napisze brzydko - dell

Data: 2014-02-21 21:19:02
Autor: Jawi
napisze brzydko - dell
W dniu 2014-02-21 17:15, mr misio pisze:
NO MORE DELL

miałem wcześniej della 620 i 630 w sumie dobra maszyna.
No jako zadowolony posiadacz posiadacz powyższych teraza mam kolejnego della E5420.
Kupa panie, kupa.
model niby biznesowy, ale plastik fantastic. Zabawka i gówno a nie poważny sprzęt.
Szwankuje klawiatura, obudowa się ugina, grzeje się jak cholera i potrafi się z przegrzania wyłączyć pod dużym obciążeniem.

Data: 2014-02-21 21:37:09
Autor: Irokez
napisze brzydko - dell
W dniu 2014-02-21 21:19, Jawi pisze:
[...]

Mam E6320 z i5 na pokładzie i fajnie to działa tylko ciężkie. Plastik fantastik to nie jest.
Za to D620 w firmie to te z nVidią wszystkie umarły. Na tą nVidię Quadro.
Z integrą działają, choć też zdarzały się awarie. Jak w każdej marce.
Tylko gwarancja to inna bajka i dlatego wolÄ™ Della

Data: 2014-02-22 08:48:36
Autor: Jawi
napisze brzydko - dell
W dniu 2014-02-21 21:37, Irokez pisze:
Tylko gwarancja to inna bajka i dlatego wolÄ™ Della
A tu siÄ™ zgadza.
W D620 mi siÄ™ obudowa podobaÅ‚a, magnezowa i mocna.  Za wyjÄ…tkiem może zawiasów.
Widać co model to inna jakość

Data: 2014-02-26 04:16:09
Autor: Szymon von Ulezalka
napisze brzydko - dell
W dniu pi±tek, 21 lutego 2014 20:19:02 UTC u¿ytkownik Jawi napisa³:
W dniu 2014-02-21 17:15, mr misio pisze:

> NO MORE DELL

mia³em wcze¶niej della 620 i 630 w sumie dobra maszyna.

No jako zadowolony posiadacz posiadacz powy¿szych teraza mam kolejnego della E5420.

Kupa panie, kupa.

model niby biznesowy, ale plastik fantastic. Zabawka i gówno a nie powa¿ny sprzêt.

Szwankuje klawiatura, obudowa siê ugina, grzeje siê jak cholera i potrafi siê z przegrzania wy³±czyæ pod du¿ym obci±¿eniem.

hm...
mam 6430 z i7 i nvidia na pokladzie, i poza uginajaca sie klawiatura ("pod" prawa strzalka)- ktora zaczela sie uginac kilka tygodni temu, przez caly czas dobrze bylo to nie moge narzekac na niego (no, moglby byc nieco lzejszy- ale metal swoje musi wazyc).
szkoda tylko ze nie da sie wylaczyc karty nvidii bezproblemowo w biosie i korzystac ze wszystkich wyjsc (hdmi bez nvidii nie ruszy)- w sumie moja wina, myslalem ze juz pingwiny nauczyly sie obslugiwac tak nowoczesna technologie jaka jest optimus :E

napisze brzydko - dell