napiecie ladowania 14,7v

Data: 2012-02-20 09:51:59
Autor: Ukaniu
napiecie ladowania 14,7v

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisał w wiadomo¶ci news:jhs4am$g6e$1inews.gazeta.pl...
czy to nie za duzo?

W zimę doskonale. W upalne lato też da radę.
Dla spokoju sumienia warto sprawdzić poziom elektrolitu przed jesieni±.
W sumie zawsze warto sprawdzić.
U mnie np. jak to ubywa z celi najbliżej silnika.

Łukasz

Data: 2012-02-20 10:59:38
Autor: J.F
napiecie ladowania 14,7v
Użytkownik "Ukaniu"  napisał w wiadomości grup
W zimę doskonale. W upalne lato też da radę.
Dla spokoju sumienia warto sprawdzić poziom elektrolitu przed jesieni±.
W sumie zawsze warto sprawdzić.

Tylko jak to robicie, jesli korki zaklejone naklejka, a na akumulator jest gwarancja ?

J.

Data: 2012-02-20 11:19:56
Autor: Ukaniu
napiecie ladowania 14,7v

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jht5ic$6c$1inews.gazeta.pl...
Tylko jak to robicie, jesli korki zaklejone naklejka, a na akumulator jest gwarancja ?

To jest celowe działanie producentów aby skrócić żywotność akumulatora.
Woda naturalnie paruje a do tego dochodzi gazowanie.
Jak sobie z tym radzę?
Gwarancja się kiedyś kończy... ;-) a aktualnie mam Centrę Basic i tam listwa z korkami wyszła bez kłopotu. Po 3 latach, z czego rok postoju dochodziło do min.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

napiecie ladowania 14,7v