naprawiacie monitory?

Data: 2015-01-07 18:47:37
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
tak zapytam, czy na tej grupie s膮 osoby naprawiaj膮ce monitory i drukarki komputerowe?

Data: 2015-01-07 18:55:24
Autor: Jawi
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-07 o 18:47, platformowe g艂upki pisze:
tak zapytam, czy na tej grupie s膮 osoby naprawiaj膮ce monitory i drukarki
komputerowe?
s膮

Data: 2015-01-07 18:58:53
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
to mi艂e, prawie jak w wolnej europie...

a czy mog膮 si臋 ujawni膰, czy ze strachu przed konsekwencjami wsp贸lnoty chowaj膮 si臋 po k膮tach...

Data: 2015-01-07 19:04:11
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
dobra nie b臋d臋 艣ciemnia艂, od czego bardzo mocno grzeje si臋 tranzystor w przetwornicy monitora LG?

Data: 2015-01-07 19:25:46
Autor: Dawid
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-07 o 19:04, platformowe g艂upki pisze:
dobra nie b臋d臋 艣ciemnia艂, od czego bardzo mocno grzeje si臋 tranzystor w
przetwornicy monitora LG?
od pr膮du :-)

Data: 2015-01-07 19:26:19
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Wed, 07 Jan 2015 19:04:11 +0100, platformowe g艂upki napisa艂(a):

dobra nie b臋d臋 艣ciemnia艂, od czego bardzo mocno grzeje si臋 tranzystor w przetwornicy monitora LG?

te osoby zyja z tej wiedzy, wiec zanies ten pieprzony monitor do nich i za symboliczna
kwote ci naprawia

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-07 19:43:44
Autor: JoteR
naprawiacie monitory?
"R.e.m.e.K" napisa艂:

zanies ten pieprzony monitor do nich i za symboliczna
kwote ci naprawia

Za symboliczn膮 kwot臋 to uzyska porad臋, aby zamontowa艂 se wiatraczek. Je艣li nawet jest to kwestia tylko wymiany grzej膮cego si臋 elementu (co wcale nie jest takie pewne), to koszt rozkr臋cenia, diagnostyki, samej wymiany i wygrzania urz膮dzenia wcale nie b臋dzie symboliczny. Zw艂aszcza "w wolnej europie" ;->

JoteR

Data: 2015-01-07 20:27:33
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Wed, 7 Jan 2015 19:43:44 +0100, JoteR napisa艂(a):

[...]

No wiesz, zakladam, ze glupek ma zwykly, tani monitor, a dzis mozna kupic NOWY monitor
tego rodzaju za grosze, wiec naprawa musi byc symboliczna lub ...zadna :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-09 06:16:17
Autor: krzychu
naprawiacie monitory?
"R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> Wrote in message:
Dnia Wed, 7 Jan 2015 19:43:44 +0100, JoteR napisa?(a):

zanies ten pieprzony monitor do nich i za symboliczna
kwote ci naprawia

Za symboliczn? kwot? to uzyska porad?, aby zamontowa? se wiatraczek. Je?li nawet jest to kwestia tylko wymiany grzej?cego si? elementu (co wcale nie jest takie pewne), to koszt rozkr?cenia, diagnostyki, samej wymiany i wygrzania urz?dzenia wcale nie b?dzie symboliczny. Zw?aszcza "w wolnej europie" ;->

[...]

padl mi samsung 740n nie wyswietlal obrazu nie widzialem sensu
 naprawiac kupilem 24 cale
--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-01-09 07:21:58
Autor: nadporucznik
naprawiacie monitory?
Uzytkownik "krzychu" <krzysiek17a@gmail.com> napisal w wiadomosci news:m8no70$7cj$1node2.news.atman.pl...

padl mi samsung 740n nie wyswietlal obrazu nie widzialem sensu
naprawiac kupilem 24 cale
--

A ja widzialem sens.
W firmie mam kilka takich monitor體 i objaw j/w.

Data: 2015-01-10 22:23:20
Autor: Kamil
naprawiacie monitory?
Uzytkownik "nadporucznik" napisal:

W firmie mam kilka takich monitor體 i objaw j/w.
Rozebralem, wymienilem wybulone konndensatory
i zaczely dzialac jak nowe.
Koszt: 5zl i 20 minut.

Kilka monitor體 w 20 minut? Wiedziales co sie w nich zepsulo i miales akurat pod
reka odpowiednia ilosc wlasciwych kondensator體? Tylko zakladac serwis. 3
monitory w godzine to kilkaset zl dziennie. Przych骴 miesieczny kilkanascie
tysiak體. Wypisujesz brednie prezentujac mentalnosc 7 letniego dziecka.

Pzdr

Data: 2015-01-12 08:24:54
Autor: nadporucznik
naprawiacie monitory?
Uzytkownik "Kamil" <kamil@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:m8s5ab$8le$1speranza.aioe.org...

[...]

Moze odstaw to co tam zazywasz, bo sam bredzisz.
Tyle czasu srednio schodzilo mi z jednym monitorem:
demontaz, wymiana kond., montaz - srednio po 5-7 minut.
W firmie nie zepsuly sie wszystkie na raz,
tylko jeden po drugim w jakims odstepie czasowym.
A kondensatory mam na taka okolicznosc
do wymiany w monitorach, zasilaczach, plytach gl體nych...

Data: 2015-01-07 20:50:05
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-07 o 19:26, R.e.m.e.K pisze:
te osoby zyja z tej wiedzy, wiec zanies ten pieprzony monitor do nich i za symboliczna
kwote ci naprawia
Symboliczn膮? No nie 偶artuj. Poszed艂em do "naprawiacza laptop贸w" i
zapyta艂em ile b臋dzie mnie kosztowa艂a naprawa polegaj膮ca na wyci膮gni臋ciu
hot airem wskazanego przeze mnie elementu smd i wstawienie w to miejsce
nowego. "50 do 100 z艂". Dodam, 偶e element niezwykle skomplikowany bo to
bezpiecznik, a warto艣膰 laptopa jakie艣 500z艂 :-)

Maciek

Data: 2015-01-07 21:17:06
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Wed, 07 Jan 2015 20:50:05 +0100, Maciek napisa艂(a):

Ok, i jak sobie poradziles?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-08 00:37:11
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-07 o 21:17, R.e.m.e.K pisze:
Ok, i jak sobie poradziles?
Zdrutowa艂em gada zwyk艂膮 kolb膮 :-)

Maciek

Data: 2015-01-08 11:04:30
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Thu, 08 Jan 2015 00:37:11 +0100, Maciek napisa艂(a):

Ok, i jak sobie poradziles?
Zdrutowa艂em gada zwyk艂膮 kolb膮 :-)

A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie za 5 czy
10 zl?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-08 20:50:11
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
ostatnio si臋 przypadkiem dowiedzia艂em, instalacja windowsa 70 pln netto...

Data: 2015-01-09 00:12:13
Autor: miab
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-08 o 20:50, platformowe g艂upki pisze:
ostatnio si臋 przypadkiem dowiedzia艂em, instalacja windowsa 70 pln netto...

Za tyle to nie da si臋 tego zrobi膰 porz膮dnie.
Chyba 偶e partyjno pisowsko znizko i Jojo.

miab

Data: 2015-01-08 23:25:06
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-08 o 11:04, R.e.m.e.K pisze:
Ok, i jak sobie poradziles?
Zdrutowa艂em gada zwyk艂膮 kolb膮 :-)
A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie za 5 czy
10 zl?
Nie widz臋 problemu.

Maciek

Data: 2015-01-09 09:01:42
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Thu, 08 Jan 2015 23:25:06 +0100, Maciek napisa艂(a):

Zdrutowa艂em gada zwyk艂膮 kolb膮 :-)
A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe to podjalbys sie za 5 czy
10 zl?
Nie widz臋 problemu.

Ok. A jesli w czasie tego "drutowania kolba" jak to nazwales, uszkodzisz plyte glowna to
odkupisz lapka czy powiesz "sorry, nie udalo sie, uszkodzilem lapka calkiem, kup se nowy"?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-10 00:22:18
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-09 o 09:01, R.e.m.e.K pisze:
Nie widz臋 problemu.
Ok. A jesli w czasie tego "drutowania kolba" jak to nazwales, uszkodzisz plyte glowna to
odkupisz lapka czy powiesz "sorry, nie udalo sie, uszkodzilem lapka calkiem, kup se nowy"?
Dok艂adnie tak bym powiedzia艂. A teraz zastan贸w si臋 co bym us艂ysza艂 od
go艣cia, kt贸ry naprawia za "50 do 100z艂". Ju偶 widz臋 jak mi kupuje now膮
p艂yt臋 g艂贸wn膮, albo nowego laptopa. A w s膮dzie zapewne m贸g艂bym mu
udowodni膰 niezwykle wiele rzeczy, bo przecie偶 na pewno da艂by mi
podpisan膮 kopi臋 zlecenia naprawy :->

Maciek

Data: 2015-01-09 08:42:43
Autor: Crimi
naprawiacie monitory?
On 2015-01-08 11:04, R.e.m.e.K wrote:
[...]

   Za 10 z艂 porz膮dnie robi臋 takie drobiazgi,
   Ba! Najbardziej lubi臋 takie ma艂e rob贸tki.

Data: 2015-01-09 09:02:24
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Fri, 09 Jan 2015 08:42:43 +0100, Crimi napisa艂(a):

[...]

To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-09 11:55:37
Autor: Piotr Rezmer
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-09 09:02, R.e.m.e.K pisze:

To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?

Najlepiej Wykupi膰 OC w dzia艂alno艣ci gospodarczej.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-01-09 12:35:07
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Fri, 09 Jan 2015 11:55:37 +0100, Piotr Rezmer napisa艂(a):

To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?

Najlepiej Wykupi膰 OC w dzia艂alno艣ci gospodarczej.

Dobrze kombinujesz, zobaczymy co chlopaki z tym zrobia ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-10 14:58:27
Autor: m4rkiz
naprawiacie monitory?
"Piotr Rezmer" <p.r@bezBzdur.pl> wrote in message news:m8oc3a$sb4$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-01-09 09:02, R.e.m.e.K pisze:
To pytanie jak do Macka. Jak uwalisz niechcacy lapka to co zrobisz?
Najlepiej Wykupi膰 OC w dzia艂alno艣ci gospodarczej.

watpie
co do zasady skladki przeciez zawsze sa liczone tak zeby ubezpieczyciel
na tym zarobil, wiec moze to miec sens w przypadku kiedy chce sie
ograniczyc ryzyko podczas sporadycznych napraw bardzo kosztownych
rzeczy, ale na codzien musi byc poprostu nieoplacalne

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-01-09 09:42:24
Autor: JoteR
naprawiacie monitory?
"Crimi" napisa艂:

  Za 10 z艂 porz膮dnie robi臋 takie drobiazgi,
  Ba! Najbardziej lubi臋 takie ma艂e rob贸tki.

Jasne. A ile bierzesz za rozkr臋cenie laptopa aby wykona膰 t臋 "ma艂膮 rob贸tk臋" i za skr臋cenie tego do kupy i to tak, aby dzia艂a艂o? Przed udzieleniem odpowiedzi zapoznaj si臋 z serwis贸wk膮 np. DELL Inspiron 15R. Nast臋pnie we藕 g艂臋boki oddech i napisz jeszcze raz, 偶e robisz to za 10 z艂.

JoteR

Data: 2015-01-10 00:16:18
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-09 o 09:42, JoteR pisze:
[...]
Jakie rozkr臋cenie??? Podtyka艂em cz艂owiekowi pod nos wyci膮gni臋t膮 p艂yt臋
g艂贸wn膮.

Maciek

Data: 2015-01-10 01:28:45
Autor: JoteR
naprawiacie monitory?
"Maciek" napisa艂:

[...]

To smutne, 偶e w tak m艂odym wieku wykazujesz tak zaawansowan膮 skleroz臋.
Pozwol臋 sobie od艣wie偶y膰 ci pami臋膰:

A czy gdybym przyniosl Ci mojego lapka i poprosil o taka naprawe
to podjalbys sie za 5 czy 10 zl?

Nie widz臋 problemu.

Wi臋c nie pszemol [*], bo nie ty cz艂owiekowi, ino cz艂owiek tobie chcia艂 przynie艣膰 swojego *lapka* (dla u艂atwienia: "lapek" to nie jest p艂yta g艂贸wna jeno kompletny laptop) a ty nie widzia艂e艣 problemu w przelutowaniu elementu na p艂ycie g艂贸wnej tego偶 laptopa za 5 czy 10 z艂.
Robisz to bez rozkr臋cania laptopa? Serio? Chapeau bas ;->

[*] pszemoli膰 - odwraca膰 kota ogonem, czynno艣膰 wykonywana z upodobaniem na grupach dyskusyjnych przez Pszemola i - jak wida膰 - nie tylko przez niego.

JoteR

Data: 2015-01-10 10:22:30
Autor: Maciek
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-10 o 01:28, JoteR pisze:
[...]
Sam nie odwracaj. Poprosi艂 o _tak膮_ napraw臋. Moja polega艂a na wymianie
elementu SMD na wyj臋tej p艂ycie g艂贸wnej, a nie sprowadzaniu laptopa z
Kambod偶y prywatnym transportem, suszenie z kambod偶a艅skiego b艂ota,
rozebranie, wymiana elementu, z艂o偶enie, osobiste odwiezienie i
udzielenie gwarancji z czasem reakcji 3h.

Maciek

Data: 2015-01-07 22:22:08
Autor: Kamil
naprawiacie monitory?
U偶ytkownik "Maciek" napisa艂:

kosztowa艂a naprawa ... "50 do 100 z艂".
a warto艣膰 laptopa jakie艣 500z艂 :-)

Doskonale opisa艂e艣 sytuacj臋. Gdyby Tw贸j laptop kosztowa艂 5000 z艂, to cena za
napraw臋 by艂a by do przyj臋cia. Takie serwisy posiadaj膮ce sprz臋t i kwalifikacje do
wymiany pojedy艅czych element贸w istniej膮 si艂膮 rozp臋du. Za艂o偶one w czasach, kiedy
telewizor kosztowa艂 kilka/kilkana艣cie penji. Wielu z moich znajomych naprawiaczy
RTV ogranicza si臋 do wymiany ca艂ych modu艂贸w, co nie wymaga specjalistycznych
narz臋dzi, albo przerzuci艂o si臋 na diagnostyk臋 komputer贸w samochodowych, gdzie
stosunek ceny sprz臋tu do koszt贸w naprawy ma si臋 jak 1:50. To ca艂a filozofia
op艂acalno艣ci serwisu. Znak czasu.

pzdr

Data: 2015-08-22 15:35:22
Autor: 666
naprawiacie monitory?
Czyli dobrze licz膮c 400-450 z艂 do przodu.

-- -- -
naprawa ... "50 do 100 z艂".
a warto艣膰 laptopa jakie艣 500z艂

Data: 2015-01-07 19:40:14
Autor: Santana
naprawiacie monitory?

U偶ytkownik "platformowe g艂upki"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:m8jser$78q$2@node2.news.atman.pl...

dobra nie b臋d臋 艣ciemnia艂, od czego bardzo mocno grzeje si臋 tranzystor w przetwornicy monitora LG?

Od idiotycznych tekst贸w wypisywanych na ekranie przez skretynia艂ego w艂a艣ciciela.

Data: 2015-01-12 18:18:25
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
we藕cie si臋 kurwa jebnijcie...

ma Kto艣 co艣 do powiedzenia na temat?

MOSik mi si臋 przegrzewa i pali, czemu?

Data: 2015-01-12 19:23:20
Autor: R.e.m.e.K
naprawiacie monitory?
Dnia Mon, 12 Jan 2015 18:18:25 +0100, platformowe g艂upki napisa艂(a):

we藕cie si臋 kurwa jebnijcie...

ma Kto艣 co艣 do powiedzenia na temat?

MOSik mi si臋 przegrzewa i pali, czemu?

Od dekla ci podczerwien promieniuje, moze zaloz helm rycerski i usiadz przy otwartym
oknie, jest szansa ze pomoze :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2015-01-13 08:37:59
Autor: Chris
naprawiacie monitory?
W dniu 2015-01-12 o 19:23, R.e.m.e.K pisze:
[...]

Jemu ju偶 tylko 9mm pomo偶e.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 pojazdu.

Data: 2015-01-13 03:38:48
Autor: nom
naprawiacie monitory?

U偶ytkownik "platformowe g艂upki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:m8jrfp$60v$2node2.news.atman.pl...
tak zapytam, czy na tej grupie s膮 osoby naprawiaj膮ce monitory i drukarki komputerowe?

Dzisiaj w艂a艣nie naprawia艂em Samsunga 17", dwa "spucjni臋te" elektrolity, wymiana jakie艣 30minut, kondensatory wylutowa艂em ze starej p艂yty g艂贸wnej. :-)
Co ciekawe najcz臋艣ciej padaj膮 w艂asnie Samsungi (kondensatory). Raz mia艂em monitor 17" Iiyama gdzie pad艂 tranzystor w inwerterze, ale tak naprawd臋 wyprodukowany by艂 przez Acera. :-)
LG, Benq, Hundai - nie spotka艂em si臋 jeszcze z uszkodzonym LCD.

Data: 2015-01-14 18:00:00
Autor: platformowe g艂upki
naprawiacie monitory?
moja odpowied藕 jest typowa - poczytaj sobie moje w膮tki...

naprawiacie monitory?