narty po 16.00 - Ustroń, Wisła

Data: 2010-03-16 17:17:18
Autor: lowtadek
narty po 16.00 - Ustroń, Wisła
Witam,

Chciałem się jutro wybrać na narty, niestety pracuje do 16.00 więc interesuje mnie tylko jazda wieczorna.

Co polecacie w Wiśle lub Szczyrku, trudnośc tras jest mi obojętna, interesują mnie bardziej dobre warunki narciarskie (stok ratrakowany w ciągu dnia) oraz dobre przełożenie wydanej kasy na liczbę zjazdów.

Dzieki za wszelkie sugestie.

lowtadek

Data: 2010-03-16 17:18:39
Autor: lowtadek
narty po 16.00 - Ustroń, Wisła
Chodzi oczywiscie o Wisle lub Ustron.

Data: 2010-03-16 21:06:22
Autor: MichałG
narty po 16.00 - Ustroń, Wisła
lowtadek pisze:
Chodzi oczywiscie o Wisle lub Ustron.

Poniwiec - kiepskie o¶wietlenie - ale juz długo jasno.. ;)- nie wiem czy ratrakuj±
Nowa osada- cos widać .. ;) - nie ratrakuj±
Cieńków- ratrakuja 1/2 stoku- widać wystarczaj±co ...
Czantoria - o¶wietlona dolna polana na czerwonej - ratrak==???

Wyciagi przy drodze na Głebce - widać, że oswietlone
Soszów - dobre oswietlenie, ratrak =???
To tak na szybko...

Ja jezdze na W. Racze... tylko 20 km dalej dobr± drog± ...

Pozdrawiam
Michał

narty po 16.00 - Ustroń, Wisła