narkotest na os. 18+ - legalność ?

Data: 2010-04-30 13:36:29
Autor: Andrzej Lawa
narkotest na os. 18+ - legalność ?
lukeskyobi@vp.pl pisze:
Problem dotyczy legalności przeprowadzenia narkotestu na osobie pełnoletniej za
jej zgodą.

Osoba pełnoletnia ubezwłasnowolniona?

Bo jak nie to pytanie dość głupie.

Data: 2010-04-30 13:37:11
Autor: lukeskyobi
lukeskyobi@vp.pl pisze:
> Problem dotyczy legalności przeprowadzenia narkotestu na osobie pełnoletniej za
> jej zgodą.

Osoba pełnoletnia ubezwłasnowolniona?

Bo jak nie to pytanie dość głupie.

 ;)) pełnoletnie NIE ubezwłasnowolniona - głupie ? a zarzut dla wychowawcy, już
nie jest taki głupi bo grozi mu utratą pracy - to nic że badanie wykazało thc to
się nie liczy, liczy się że ... ach....

Data: 2010-04-30 13:53:20
Autor: lukeskyobi
lukeskyobi@vp.pl pisze:

> [...]
> nie jest taki głupi bo grozi mu utratą pracy - to nic że badanie wykazało thc to

naruszające godność ucznia przeprowadzenie badania ...

os. pełnoletnia, nie-ubezwłasnowolniona, test za jej wyraźną zgodą, zgoda w
obecności policji, samo badanie bez policji,

Data: 2010-04-30 14:06:36
Autor: Maddy
narkotest na os. 18+ - legalność ?

  ;)) pełnoletnie NIE ubezwłasnowolniona - głupie ? a zarzut dla wychowawcy, juĹź

A KTO postawił ten zarzut? Uczeń?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-04-30 14:12:53
Autor: lukeskyobi
narkotest na os. 18+ - legalno�� ?
Odpowiedzialność dyscyplinarna, w trybie Karty Nauczyciela Rozdział 10.
Temat dla mnie jest prostu, w końcu to pełnoletnia osoba, i działanie
nauczyciela mające na celu ochronę pozostałych wychowanków w tym małoletnich -
mówi samo przez się, które dobra są wyższe ... ale chodzi mi o wasze zdanie nt.
procedury i kwalifikacji badania.

Data: 2010-04-30 14:23:29
Autor: Andrzej Lawa
lukeskyobi@vp.pl pisze:
lukeskyobi@vp.pl pisze:

[...]

A kto stawia te zarzuty?

Idiotów w Polsce nie brak - mnie za odniesienie na komendę znalezionego
jednego naboju od KBKS oskarżono o nielegalne posiadanie amunicji ;)

Prokurwatorce się nudziło. Sędzia orzekając umorzenie z powodu braku
szkodliwości społecznej ledwo się od śmiechu powstrzymywała.

Data: 2010-04-30 16:31:41
Autor: sensor
narkotest na os. 18+ - legalność ?
Dnia Fri, 30 Apr 2010 13:53:20 +0200, lukeskyobi@vp.pl napisał(a) w
wiadomości <news:3461.00002095.4bdac4b0newsgate.onet.pl>:

os. pełnoletnia, nie-ubezwłasnowolniona, test za jej wyraźną zgodą, zgoda w
obecności policji

Volenti non fit iniuria.

narkotest na os. 18+ - legalność ?