naród się bogaci

Data: 2021-03-17 12:02:57
Autor: Zbynek Ltd.
naród się bogaci
PiteR napisał(a) :
Chwilowy zwis internetu i poszedł cały dzień
po 300zł za 20 minut do lekarza.

Aleosssoooochozzzziii?

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-17 13:28:08
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:6051e1db$0$516$65785112news.neostrada.pl>
user Zbynek Ltd. pisze tak:

PiteR napisał(a) :
Chwilowy zwis internetu i poszedł cały dzień
po 300zł za 20 minut do lekarza.

Aleosssoooochozzzziii?

naród się bogaci ;)

Z jednej strony 500+ ma być na cały miesiąc.
a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
przez telefon. Cicha woda.

Nie bogaćcie się tak szybko na tej zielonej wyspie
bo na zachodzie nie nadanżam Was gonić ;)

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2021-03-18 01:03:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
naród się bogaci

"PiteR" XnsACF08903F9069PanElektronik@127.0.0.1

Z jednej strony 500+ ma być na cały miesiąc.
a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut
pogadania przez telefon. Cicha woda.

Od kilkunastu lat płacę za telekomunikację niemal
wyłącznie wtedy, gdy chcę -- niemal nic na siłę.
Mam kilkanaście numerów GSM i cieszę się. :)
Stacjonarny net w swym mieszkaniu ciągnę za free
od mych rodziców via WiFi przez kilkaset metrów...

300 złotych w tym tempie chyba by zapłacił po stu
latach... ;) Nie narzekam na brak: mobilnego netu,
minut czy SMSów... Nie narzekam też już na brak
akumulatora w telefonie -- mogę słuchać muzyki
,,na świeżym powietrzu'' z Jutuby do woli!!

Ogólnie -- wydaję coraz mniej od lat. :)
Opłaty mieszkaniowe są najdroższe! [memu sercu?]
Jak dobrze pójdzie, 300+ wydam za rok na roczne
OC+Asistance trzynastoletniego Diesla dwulitrowego...

Gdyby naprawdę wprowadzono w Polsce Gwarantowany Dochód
Bezwarunkowy wysoki na ~1200 złotych (wolałbym uzależnienie
tegoż dochodu od PKB per capita) gromadziłbym szmal i pytał
trwożenie raz za razem -- GDZIE LOKOWAĆ?!

Ale kto wie... Być może po wprowadzeniu takiego GDB masy
ludzkie odeszłyby z ,,pracy'', przez co znalazłbym sobie
płatne zajęcie i znów (jak wtedy, gdy Kościół mi nie pomagał)
zarabiałbym kilka (do ośmiu) średnich krajowych, opłacając
swymi podatkami GDB innych ludzi, co przyjmowałbym z radością...

Na razie ograniczam swe wydatki i trwożnie spoglądam na zapasy
mleka kupionego po 119 groszy w Biedronce -- pić za wiele nie
mogę, bo mleko tuczy a terminy gonią... Mydło z Biedronki
wyszło po ~78 groszy za litr... Też nieźle... Tyle tylko,
że dużo tego mam...

21 lat tamtemu (albo temu -- już zapomniałem, bo to bardzo
dawno było) w 40 kolejnych dni wydałem 40 kpln na nic, co
skrzętnie policzyłem... (bieżące wydatki, paliwo, jedzenie
itp... nawet leków wówczas nie ćpałem tak, jak teraz...)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-18 07:36:19
Autor: _Master_
naród się bogaci
W dniu środa-17-marca-2021 o 14:28, PiteR pisze:
a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
przez telefon.

W XXI wieku w centralnej europie nie potrafisz sobie ogarnąć nolimitów u jakiegokolwiek operatora?

Nie masz zasięgu? Mieszkasz w górach? Co Ci jest? ;-)

Data: 2021-03-18 08:17:43
Autor: Kamil Jońca
naród się bogaci
_Master_ <Master@z.pl> writes:

W dniu środa-17-marca-2021 o 14:28, PiteR pisze:
a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
przez telefon.

W XXI wieku w centralnej europie nie potrafisz sobie ogarnąć nolimitów

Ostrożnie z takimi argumentami. Jeszcze nie tak (no, 15 lat) jedyną
możliwościa dostępu do internetu w kawałkach centrum W-wy był
modem. Wiemm, bo mieszkałem i sie wkurzałem.

u jakiegokolwiek operatora?

Nie masz zasięgu? Mieszkasz w górach? Co Ci jest? ;-)

Mieć nolimit na telefonie, a szybko przekierować ruch na to różne
sprawy.

KJ

Data: 2021-03-18 08:37:02
Autor: _Master_
naród się bogaci
Dalej nie wiemy jaki problem ma wątkotwórca.

Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

Data: 2021-03-18 11:00:23
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:6053031f$0$538$65785112news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

Dalej nie wiemy jaki problem ma wątkotwórca.

Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

Mam taki problem, że ludzi stać na eporadę za 300zł, znika ona jak świeże bułeczki i k. kolejka u jednego lekarza na którego poluję sięga dwa miesiące.

To ile trzeba zapłacić żeby lekarz czekał na nas jak na hrabiów i merdał ogonem? 1000zł? Czy też nie i przyjdzie Bolek z hurtowni
cementu i powie przebijam 1100zł.

Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

Data: 2021-03-18 17:51:43
Autor: TomN
naród się bogaci

user _Master_ pisze tak:

[...]

Nie poluj na niego, tylko się zapisz do niego, za dwa miesiące (około)
zostaniesz obsłużony...

To ile trzeba zapłacić żeby lekarz czekał na nas jak na hrabiów i merdał ogonem?

Nie stać cię na prywatnego lekarza? A może zespół, bo przecież ten od nóg ci
głowy nie wyleczy, chyba, że "zimny chirurg"
Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

Możesz zrobić co najmniej dwie rzeczy: wykupić przychodnię lub zostać szefem
Zenka...

--
'Tom N'

Data: 2021-03-18 20:56:18
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:o0ezp7eo3g89$.dlgemil.not.valid>
user TomN pisze tak:

[...]

no dobra :) to grupa o pieniądzach to zapytam wprost

To jak tam w tej Polsce jest naprawdę?
Bo zdania są podzielone.

Ceny zachodnie a zarobki wschodnie. Złoty się osłabia.
a ludzi stać na lekarza za 300zł.

Data: 2021-03-18 23:46:50
Autor: _Master_
naród się bogaci
Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)

Tak mi się przypomniało. Media mać...

Data: 2021-03-19 01:41:30
Autor: Lelteo
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
Użytkownik "_Master_" <Master@z.pl> napisał w wiadomości

Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej
telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)

No to jest pytanie :
Kto ma fałszywy obraz Anglii - szwagier, czy Polsat ?

Data: 2021-03-19 09:19:23
Autor: J.F.
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
Użytkownik "Lelteo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s30s09$1oml$1@gioia.aioe.org...
[...]

A Polsat to kiedy o Anglii mowi?

Byl jakis serial ... Londynczycy ?

J.

Data: 2021-03-19 10:39:30
Autor: _Master_
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
W dniu piątek-19-marca-2021 o 09:19, J.F. pisze:
A Polsat to kiedy o Anglii mowi?

Napisałem Polsat jako platformę odbioru z talerza.

Ale jak widać muszę PROŚCIEJ pisać. MOJA WINA ;-)

Data: 2021-03-19 12:58:40
Autor: J.F.
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60547152$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu piątek-19-marca-2021 o 09:19, J.F. pisze:
A Polsat to kiedy o Anglii mowi?

Napisałem Polsat jako platformę odbioru z talerza.
Ale jak widać muszę PROŚCIEJ pisać. MOJA WINA ;-)

Twoja wina, bo TVPiS tak najezdza na wszystkich, ktorzy jej nie pasuja, ze istotnie mozna pomyslec o jakim matrixie.
Ale Anglia ... to chyba u nich rzadko gosci.

Wiec podpytaj szwagra w jakich programach ten matrix zobaczyl.
I dobrze by bylo, aby powiedzial co sie nie zgadza.

J.

Data: 2021-03-19 19:16:15
Autor: _Master_
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
W dniu piątek-19-marca-2021 o 12:58, J.F. pisze:
Twoja wina, bo TVPiS tak najezdza na wszystkich, ktorzy jej nie pasuja, ze istotnie mozna pomyslec o jakim matrixie.
Ale Anglia ... to chyba u nich rzadko gosci.

Nie rozumiem skąd Ci przyszło do głowy TVP? Oglądasz?

Wiec podpytaj szwagra w jakich programach ten matrix zobaczyl.
I dobrze by bylo, aby powiedzial co sie nie zgadza.

Podpytam ale chodzi o jedynie słuszny tvn24.

Data: 2021-03-22 18:19:36
Autor: J.F.
naród. Kto ma fałszywy obraz ?
Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6054ea6f$0$515$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ogladam, bo mi przypominaja młode czasy :-)

Jesli ma byc "matrix", to TVPiS sie nadaje :-)

I jeszcze mial serial "Londynczycy", choc to w czasach TVPO :-)

Wiec podpytaj szwagra w jakich programach ten matrix zobaczyl.
I dobrze by bylo, aby powiedzial co sie nie zgadza.

Podpytam ale chodzi o jedynie słuszny tvn24.

TVN ogolnie tez sie nadaje - oni lubia sensacje, a nie rzetelnosc.

J.

Data: 2021-03-19 01:56:42
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:6053d85b$0$526$65785112news.neostrada.pl>
user _Master_ pisze tak:

Szwagier mieszkający w Londynie mówi że to co on ogląda w Polskiej telewizji (ma polsat ;-) ) o Anglii to jakiś matrix. ;-)

Tak mi się przypomniało. Media mać...

Ale co w Polszy a nie w Londynie :)

W Londynie to ja wiem. Dzieciary poszły do szkoły i znowu drą ryje pod oknami w dzień a w nocy lisy plądrują ogrody w poszukiwaniu gołabków i kotków. Rzucam w nie kartoflami bo nie idzie spać.

My tu ogladamy w telewizorze xe.com i wise.com

Data: 2021-03-19 10:40:23
Autor: _Master_
naród się bogaci
W dniu piątek-19-marca-2021 o 02:56, PiteR pisze:
xe.com i wise.com

Co to takiego?

Data: 2021-03-19 19:23:04
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:60547186$0$560$65785112news.neostrada.pl>

https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=PLN&view=1Y

Data: 2021-03-22 00:03:14
Autor: PiteR
naród się bogaci
user _Master_ pisze tak:

W dniu piątek-19-marca-2021 o 02:56, PiteR pisze:
xe.com i wise.com

Co to takiego?

https://www.wykop.pl/link/6014895/analitycy-w-tym-tygodniu-zloty-najslabsza-waluta-swiata/

5.40zł

Zakład nie chce dać podwyżki.
Za to 1500+ za friko dała nam dobra zmiana.

dziękujemy, dziękujemy, dziękujemy
:)

Data: 2021-03-19 09:30:04
Autor: J.F.
naród się bogaci
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsACF16FF6C480PanElektronik@127.0.0.1...
[...]

Widzisz - tu jest pare czynnikow:
-ilosc lekarzy w ogole, a przynajmniej tych okreslonej specjalnosci i dobrych,
-zarobki lekarzy na rynkach roznych.
-zarobki spoleczenstwa/pacjentow.

Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z
uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

Grosz do grosza i bedzie kokosza

widac sie nie sprawdzilo.
Worek do worka. Cementu :-)

J.

Data: 2021-03-19 12:41:49
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:6054610d$0$519$65785112news.neostrada.pl>
user J.F. pisze tak:

Grosz do grosza i bedzie kokosza

widac sie nie sprawdzilo.
Worek do worka. Cementu :-)

polskie kurwy janusze biznesu z Januszexu sp zoo nigdy nie przyznają się
do oferowanych zarobków. A większości oszustom, kombinatorom i cwaniaczkom
jest to na rekę. Rozwarstwienie bogactwa idzie w Polszy na model rusko ukraiński.

Po co przebierac się za europejczyków, udawać kogoś kim sie nie jest
nie lepiej zrobić coming out i odetchnąc już z ulga?
Drugiej Norwegii tu nigdy nie bedzie ;)

Na spotkaniu z I sekretarzem KC PZPR prezydent USA oświadczył z dumą:
- Przeciętny Amerykanin zarabia 2000 dolarów, z tego połowę wydaje na życie.
- A co robi z resztą? - zapytał I sekretarz.
- Nie wnikamy w to - machnął ręką prezydent.

- U nas przeciętny Polak zarabia 2000 zł, a na życie wydaje 4000 zł - pochwalił się I sekretarz.
- Skąd bierze resztę? - spytał przywódca USA.
- Nie wnikamy w to - odparł I sekretarz.

Data: 2021-03-19 15:54:46
Autor: J.F.
naród się bogaci
user J.F. pisze tak:
[...]

Jak tak Norwegia bedzie naciskala na elekryczne samochody ... to ciekawe z czego bedza zyli.
Ropa i gaz jest u nich solidna porcja w budzecie.

Dzis slysze ze Lego sie przylacza do zielonych ... i przestanie plastikowe klocki robic.

J.

Data: 2021-03-21 19:31:57
Autor: PiteR
naród się bogaci
in <news:6054bb37$0$503$65785112news.neostrada.pl>
user J.F. pisze tak:

Dzis slysze ze Lego sie przylacza do zielonych ... i przestanie plastikowe klocki robic.

już mamy w kantynie miski i kubki z ryżu i trzciny.

Data: 2021-03-19 15:58:45
Autor: Jacek Maciejewski
naród się bogaci
Dnia Fri, 19 Mar 2021 12:41:49 GMT, PiteR napisał(a):

polskie kurwy janusze biznesu z Januszexu

[-] ciach bzdety
Typowe zrzędzenie nieudacznika i frustrata. W szkole cię bili czy córka
się wydała za Murzyna?

--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-03-18 13:08:16
Autor: Eneuel
naród się bogaci
W dniu 18 mar 2021 o 08:37, _Master_ pisze:

Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

Wg mnie lekarze biorą 200 zł za wizytę...

--
,_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-18 13:06:56
Autor: Eneuel
naród się bogaci
W dniu 18 mar 2021 o 08:17, Kamil Jońca pisze:

Mieć nolimit na telefonie, a szybko przekierować ruch
na to różne sprawy.

Jakiż problem? U mnie to chwila. ;) Ale wpierw trzeba mieć ten
nolimit na dwóch SIMkach i mieć w telefonie te dwie SIMki... ;)
Dwie SIMki, dwóch różnych operatorów. Play, Fakt i Virgin -- to
raczej był jeden operator; Orange i T-Mobile chyba kooperowały,
więc być może jakoś tak: Polkomtel, Orange i Play?... Może czas
najwyższy na trzykartowe smartfony?... Od razu bym postawił na
cztery SIMki, najlepiej eSIMki...

--
,_._     _,-'""`-._        ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/| .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-03-18 18:45:25
Autor: TomN
naród się bogaci
Kamil Jońca w <news:871rcd0w2w.fsfalfa.kjonca>:

Jeszcze nie tak (no, 15 lat) jedyną możliwościa dostępu do internetu w
kawałkach centrum W-wy był modem.

Ładnie się Pani przed milijonami popisała...

Modem cały czas jest jednym z głównych elementów infrastruktury przy
dostepie do internetu, czy to xDSL, czy to "kablowy", czy też LTE/5G lub
ostatnio xlinkowy (satelitarny, który również 20 lat temu występował)

Tobie się 0202122 kojarzy z modemem, ale to nie jest prawda oświecona...

Wiemm, bo mieszkałem i sie wkurzałem.

Argument nie do zbicia.
--
'Tom N'

Data: 2021-03-19 09:21:00
Autor: J.F.
naród się bogaci
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e8u6a08wgbaq.dlg@emil.not.valid...
[...]

Teraz to modne swiatlowody :-P

J.

Data: 2021-03-18 15:18:09
Autor: Zbynek Ltd.
naród się bogaci
user Zbynek Ltd. pisze tak:

PiteR napisał(a) :
[...]

Sextelefon na Antyle Holenderskie? ;-)
15 zł/min to jeszcze ujdzie. Byłeś podniecony rozmową? Bo na pewno to pobudzony po jej zakończeniu :-D

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

naród się bogaci