narty freeridowe/turowe na sprzedaż

Data: 2010-03-10 02:01:59
Autor: klasa
narty freeridowe/turowe na sprzedaż
Cześć!
W tym sezonie rozpocząłem przygodę z telemarkiem i w związku z tym mam
do sprzedania mój dotychczasowy freerajdowy warsztat sprzętowy, w
którego skład wchodzą:

Blizzard TITAN PRO 193cm + Marker Free 20 DIN
http://www.allegro.pl/item951770995_blizzard_titan_pro_193cm_marker_free_20_din.html

Blizzard ZEUS TITAN 191cm + Marker IQ FR 16 DIN
http://www.backcountry.com/outdoorgear/BLZ0027/Blizzard-Titan-Zeus-IQ-Ski-w-FR-16-Binding.html
Narta w bardzo dobrym stanie, potężnej powierzchni, twarda (sidewall z
tytanu, rdzeń drewniany). Zdjęcia chętnie podeślę na miala. Cena 1
000zł.

Salomon POCKET ROCKET 185cm + turowe Diamir Fritschi FR 12DIN (XL) +
dopasowane foki
coś takiego jak tu (tylko wiązania białe FR!)
http://vancouver.en.craigslist.ca/pml/spo/1629180693.html
Narta w stanie dobrym, doskonała do wycieczek z mocniejszymi zjazdami,
narta jest ciężsa niż turowe, ale za to twardsza, pewniejsza i
szeroka!.
Zdjęcia chętnie poślę na maila. Cena 1 000zł.

Zainteresowanych prosze o kontakt:
piotr.klasinski@gmial.com
500 132 192

narty freeridowe/turowe na sprzedaż