naprawde darmowe konto bankowe

Data: 2014-10-30 22:17:56
Autor: neostradiusz
naprawde darmowe konto bankowe
Gdzie można założyć NAPRAWDĘ darmowe konto bankowe z obsługą przez internet? Chodzi o zwykly ROR i kartę bankomatowo-płatniczą.
Pod darmowością rozumiem 0zł za prowadzenie konta i brak opłat za kartę.
Wszelkie gwiazdki z opisem: darmowe prowadzenie przy wpływie na konto 2000zł na miesiąc, przy płatności kartą 100-300zł miesięcznie, przy czymś tam, NIE uważam za darmowe. W dzisiejszych czasach trzeba używać internetu (jest darmowe Aero2), posiadać konto e-mail (istnieją darmowe skrzynki) oraz posiadać ROR, ale wszystkie są w jakiś sposób zakamuflowany płatne.

Data: 2014-10-30 14:50:22
Autor: Mietek

http://livesmarter.pl/darmowe-konto-bankowe-dla-studenta/

Data: 2014-10-30 22:43:28
Autor: gral
W dniu 2014-10-30 22:17, neostradiusz pisze:
[...]

T-Mobile (Alior Sync)
Orange Finanse (mBank)
Smart bank
Meritum (będzie zaorane jak go Alior kupi)

Data: 2014-10-30 22:44:27
Autor: gral
W dniu 2014-10-30 22:43, gral pisze:
[...]

i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

Data: 2014-10-30 22:49:40
Autor: gral
naprawde darmowe konto bankowe

> i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

aha, no i jeszcze mBank ekonto mobilne (tylko dla nowych klientów)

Data: 2014-10-31 17:16:51
Autor: dddddddd
W dniu 2014-10-30 22:49, gral pisze:

 > i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

aha, no i jeszcze mBank ekonto mobilne (tylko dla nowych klientów)

chyba jeszcze ideabank

Łukasz

Data: 2014-11-21 00:18:57
Autor: Grzexs
naprawde darmowe konto bankowe

 > i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

aha, no i jeszcze mBank ekonto mobilne (tylko dla nowych klientów)

chyba jeszcze ideabank

Było, ale się skończyło. Ci co się załapali, to mają.

Getin jakieś ma takie.

--
Grzexs

Data: 2014-10-30 22:53:10
Autor: mx
On 30/10/2014 22:44, gral wrote:

i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

Tutaj przegiąłeś! Tylko bankomaty BZ i PKO darmowe

Data: 2014-10-30 22:57:06
Autor: gral
W dniu 2014-10-30 22:53, mx pisze:
On 30/10/2014 22:44, gral wrote:

i chyba jeszcze BzWBK Konto Godne Polecenia

Tutaj przegiąłeś! Tylko bankomaty BZ i PKO darmowe

W wymaganiach nie ma mowy o bezpłatnych wszystkich bankomatach.

Data: 2014-10-30 22:50:35
Autor: Krystek
[...]

I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-11-01 15:31:36
Autor: knrdz
W dniu 2014-10-30 o 22:50, Krystek pisze:

I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

Nope. Od początku roku nowi klienci klonów bezwarunkowo płacą za kartę 2,99. Skarbonkowego chyba nawet nie da się już założyć.

Data: 2014-11-21 13:36:37
Autor: as
naprawde darmowe konto bankowe
I jeszcze Getin Online - Konto Skarbonkowe z kartą

Nope. Od początku roku nowi klienci klonów bezwarunkowo płacą za kartę
2,99. Skarbonkowego chyba nawet nie da się już założyć.

Dzięki za info. Mam skarbonkowe od dawna i miałem polecić znajomym darmowe konto swobodne (skarbonkowego już nie otwierają dla nowych klientów). Nie zauważyłem, że w tabeli dla karty dla nowych jest opłata 2,99zł za obsługę karty, bez żadnych warunków zwolnienia z niej..

Data: 2014-11-23 12:12:15
Autor: Benny
naprawde darmowe konto bankowe
Only T-mobile usługi finansowe Alior (dawny alior sync).
Prowadzenie i karta bezwarunkowo 0 zł, bankomaty wszystkie 0 zł. Zakładasz przez neta w 5 minut. Do tego doszło oprocentowanie ROR 3% do 5tys. Szczegóły:
http://benny.produktyfinansowe.pl/t-mobilebankowe/konto.html

Data: 2014-10-31 01:03:52
Autor: animka
naprawde darmowe konto bankowe
W dniu 2014-10-30 22:43, gral pisze:

Tamte dwa banki odpadają.

Smart bank

Niestety, tylko mobilne, a ja bym chciała internetowe i z jakąś premią po 100 zł. co m-c.
Chcę uciec z mBanku, bo mi 2 razy zniknęły pieniądze, fakt, że nie mogłam do tego dojść jakim cudem. Zostawię im tylko wpłacony/oddany limit odnawialny, resztę chcę przelać na jakieś inne konto z korzyściami.

--
animka

Data: 2014-10-31 09:48:22
Autor: Budzik
naprawde darmowe konto bankowe
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Chcę uciec z mBanku, bo mi 2 razy zniknęły pieniądze, fakt, że nie mogłam do tego dojść jakim cudem.

ROTFL

Data: 2014-10-30 22:43:30
Autor: mx
On 30/10/2014 22:17, neostradiusz wrote:
[...]

1000 razy było pisane, Meritum i Sync (T-Mobile UB)
Daj zarobić 70 za polecenie Meritum.

Data: 2014-10-31 01:25:53
Autor: animka
W dniu 2014-10-30 22:43, mx pisze:
[...]

Klops z kartami debetowymi Meritum, bo muszą być ubezpieczone, a za to się płaci.
(z tego co teraz wyczytałam)

--
animka

Data: 2014-10-31 08:51:14
Autor: mx
On 31/10/2014 01:25, animka wrote:

Klops z kartami debetowymi Meritum, bo muszą być ubezpieczone, a za to
się płaci.
(z tego co teraz wyczytałam)

Naprawdę? Od kiedy?
.......sprawdzam.......
Tylko ferment siejesz.
Wydanie, obsługa i ubezpieczenie - 0 zł.
Mam, wypłacam, nic nie płacę.

http://static.meritumbank.pl/asset/T/O/I/TOIP_KI_2014_05_01_1984.pdf

Data: 2014-10-31 09:48:21
Autor: Budzik

[...]

[...]