napęd

Data: 2011-08-30 16:42:39
Autor: M@tej
napęd
Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:34:19 +0200, sosik <pawel.klos@wytnij.gazeta.pl>
napisal(a):

Witam.
Mam małe pytanie.
Od pewnego czasu gdy mocniej nacisnę na pedały to przeskakuje mi łańcuch. Znaczy w sumie nie jestem pewien czy to łańcuch czy też coś się zaczęło dziać z zapadkami w tylnej piaście. I tu moje pytanie. Czy jest jakiś szybki sposób na zdiagnozowanie czy jest to łańcuch ( napęd ma już ok 10k km i jedną całą zimę za sobą - przymierzam się do wymiany całości) czy problem jest w tylnej piaście.

Obejrzyj zebatki korby oraz kasety - jezeli ktores wygladem przypominaja
"sloneczko" i na tych przelozeniach ci lancuch przeskakuje, to masz
odpowiedz. --
Maciej

napęd