Data: 2020-07-13 15:37:13 | |
Autor: sczygiel | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2020 00:50:15 UTC-5 użytkownik Peter napisał:
trafił się do kupienia samochód 4x4 napęd stały, samochód do miasta i na wycieczki No i jak pisalem: https://www.youtube.com/watch?v=sS9JPaf1MDg gostek mowi zeby pilnowac. I liczyc sie z kosztami. |
|
Data: 2020-07-16 01:14:13 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
-- W garażu powiedziano mu ponoć, że to częsta przypadłość u dużych Fordów.
Instrukcja pewnie mówi że w razie utraty ciśnienia oleju natychmiast wyłączyć silnik. Teraz są 2 opcje: stał się cud albo kierownik jechał dalej i zatarł silnik. W Niemczech serwis też odrzuca takie przypadki. Klasyczny przypadek to jazda po autostradzie, pompka zdycha, kontrolka się świeci a kierownik ciągnie do najbliższego zjazdu 30 km dalej ;-) |
|
Data: 2020-07-16 10:20:06 | |
Autor: Mateusz Viste | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
2020-07-16 o 01:14 -0700, Przemek Jedrzejczak napisał:
-- W garażu powiedziano mu ponoć, że to częsta przypadłość u dużych Być może tak było, nie wnikałem. Swoją drogą ECU mogłoby odcinać silnik przy tego typu awarii, jeśli jest w stanie ją wykryć. No, może nie całkiem odciąć, ale powiedzmy zwolnić do 30 km/h. Problem z tym check engine jest taki, że jak człowiek jedzie to z reguły patrzy na drogę i ta lampeczka może sobie tam świecić jakiś czas niezauważona... Szczególnie latem. Ew. jakiś sygnał dźwiękowy mógłby być - tak, jak dla niezapiętych pasów. Mateusz |
|
Data: 2020-07-17 04:06:24 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
Producent założył minimalną inteligencję użytkownika i to nie jego wina że gamonie nie umieją czytać ew. są mądrzejsi od fabryki.
Pomysł samoczynnego zwolnienia z 140 do 30 km/h na autostradzie uważam za humorystyczny. Ford poleglby w sądzie a odszkodowania by ich zrujnowały. |
|
Data: 2020-07-17 13:14:20 | |
Autor: Mateusz Viste | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
2020-07-17 o 04:06 -0700, Przemek Jedrzejczak napisał:
Producent założył minimalną inteligencję użytkownika i to nie jego Znaczy ty patrzysz na te wszelkie ikonki i światełka jak jedziesz? No to gratuluję, bo ja zupełnie nie, wyłącznie na prędkościomierz zerkam. Pomysł samoczynnego zwolnienia z 140 do 30 km/h na autostradzie Jak ci opona trzaśnie to też ciągniesz dalej do przodu, czy jednak puszczasz nogę z gazu? Mateusz |
|
Data: 2020-07-17 08:46:30 | |
Autor: sczygiel | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
W dniu piątek, 17 lipca 2020 06:14:22 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:
2020-07-17 o 04:06 -0700, Przemek Jedrzejczak napisał: Primo: Zazwyczaj jak sie check engine zapala to tez jest pipek. Secundo: Tak, przemiatanie wzrokiem i drogi i wskazan jest standardowa czynnoscia i co okolo 10-30 sekund to robie. Nie wspominajac o lusterkach. Patrzenie sie slepo w przod prowadzi do wielu problemow. Rowniez do zasypiania z nudow. > Pomysł samoczynnego zwolnienia z 140 do 30 km/h na autostradzie Mateusz, ty niegupi chopak kestes. Musisz tak durnie ten watek ciagnac? Porownanie z dupy. PS. Zazwyczaj jak ECU wykryje powazny blad to nie tylko piszczyk sie pojawi ale i auto tsraci moc bo ecu przechodzi w tryb tzw bezpieczny. Nie znaczy sie ze nie mozna wtedy zarżnąć auta ale ono samo zwolni. |
|
Data: 2020-07-17 15:47:16 | |
Autor: RadoslawF | |
napÄd 4x4 staĹy nie znam siÄ | |
W dniu 2020-07-17 o 13:14, Mateusz Viste pisze:
Producent założył minimalną inteligencję użytkownika i to nie jego Jak leci sto dwadzieścia a trzasła ta z tyłu to większość słyszy ale nie czuje i jedzie dalej. :-) Pozdrawiam |