[TVN Turbo] naprawa główna silnika

Data: 2011-04-04 21:21:11
Autor: Armen Van Buran
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Czy to nie jakieĹ&#65533; jajca?

Żadne jajca. Redaktor powiedział, że to auto klasy premium,
a tu wiadomo.... musi kosztować :)

Data: 2011-04-05 06:06:17
Autor: megrims
W dniu 2011-04-04 23:21, Armen Van Buran pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):

Czy to nie jakieĹ&#65533; jajca?

Żadne jajca. Redaktor powiedział, że to auto klasy premium,
a tu wiadomo.... musi kosztować :)

Koledze wyszła korba w półtorarocznym Evo X. Ponieważ w ASO
stwierdzono, że data programowania komputera nie była zgodna
z dat± produkcji auta (przez pół roku latało z Chip'em na
400 KM) to wypieli się na gwarancje. Propozycja nowego
silnika: ponad 100.000 PLN :D.

Udało się kupić silnik w rozbitego auta i od razu poszło
pod młotek.

Data: 2011-04-05 07:16:25
Autor: kml
[TVN Turbo] naprawa główna silnika

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

kml

Data: 2011-04-05 19:53:39
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin kml
Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

To, że na gwarancji mu tego nie zrobili, to nie dziwne, ale cena za silnik mogłaby być trochę bardziej sensowna...

Data: 2011-04-05 23:35:16
Autor: kml
[TVN Turbo] naprawa główna silnika

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9b7343$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
begin kml

Tutaj to akurat nie widzę niczego złego po stronie ASO.

To, ĹĽe na gwarancji mu tego nie zrobili, to nie dziwne, ale cena za
silnik mogłaby być trochę bardziej sensowna...

Jeżeli przeciętny silnik kosztuje kilkadziesiąt k PLN to czemu taki silnik nie miałby kosztować ponad 100. Swoją drogą jestem ciekawe ile kosztuje fabrycznie nowy silnik w USiA bo coś mam takie wrażenie, ze to nie jest tak duża wartość nowego samochodu.

kml

Data: 2011-04-05 21:38:26
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin kml
Jeżeli przeciętny silnik kosztuje kilkadziesiąt k PLN to czemu taki
silnik nie miałby kosztować ponad 100. Swoją drogą jestem ciekawe ile
kosztuje fabrycznie nowy silnik w USiA bo coĹ› mam takie wraĹĽenie, ze to
nie jest tak duża wartość nowego samochodu.

Ale o to właśnie chodzi, że te ceny silników są wzięte z sufitu. I tych za kilkadziesiąt i tego za 100.

Data: 2011-04-06 08:41:36
Autor: Cavallino
Użytkownik "kml" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:ing1uj$jtn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zwłaszcza że ten silnik, to lwia część ceny samochodu - wystarczy zobaczyć ile kosztuje normalny Lancer.

Data: 2011-04-06 17:56:15
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin Cavallino
Zwłaszcza że ten silnik, to lwia część ceny samochodu - wystarczy
zobaczyć ile kosztuje normalny Lancer.

Po pierwsze EVO różni się nie tylko silnikiem, po drugie silnik to nie tylko longblock ale także osprzęt, który się chyba tutaj nie popsuł. Nie sądzę, żeby realny koszt produkcji longblocka z EVO był jakiś koszmarnie wyższy niż wersji wolnossącej.

Data: 2011-04-07 09:03:47
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9ca93f$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Zwłaszcza że ten silnik, to lwia część ceny samochodu - wystarczy
zobaczyć ile kosztuje normalny Lancer.

Po pierwsze EVO różni się nie tylko silnikiem

Co nie zmienia prawdziwości ani kawałka z mojej wypowiedzi, więc nie bardzo rozumiem po co dodajesz te wtręty.

Data: 2011-04-07 09:15:58
Autor: to
[...]

Zmienia. Ona po prostu nie ma sensu.

Data: 2011-04-07 11:24:01
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9d80ce$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

Hmmm to może wyliczysz jaki procent ceny stanowi silnik, a jaki inne podzespoły, porównasz to do podzespołów w zwykłym Lancerze, a potem udowodnisz, że koszt silnika jest to procent na tyle mały, że nie uzasadnia opinii iż to lwia część ceny?
Wtedy Twoja wypowiedĹş bÄ™dzie miaĹ‚a sens, do tego momentu  to wĹ‚aĹ›nie ona go nie posiada.

Zresztą jak większość Twoich zaczepek.
Co za tym idzie nie spodziewam siÄ™ z Twojej strony nic poza zwyczajowÄ… pyskĂłwkÄ….

Data: 2011-04-07 11:34:58
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin Cavallino
Hmmm to moĹĽe wyliczysz jaki procent ceny stanowi silnik, a jaki inne
podzespoły, porównasz to do podzespołów w zwykłym Lancerze, a potem
udowodnisz, że koszt silnika jest to procent na tyle mały, że nie
uzasadnia opinii iż to lwia część ceny?

Kpisz sobie? Sam wysunąłeś bzdurną tezę, to ją teraz udowodnij. Póki ograniczasz się do stwierdzenia, że "silnik to lwia część" i tyle, to jest to zwykle, cavallinowe pitu-pitu.

Data: 2011-04-07 14:07:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9da162$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kpisz sobie?

Nie, to Ty sobie kpisz.
Jak masz jakieĹ› dane to podaj, a jak nie to milcz.

Sam wysunÄ…Ĺ‚eĹ› bzdurnÄ… tezÄ™, to jÄ… teraz udowodnij.

Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

Data: 2011-04-07 12:19:20
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin Cavallino
Sam wysunÄ…Ĺ‚eĹ› bzdurnÄ… tezÄ™, to jÄ… teraz udowodnij.

Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

Człowieku, piłeś coś? Twierdzisz, że teza jest udowodniona póki nie
udowodni siÄ™ tezy przeciwnej?

Jak napiszę "cavallino to gej" to będziesz gejem dopóki nie udowodnisz, że nim nie jesteś?

Data: 2011-04-07 14:29:52
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9dabc8$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Sam wysunÄ…Ĺ‚eĹ› bzdurnÄ… tezÄ™, to jÄ… teraz udowodnij.

Ty zarzucasz bzdurność, więc udowodnij swój zarzut.

Człowieku, piłeś coś? Twierdzisz, że teza jest udowodniona póki nie
udowodni siÄ™ tezy przeciwnej?

Nie - twierdzę że jak się komuś zarzuca pisanie nieprawdy, warto chociaż uprawdopodobnić swoje słowa.
Bo inaczej może się być oszczercą.

Zakładam że nie masz zielonego pojęcia ile ze 110 tys dopłaty które żąda Mitsu to koszt modyfikacji nadwozia, ile innego układu jezdnego, a ile silnika, co nie przeszkadza Ci wysuwać oskarżeń o kłamstwo.

SzacujÄ…c - niech z 50 tys ktĂłre kosztuje Lancer koszt silnika to 20 tys.
Czyli buda i reszta jest warta 30 tys.

Niechby nawet przeróbki budy, skrzyni i układu jezdnego kosztowały dwa razy więcej, więc razem byłaby warta 90 tys.
I tak do ceny 160 tys brakuje 70 tys - to już jest właśnie lwia część ceny.

Jak napiszę "cavallino to gej" to będziesz gejem dopóki nie udowodnisz,

Nie - wtedy również będziesz musiał udowodnić swój zarzut, inaczej będziesz oszczercą.
W obu przypadkach Ty mi coĹ› zarzucasz, a nie ja Tobie.

Jak nie wierzysz - to poczekaj na wynik procesu Giertycha z Kaczyńskim, właśnie na tym samym tle.

Data: 2011-04-07 13:32:09
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin Cavallino
W obu przypadkach Ty mi coĹ› zarzucasz, a nie ja Tobie.

Ja Ci nic nie zarzucam, stwierdzam tylko, że Twoja teza, wzięta z księżyca, jest bzdurna. Ty ją wysunąłeś, więc Ty ją udowadniaj.

Data: 2011-04-07 15:37:15
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d9dbcd8$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

W obu przypadkach Ty mi coĹ› zarzucasz, a nie ja Tobie.

Ja Ci nic nie zarzucam, stwierdzam tylko, że Twoja teza, wzięta z
księżyca, jest bzdurna.

Właśnie to jest zarzut.
Bez podania kontrargumentów (choćby szacunków) nawet oszczerstwo.
Czyli typowe narzędzie którym się posługujesz.
Jako ĹĽe zapewne nic siÄ™ nie zmieni, EOD, szkoda palcĂłw na Ciebie.

Data: 2011-04-07 14:27:24
Autor: to
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
begin Cavallino
Właśnie to jest zarzut.
Bez podania kontrargumentów (choćby szacunków) nawet oszczerstwo. Czyli
typowe narzędzie którym się posługujesz. Jako że zapewne nic się nie
zmieni, EOD, szkoda palcĂłw na Ciebie.

Czyli jeśli stwierdzę, że Tico jest szybsze niż Ferrari, a Ty napiszesz, że to bzdura, to będziesz oszczercą? LOL!

Data: 2011-04-06 19:02:51
Autor: Robert Rędziak
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
On Wed, 6 Apr 2011 08:41:36 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Zwłaszcza że ten silnik, to lwia czę¶ć ceny samochodu - wystarczy zobaczyć ile kosztuje normalny Lancer.

 Nie robaszku. Drogi w Lancerniku to może być napęd.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-04-07 08:33:36
Autor: Rychu
W dniu 2011-04-06 21:02, Robert Rędziak pisze:
Zwłaszcza że ten silnik, to lwia czę¶ć ceny samochodu - wystarczy zobaczyć
ile kosztuje normalny Lancer.

  Nie robaszku. Drogi w Lancerniku to może być napęd.

Wła¶nie to samo chciałem napisać na przykładzie BMW serii 1 (i innych).
Między wersjami 20i, a 30i jest zdecydowanie więcej różnic niż tylko
silnik. Układ kierowniczy jest inny, hamulcowy, napędowy, inne systemy
kontroli trakcji. Tak jak w tym EVO, przecież po za wygl±dem, to
praktycznie inny samochód.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-07 09:05:25
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d9d5abe$1news.home.net.pl...
[...]

Wiadomo, że frytki muszę być inne.
Ale przy kilkukrotnym skoku ceny, to wszystko s± drobiazgi.

Data: 2011-04-07 13:41:53
Autor: Rychu
W dniu 2011-04-07 09:05, Cavallino pisze:
[...]

Akurat nie koniecznie kilkukrotny. Tu była różnica rzędu 80kPLN
i za to miałe¶ dużo mocniejszy silnik, inny układ sterowania,
większe,mocniejsze hamulce, większe i ładniejsze felgi, inny
układ kontroli trakcji, lepsz± _gwarancję_ i ogólnie jeszcze sporo
detali, po których widać, że to jest "lepsze" auto.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-04-07 14:17:04
Autor: Cavallino
[TVN Turbo] naprawa główna silnika
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d9da2ff$1news.home.net.pl...
[...]

Dokładnie.

inny układ sterowania,
większe,mocniejsze hamulce, większe i ładniejsze felgi, inny
układ kontroli trakcji, lepsz± _gwarancję_ i ogólnie jeszcze sporo
detali, po których widać, że to jest "lepsze" auto.

No i ile to wszystko (bez silnika) do kupy jest warte?
10 , 20 tys?

Reszta to silnik, a przynajmniej tyle za to płacisz.
Podobnie jest w Evo, z tym że tam jeszcze dochodzi zupełnie inny napęd, który rzecz jasna zabiera więcej kosztów, ale i różnica w cenie jest większa (110 tys).

Data: 2011-04-05 08:07:52
Autor: Grejon
W dniu 2011-04-05 06:06, megrims pisze:

Koledze wyszła korba w półtorarocznym Evo X. Ponieważ w ASO
stwierdzono, że data programowania komputera nie była zgodna
z dat± produkcji auta (przez pół roku latało z Chip'em na
400 KM) to wypieli się na gwarancje.

I słusznie. Niech idzie do tych co chipowali.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

[TVN Turbo] naprawa główna silnika