Data: 2009-09-08 02:13:02 | |
Autor: zoska | |
naprawa gwarancyjna | |
witam.
Sprawa dotyczy sieci sklepow EURO AGD. Posiadam aparat, nowy, objety gwarancja. Aparat sie popsul wiec oddalem do naprawy (do sklepu EURO AGD). Zgodnie z warunkami gwarancji czas naprawy 3 tygodnie. Minely 4 tygodnie aparat jest nadal w serwisie. Dzwonie do biura obslugi konsumenta i sie dowiedzialem ze: 3 tygodnie to ma serwis (kodak) a nie EURO AGD i ze oni nic nie moga pomoc. Poniewaz sa wakacje aparat jest potrzebny wiec pytanie jest takie: czy skoro sprzedawca wydaje gwarancje ze naprawa w ciagu 3 tygodni a ja nadal aparatu nie mam w rece moge ich jakos zmusic do wymiany sprzetu ? Zgodnie z tym co sie telefonicznie dowiedzialem czas oczekiwania to 2 miesiace a nie 3 tygodnie :( Dzieki za rade MK |
|
Data: 2009-09-08 09:33:47 | |
Autor: Olgierd | |
naprawa gwarancyjna | |
Dnia Tue, 08 Sep 2009 02:13:02 -0700, zoska napisał(a):
Poniewaz sa wakacje aparat jest potrzebny wiec pytanie Wszystko znajdziesz w umowie gwarancyjnej -- zacznij od niej lekturę. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <== |
|