napęd

Data: 2011-08-30 19:29:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
napęd
sosik, Tue, 30 Aug 2011 15:34:19 +0200, pl.rec.rowery:
Czy jest jaki¶ szybki sposób na zdiagnozowanie czy jest to łańcuch ( napęd ma już ok 10k km i jedn± cał± zimę za sob±

Po takim przebiegu, w tym zim±, można z duż± doz± prawdopodobieństwa
założyć, że masz łańcuch i kasetę do wymiany (chyba, że masz kasetę
rozbieraln±, to wtedy może wszystko będzie grało jak wsadzisz niektóre nowe
koronki).

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-09-02 09:07:05
Autor: mbut
napęd
[...]

Z tymi koronkami to trochę się bawiłem. Jak wstawiłem np 2 koronki to na nich przeskakiwał łańcuch bo był wyci±gnięty a jak wstawiłem nowy łańcuch to chodziło dobrze na wstawionych koronkach, natomiast na starych przeskakiwał, także nie urok to przemarsz wojsk:)
Zdało natomiast egzamin podszlifowanie koronek, pod warunkiem, że s± rozbieralne lub nalęży usun±ć nity. Po takiej przeróbce jeĽdziłem jeszcze ok 2 tysięcy. Do tej pory używałem kaset SRAM, one s± rozbieralne.
pozdr

napęd