narty dla dziecka (25 cm)

Data: 2011-02-28 19:37:10
Autor: Bob
narty dla dziecka (25 cm)
Witam,
na szybko muszę coś znaleźć i potrzebuje wsparcia a nigdzie nie znalazłem dosyć jednoznacznego potwierdzenia.
Czy dla córki która ma 125 cm wzrostu, 6 lat, mogę kupić narty 120 cm, czy to nie za dużo?
Córka jest fizycznie dosyć sprawna i silna. Jeździła na 100 i bez problemu dawała sobie radę (na miarę wówczas jeszcze 5 latka).
Kupuję teraz (jakieś używki) i muszę to zrobić pilnie, ale jak sądzę narty będą też potrzebne w kolejnych sezonach.

Data: 2011-02-28 20:31:05
Autor: jurski
narty dla dziecka (25 cm)
Czy dla córki która ma 125 cm wzrostu, 6 lat, mogę kupić narty 120 cm, czy
to nie za dużo?

Zważywszy na to, że to już końcówka sezonu (dla większości) to moim zdaniem możesz kupić 120 cm.
Do przyszłego sezonu urośnie jeszcze kilka cm i powinno być w sam raz.

--
jurski

Data: 2011-02-28 21:13:47
Autor: Bob