Data: 2012-02-20 09:51:59 | |
Autor: Ukaniu | |
napiecie ladowania 14,7v | |
Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomo¶ci news:jhs4am$g6e$1inews.gazeta.pl... czy to nie za duzo? W zimę doskonale. W upalne lato też da radę. Dla spokoju sumienia warto sprawdzić poziom elektrolitu przed jesieni±. W sumie zawsze warto sprawdzić. U mnie np. jak to ubywa z celi najbliżej silnika. -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2012-02-20 10:59:38 | |
Autor: J.F | |
napiecie ladowania 14,7v | |
Użytkownik "Ukaniu" napisał w wiadomości grup
W zimę doskonale. W upalne lato też da radę. Tylko jak to robicie, jesli korki zaklejone naklejka, a na akumulator jest gwarancja ? J. |
|
Data: 2012-02-20 11:19:56 | |
Autor: Ukaniu | |
napiecie ladowania 14,7v | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jht5ic$6c$1inews.gazeta.pl... Tylko jak to robicie, jesli korki zaklejone naklejka, a na akumulator jest gwarancja ? To jest celowe działanie producentów aby skrócić żywotność akumulatora. Woda naturalnie paruje a do tego dochodzi gazowanie. Jak sobie z tym radzę? Gwarancja się kiedyś kończy... ;-) a aktualnie mam Centrę Basic i tam listwa z korkami wyszła bez kłopotu. Po 3 latach, z czego rok postoju dochodziło do min. -- Pozdrawiam, Łukasz |
|