napęd

Data: 2009-06-21 19:16:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
napęd
Panie Strielok, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h1ljgt$n4h$1nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

3. Manetki, jeny aby zmienić bieg na na wyższy to musze użyć ze 2 razy tyle siły co w starych manetkach. W dół schodzi ok choć ten trzask mi sie nie podoba gdy przerzutka schodzi na niższy bieg.

Ekhm.
Mnie to wygląda na zbyt naciągniętą linkę, taka prozaiczna rzecz.
Popuściłeś na śrubie baryłkowej przy manetce? U mnie przednia przerzutka
tak się zachowuje po zbyt mocnym skręceniu śruby.

Data: 2009-06-21 19:44:27
Autor: Strielok
napęd

[...]

No jak popuszcze na srubie baryłkowej to zle biegi wchodza, tzn nie wchodzą,
więc musze odpowiednio naciągnąć linke.

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-06-21 19:52:36
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
napęd
Panie Strielok, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h1lrma$974$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

Pierwsza sprawa w ogóle: masz prosty hak przerzutki?
Ja dwa dni siedziałem nad regulacją przerzutki, krew mnie zalewała nad tym,
aż się okazało, że hak jest nieco krzywy. Po wyprostowaniu poszło od ręki
:-)
Popatrz na filmiki instruktarzowe na YT. Są takie o instalacji i regulacji
XTR-a.

Data: 2009-06-21 20:12:15
Autor: Strielok
napęd

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:15zmakwu63ns6.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

 Na 100% prosty, ok popatrze jeszcze na te filmiki dzieki za zainteresowanie

Maciek

napęd