Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

Data: 2013-07-16 22:36:05
Autor: X-Man
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
"hisjusz" <hisjusz@wp.pl> wrote in message news:51e45a03$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Napsułem przy wkręcaniu szpilki od głowicy w miejscu zaznaczonym na pierwszym zdjęciu. Ścianki pomiędzy kanałami popękały, szpilka obraca się w około powyżej 20 Nm. Czy ktoś morze...

auć... może i może ale na pewno nie morze

może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają różne patenty i technologie na takie przypadki...

Pzdr
Piotrek

Data: 2013-07-17 12:36:45
Autor: Ukaniu
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

Użytkownik "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> napisał w wiadomości news:ks4ec3$k6a$1speranza.aioe.org...
może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają różne patenty i technologie na takie przypadki...

Dokładnie, mnie czasem zadziwia co czasem potrafią dobrzy ślusarze. Problem w tym, że słupek takiego silnika pewnie można mieć za 400 i inwestować się nie opłaca bo raz pęknięty a dwa to wżery ma mocne.

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2013-07-18 10:35:37
Autor: hisjusz
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
W dniu 2013-07-17 12:36, Ukaniu pisze:

Użytkownik "X-Man" <kawasaki750@wytnijo2.pl> napisał w wiadomości
news:ks4ec3$k6a$1speranza.aioe.org...
może skonsultuj się z jakimś zakładem ślusarsko/tokarskim oni mają
różne patenty i technologie na takie przypadki...

Dokładnie, mnie czasem zadziwia co czasem potrafią dobrzy ślusarze.
Problem w tym, że słupek takiego silnika pewnie można mieć za 400 i
inwestować się nie opłaca bo raz pęknięty a dwa to wżery ma mocne.


Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice z silnika 1 z dołem silnika 2. Co sprawdzić przy zakupie silnika 2? Na pierwsze rozeznanie widzę że każdy handlarz pisze że silnik w stanie "bardzo dobrym" ale jak zapytać po czym stwierdza, czy chodź by był test kompresji to wyjaśnia że ściągnięty z jeżdżącego auta. Moje auto też jeździło przed zdjęciem głowicy, tylko lał się po bloku olej, gotował się płyn chłodzący a na zaworach było bagno po poprzedniej właścicielce która olej zmieniała co 2 lata bo nie przekroczyła przebiegu 10 000 km.

Data: 2013-07-18 08:39:34
Autor: AZ
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
On 2013-07-18, hisjusz <hisjusz@wp.pl> wrote:

Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice z silnika 1 z dołem silnika 2.
Po jaka cholere chcesz przekladac swoja glowice do kupowanego silnika?
Cierpisz na brak zmartwien czy po prostu sie nudzisz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-18 10:58:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
Hello AZ,

Thursday, July 18, 2013, 10:39:34 AM, you wrote:

Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować
przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice z silnika 1 z dołem silnika 2.
Po jaka cholere chcesz przekladac swoja glowice do kupowanego silnika?
Cierpisz na brak zmartwien czy po prostu sie nudzisz?

Bo ma już splanowaną głowicę a nie ufa w to co może kupić?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2013-07-18 11:18:47
Autor: hisjusz
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
W dniu 2013-07-18 10:58, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello AZ,

Thursday, July 18, 2013, 10:39:34 AM, you wrote:

Dokładnie. Postanowiłem że zmieniam blok przez wżery. Czym się kierować
przy zakupie silnika? Nie widzę do swojego modelu tylko dołu więc będę
musiał kupić całość i oddać do kogoś kto połączy już splanowaną głowice
z silnika 1 z dołem silnika 2.
Po jaka cholere chcesz przekladac swoja glowice do kupowanego silnika?
Cierpisz na brak zmartwien czy po prostu sie nudzisz?

Bo ma już splanowaną głowicę a nie ufa w to co może kupić?

  Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:)

Data: 2013-07-18 12:21:21
Autor: Ukaniu
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:51e7b2fc$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
 Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:)

Ja bym kupił słupek z suchym połączeniem kadłub głowica. Poprzekręcał osprzęt i nie dotykał głowicy. Bo pewnie pojeździ tak ze 2 lata a jak rozgrzebiesz to sprzedający w razie czego nie przyjmie grata i zostaniesz z ręką w nocniku.
Jak pojeździ i zacznie puszczać olej w płyn albo na zewnątrz to wstawisz sobie swoją głowice.
Chyba, że trafisz już goły blok bez głowicy w niskiej cenie.

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2013-07-18 14:25:33
Autor: hisjusz
napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
W dniu 2013-07-18 12:21, Ukaniu pisze:

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:51e7b2fc$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
 Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony
uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:)

Ja bym kupił słupek z suchym połączeniem kadłub głowica. Poprzekręcał
osprzęt i nie dotykał głowicy. Bo pewnie pojeździ tak ze 2 lata a jak
rozgrzebiesz to sprzedający w razie czego nie przyjmie grata i
zostaniesz z ręką w nocniku.
Jak pojeździ i zacznie puszczać olej w płyn albo na zewnątrz to wstawisz
sobie swoją głowice.
Chyba, że trafisz już goły blok bez głowicy w niskiej cenie.


Co z gratami które już nakupiłem?;] Może przed rozgrzebaniem test kompresji na zimnym silniku czy chu#@$ to da? Da się to w ogóle zrobić na gołym słupku wkręcając świece?
Podwójna robota mi się zdaje. Fakt największy problem jest co za spód będzie. Pełna robota spodu 2000 PLN,  jak będzie działać po niej też się okaże jak się coś urwie.
Nie widzę samych spodów nigdzie.

napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona