narty zjazdowe

Data: 2010-02-07 22:20:13
Autor: wiesław
narty zjazdowe
jakie narty i gdzie kupić dla średnio jeżdżącego i w dobrej cenie długość ok.165 --

Data: 2010-02-08 14:28:44
Autor: jurski
narty zjazdowe
W dniu 2010-02-07 22:20, wiesław pisze:
jakie narty i gdzie kupić dla średnio jeżdżącego i w dobrej cenie długość ok.165

Twoje równanie ma zbyt dużo niewiadomych, żeby je rozwiązać.
Przydałby się wzrost, waga i kwota, w jakiej chcesz się zmieścić.

--
jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-08 17:11:30
Autor: wieslaw.maciag
narty zjazdowe
> [...]

-- jurski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
waga 97kg wzrost 180cm kwota ok.1000zł

Data: 2010-02-09 08:41:57
Autor: jurski
narty zjazdowe
jakie narty i gdzie kupić dla średnio jeżdżącego i w dobrej cenie długość ok.165
waga 97kg wzrost 180cm kwota ok.1000zł

Ja polowałbym na jakąś wyprzedaż Fischer'a RC4, ale w tej cenie z nowymi będzie kłopot.
Póki co na allegro znalazłem taką aukcję:
http://www.allegro.pl/item910113419_fischer_rc4_race_sc_z11_09_10_150_155_160_165_170.html

jurski

Data: 2010-02-09 02:45:16
Autor: Adam Adamaszek
narty zjazdowe
On 9 Lut, 08:41, jurski <jur...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> waga 97kg wzrost 180cm kwota ok.1000zł

Ja polowałbym na jakąś wyprzedaż Fischer'a RC4, ale w tej cenie z nowymi

http://www.allegro.pl/item906585813_nowe_narty_fischer_race_sc_fp13_fs10.html

Roczniki Race SC różnią się tylko grafiką, tak z grubsza rzecz biorąc.

pozdr
Adam

Data: 2010-02-09 22:21:26
Autor: sir b@m
narty zjazdowe
Dnia 09-02-2010 o 08:41:57 jurski <jurski@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ja polowałbym na jakąś wyprzedaż Fischer'a RC4, ...

A od kiedy Fischery RC4 race sc to są narty zjazdowe?

sir b@m

Data: 2010-02-09 23:58:32
Autor: jurski
narty zjazdowe
A od kiedy Fischery RC4 race sc to są narty zjazdowe?

Od kiedy są do zjeżdżania a nie do zjazdu (takie polskie alpajn skijing) :-)
Przeczytaj jeszcze raz treść pytania Wiesława, nie sugeruj się tytułem i nie bądź taki dosłowny, no chyba że to ja źle zrozumiałem autora wątku.
Pozdrawiam
jurski

Data: 2010-02-10 06:55:47
Autor: wiesław