napisy do pełnometrażowej wersji serialu DELFIN UM

Data: 2012-04-26 20:33:28
Autor: Qrczak
napisy do pełnometrażowej wersji serialu DELFIN UM
Dnia 2012-04-26 10:48, niebożę  Lukaaaaaa wylazło do ludzi i marudzi:
Witam
Mam w Divixie pełnometrażową wersję "Białego delfina
Uma" (serialu nie mogłem znaleźć, ale chętnie ściągnę, tylko proszę o podanie
linku). Ta wersja pełnometrażowa jest zresztą na youtube:
www.prltube.com/caly-film/bialy-delfin-um
Niestety jest w wersji org.-franc.
Czy są do niej polskie napisy? A jak nie to chociaż angielskie... Bardzo proszę
o pomoc, bo chciałbym się z dziećmi z mojej rodziny podzielić jedną z moich
ulubionych przed
laty kreskówek ;)

Oglądałeś to kiedyś?
Opowiadaj im fabułę.
Albo wyślij na lekcje francuskiego.
Albo spamuj jakiś serw z napisami.

qr.a
--
spaduwa

napisy do pełnometrażowej wersji serialu DELFIN UM