Data: 2013-07-16 22:36:05 | |
Autor: X-Man | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
"hisjusz" <hisjusz@wp.pl> wrote in message news:51e45a03$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Witam auć... może i może ale na pewno nie morze może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają różne patenty i technologie na takie przypadki... Pzdr Piotrek |
|
Data: 2013-07-17 12:36:45 | |
Autor: Ukaniu | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
Użytkownik "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> napisał w wiadomości news:ks4ec3$k6a$1speranza.aioe.org... może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają różne patenty i technologie na takie przypadki... Dokładnie, mnie czasem zadziwia co czasem potrafią dobrzy ślusarze. Problem w tym, że słupek takiego silnika pewnie można mieć za 400 i inwestować się nie opłaca bo raz pęknięty a dwa to wżery ma mocne. -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2013-07-18 10:35:37 | |
Autor: hisjusz | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
W dniu 2013-07-17 12:36, Ukaniu pisze:
Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice z silnika 1 z dołem silnika 2. Co sprawdzić przy zakupie silnika 2? Na pierwsze rozeznanie widzę że każdy handlarz pisze że silnik w stanie "bardzo dobrym" ale jak zapytać po czym stwierdza, czy chodź by był test kompresji to wyjaśnia że ściągnięty z jeżdżącego auta. Moje auto też jeździło przed zdjęciem głowicy, tylko lał się po bloku olej, gotował się płyn chłodzący a na zaworach było bagno po poprzedniej właścicielce która olej zmieniała co 2 lata bo nie przekroczyła przebiegu 10 000 km. |
|
Data: 2013-07-18 08:39:34 | |
Autor: AZ | |
napsuĹem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
On 2013-07-18, hisjusz <hisjusz@wp.pl> wrote:
Po jaka cholere chcesz przekladac swoja glowice do kupowanego silnika? Cierpisz na brak zmartwien czy po prostu sie nudzisz? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-07-18 10:58:22 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
Hello AZ,
Thursday, July 18, 2013, 10:39:34 AM, you wrote: Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierowaćPo jaka cholere chcesz przekladac swoja glowice do kupowanego silnika? Bo ma już splanowaną głowicę a nie ufa w to co może kupić? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2013-07-18 11:18:47 | |
Autor: hisjusz | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
W dniu 2013-07-18 10:58, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello AZ,Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:) |
|
Data: 2013-07-18 12:21:21 | |
Autor: Ukaniu | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:51e7b2fc$0$1213$65785112news.neostrada.pl... Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:) Ja bym kupił słupek z suchym połączeniem kadłub głowica. Poprzekręcał osprzęt i nie dotykał głowicy. Bo pewnie pojeździ tak ze 2 lata a jak rozgrzebiesz to sprzedający w razie czego nie przyjmie grata i zostaniesz z ręką w nocniku. Jak pojeździ i zacznie puszczać olej w płyn albo na zewnątrz to wstawisz sobie swoją głowice. Chyba, że trafisz już goły blok bez głowicy w niskiej cenie. -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2013-07-18 14:25:33 | |
Autor: hisjusz | |
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz | |
W dniu 2013-07-18 12:21, Ukaniu pisze:
Co z gratami które już nakupiłem?;] Może przed rozgrzebaniem test kompresji na zimnym silniku czy chu#@$ to da? Da się to w ogóle zrobić na gołym słupku wkręcając świece? Podwójna robota mi się zdaje. Fakt największy problem jest co za spód będzie. Pełna robota spodu 2000 PLN, jak będzie działać po niej też się okaże jak się coś urwie. Nie widzę samych spodów nigdzie. |
|