naprawa neoprenu - prosba o rady

Data: 2010-05-21 14:07:39
Autor: Karlson
naprawa neoprenu - prosba o rady
Witam

leciutko mi puszcza suchy neoprenowy (w kroku, ale to nie siki
- probowalem :-)

Juz raz podjalem probe naprawy - zasmarowalem szwy takim klejem
fajnym kupionym od kogos tu z grupy. Ale ani nazwy kleju, ani
imienia kolegi nie pamietam! Klej po wyschnięciu jest bardzo
elastyczny i przezroczysty. Tworzy calkiem fajna spoine.

Chcialbym jeszcze raz uszczelnic te szwy, ale tym razem - dodatkowo
nakleic cienkie paski neporenu. I tu pytania dwa:

- gdzie kupic taki neopren
- jakim klejem to kleic

Jak macie doswiadczenie w tej materii, bo bede wdzieczny za podzielenie
sie nim.

Pozdrawiam
Karol

Data: 2010-05-21 14:32:16
Autor: Jacek Trembowelski
naprawa neoprenu - prosba o rady
Heja

Zadzwoń do Gałacha w Łodzi. On ma spore dświadczenie w temacie.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

Data: 2010-05-21 14:39:46
Autor: Karlson
naprawa neoprenu - prosba o rady
Heja

ZadzwoĂą do GaÂłacha w ÂŁodzi. On ma spore dÂświadczenie w temacie.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

dzieki!

Jak napisales, tak zrobilem i... pani powiedziala, ze najlepiej,
jak do nich przysle - co rozumiem oczywiscie, ale chce sprobowac
sam sie pobawic z tym i dopiero jak polegne, to dam do nich
choc moze kogos w Poznaniu znajde, co lubi takie rzeczy i ma
smykalke.

Pozdro

Data: 2010-05-25 18:04:26
Autor: Wojtek
naprawa neoprenu - prosba o rady
Cześć,
w Poznaniu odpowiednią osobą która będzie mogła Ci pomóc jest Jurek Sorge, tel.
616 56 46 48. Mi naprawiał duży ubytek w suchym z trójlaminatu do którego
dobrały się gryzonie jak nieopatrznie zostawiłem go na noc przed kempingiem.
Naprawił go bardzo skutecznie i za niewielką kasę.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-05-25 17:54:40
Autor: 666
naprawa neoprenu - prosba o rady
Mam klej:
Aquasure Urethane Repair Adhesive & Sealant
Tak dla porównania.

-- -- -