napasc w miejscu pracy

Data: 2011-04-20 22:55:48
Autor: animka
napasc w miejscu pracy
W dniu 2011-04-20 20:42, NoName pisze:
Wynajmuje lokal handlowy. w umowie mam termin platnosci do 10 kazdego
mies a w przypadku zwloki z zaplata do 10 nastepnego miesiaca wlasciciel
ma prawo wypowiedziec umowe w trybie natychmiastowym. Aktualnie
spoznilem sie 10 dni z zaplata czynszu i kobieta wpadla dzisiaj z mezem
(nie majac zadnego wypowiedzenia) do lokalu ktory od niej wynajmuje i
oboje zaczeli sie ze mna szarpac bo chcieli zmieniac zamki na co nie
chcialem pozwolic. Wezwalem ochrone i policje. calosc jest tez nagrana
na dyktafonie. Mam swiadkow na to ze szarpali sie ze mna w lokalu. Mam
tez zaswiadczenie od lekarza ze jestem podrapany. Czy w moge dochodzic
swoich praw w pozwie cywilnym czy to idzie z urzedu ?

Tak, ale zapłać najpierw czynsz.

--
animka

Data: 2011-04-20 23:08:31
Autor: NoName
napasc w miejscu pracy
W dniu 2011-04-20 22:55, animka pisze:
Tak, ale zapłać najpierw czynsz.

czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie moze mi wreczyc 10 maja
cos jeszcze?

Data: 2011-04-21 01:47:37
Autor:
napasc w miejscu pracy
czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie moze mi wreczyc 10 maja

Tak. Jestem przekonany, że wypowiedzenie mogą wręczyć ci już dziś. Chyba ze jesteś tak obrotny, że podpisali z tobą umowę, gdzie jedyną podstawą rozwiązania umowy jest zaleganie z czynszem. Zazwyczaj jednak daje się inne warianty z  np. 3 miesięcznym wypowiedzeniem.

Tak z ciekawości zapytam - dałes znać właścicielowi, że się spóźnisz z zapłatą? To byłoby ludzkie, zwyczajne podejście. Każdemu może się w końcu trafić trudny okres w działalności. Mam jednak wrażenie, że chciałeć pocwaniaczyć, a trafiłeś na podobnych tobie.

Data: 2011-04-21 09:31:20
Autor: NoName
napasc w miejscu pracy
W dniu 2011-04-21 01:47, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

jak dzis skoro w umowie jest napisane ze dopiero kiedy zwloka z zaplata czynszu przekracza 1 miesiac - a przekracza 10 dni jak narazie

[...]

to masz zle wrazenie. Mowilem jej kilka razy, nawet dzien przed zajsciem ze sie spoznie. i co z tego? wpadla i chciala zmieniac zamki

Data: 2011-04-21 01:54:11
Autor: Smok Eustachy
napasc w miejscu pracy
W dniu 20.04.2011 23:08, NoName pisze:
W dniu 2011-04-20 22:55, animka pisze:
Tak, ale zapłać najpierw czynsz.

czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie
moze mi wreczyc 10 maja
cos jeszcze?

Przyklej tabliczkę: "obiekt monitorowany" i wstaw kamerkę.

Data: 2011-04-21 00:09:59
Autor: NoName
napasc w miejscu pracy
W dniu 2011-04-21 01:54, Smok Eustachy pisze:

czynsz mialem zaplacic do 10 kwietnia, dzisiaj jest 20. Wypowiedzenie
moze mi wreczyc 10 maja
cos jeszcze?

Przyklej tabliczkę: "obiekt monitorowany" i wstaw kamerkę.

skoro to jest poziom Twoich wypowiedzi to chyba pomyliles grupy...

napasc w miejscu pracy