narodowe centrum nauki

Data: 2012-09-11 19:19:04
Autor: identyfikator: 20040501
narodowe centrum nauki
czy Ktoś ogląda/ł dziś wystąpienie jakiegoś kozaka z "Narodowego centrum nauki" w Wydarzeniach w Polsacie? nie zapisałem nie załapałem nazwiska tego kozaga który przemawiał - może mi Ktoś pomóc i napisać (jeśli złapał) jak to "ścierwo" się nazywa?

Data: 2012-09-11 19:34:08
Autor: Bogdan Idzikowski
narodowe centrum nauki

Użytkownik "identyfikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:k2nrq4$v9g$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zapytaj Chirona. On z zapałem godnym lepszej sprawy ogląda każdy program telewizyjny.

narodowe centrum nauki