narty do jazdy poza trasami

Data: 2010-02-26 21:20:59
Autor: tomski
narty do jazdy poza trasami

Uzytkownik "Zbrochaty" <zbrochaty@gmail.com> napisal w wiadomosci news:31d29432-8398-42fd-85fb-068a43bedce7t23g2000yqt.googlegroups.com...
Witam,
Chcialbym sie zapytac o narty do jazdy poza trasami, gdyz zupelnie
wypadlem z obiegu sprzetowego...
Kilkanascie lat temu jezdzilem sporo poza trasami, jeszcze na nartach
200-207cm. Sporadycznie daje rade na slalomowkach 160cm; da sie
jechac, ale raczej bez przyjemnosci. Mysle o zakupie drugiej pary nart
(pierwsza zostana jednak slalomowki) pod katem jedno-dwudniowych
weekendowych wypadow w Tatry.
Co mozecie polecic?
Mysle o zamontowaniu wiazan skitourowych, aby miec w 4d kolejke do
kolejki w Kuznicach.
Planowane trasy to glownie tereny na prawo od Goryczkowej, ew Swinski
Kociol

Zjazd Swinskim czy z Posredniego wg obecnego "cennika" Strazy Parkowej - 500 zl. ;-)
Co do sprzetu:
http://www.flickr.com/photos/skireviews/2604232434/
mam te narty z wiazaniami marker baron. Wrazenia z jazdy super - zarówno na twardym jak i poza trasa. Wiadomo, ze nie trzymaja na twardym tak jak zawodnicze slalomki - ale dla mnie i tak rewelacja
Pozdro,
Tomek

narty do jazdy poza trasami