narzędzie do liczenia lokat

Data: 2009-05-17 14:21:53
Autor: zlotowinfo
narzędzie do liczenia lokat
http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

--
http://zlokaty.prv.pl - wybierz najtańszy bank w Polsce
http://zvoip.prv.pl - wybierz tanie rozmowy voip polskich operatorów

Data: 2009-05-17 05:35:57
Autor: Bungiel
narzędzie do liczenia lokat
On May 17, 2:21 pm, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

A script on this page may be busy, or it may have stopped responding.
You can stop the script now, or you can continue to see if the script
will complete.
Script: http://panel.comze.com/lokaty/:17

Gratulacje - po niespełna 10 sekundach.

Data: 2009-05-17 14:46:27
Autor: Valdi.Pavlack
narzędzie do liczenia lokat
"Bungiel"

[ciach]

Może miałeś pecha? - u mnie wszystko śmiga jak należy :)

PS. IMHO fajny kalkulatorek :)

Data: 2009-05-17 15:56:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:89ed6397-29f6-4aa6-9368-77f64e9ca2b0r3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

może znalazłeś buga? cały czas tak jest? w jakiej sytuacji (paramterach)

ja już buga znalazłem powyżej 1 roku, mota mi się ilosc dni
jak ktoś coś jeszcze zauważy to pisać

serwer jest troche dupowaty dość czesto ma zwisy

Data: 2009-05-17 07:32:38
Autor: plusz
On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

u mnie zawiesiło firefoxa
chyba jakiś bug jest

lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:

http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

--
plusz

Data: 2009-05-17 18:29:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisał w wiadomości news:596f7f57-42d3-4609-857d-57ec721fc656l32g2000vba.googlegroups.com...
On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

u mnie zawiesiło firefoxa
chyba jakiś bug jest

FF 3.0.8 32bit - bezproblemu, napisz w jakiej sytuacji
na tę chwilę widziałem problemy przy wpisywaniu wartości z klawiatury
po wyłączeniu pokazywania błędów jest OK, trza oblukać...

lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:

http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

dlatego zrobiłem swój bo widziałem że ten jest niepraktyczny
1. każda zmiana odświeżenie strony, zatem dobranie dobrych wartości to męczarnia
2. wszystko trzeba się bawić wklepywać
3. jak się przyjrzysz to jest dużo zbytków: Kapitalizacja, Ilość odnowień
4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

Data: 2009-05-17 10:05:56
Autor: plusz
On 17 Maj, 18:29, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "plusz" <pluszpica...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:596f7f57-42d3-4609-857d-57ec721fc656l32g2000vba.googlegroups.com...
On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:>http://zlokaty.prv.pl-kalkulatorek lokat

> [...]

4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

jak będę miał chwile to potestuję

a tak w ogóle to polecam www.jquery.com
poszłoby ci znacznie znacznie znacznie :) szybciej i łatwiej

--
plusz

Data: 2009-05-17 20:42:44
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:guovgk$ffc$1inews.gazeta.pl...
http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

- już liczy prawidłowo miesiące
- nie pozwala dojść do wartości okresu lokaty 0 i poniżej, co zapętlało wnieskończoność skrypt, czyt. zawieszało
- nie pozwala wpisać wartości ujemnych

wydaje mi się że już nie ma błędów i nie powinno wieszać

Data: 2009-05-18 21:50:07
Autor: zlotowinfo
narzędzie do liczenia lokat
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:guovgk$ffc$1inews.gazeta.pl...
http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

data rozpoczęcia liczy się od aktualnego miesiąca
dodany min i max podatku całego okresu
możliwość własnego dopasowania okresu, 0 oznacza okres 2letni
przy okresach dziennych i 1-3 miesięcznych rozdzielenia
podrzędne opcje wydzielone na prawą stronę

Data: 2009-05-19 06:20:56
Autor:
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

Brakuje mi na dole łącznej sumy odsetek oraz podatku
Min. i max. nad samą tabelą to chyba wysokość podatku - nie widzę przydatności
tego info

Data: 2009-05-19 16:42:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <aneczka.jedna@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gutj48$sqb$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
http://zlokaty.prv.pl - kalkulatorek lokat

Brakuje mi na dole łącznej sumy odsetek oraz podatku
ile podatku się zapłaciło to zupełnie nieistotne

Min. i max. nad samą tabelą to chyba wysokość podatku - nie widzę przydatności
tego info

najważniejszy element, sens istnienia obliczeń uważasz za zbędny???
chodzi o to by się zmieścić w pewnym podatku, nie płacić więcej
co prawda nie jest to aż tak ogromną suma ale jednak zawsze coś

deczko zmienione już na serwerze

Data: 2009-05-19 15:21:05
Autor: aneczka.jedna
narzędzie do liczenia lokat
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
deczko zmienione już na serwerze

lepiej jest :)
na górze mógłbyś ciutek czytelniej zrobić, ale to głupstwo już

Data: 2009-05-19 17:38:20
Autor: zlotowinfo
Użytkownik " aneczka.jedna" <aneczka.jedna@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:guuip1$irc$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
deczko zmienione już na serwerze

lepiej jest :)
na górze mógłbyś ciutek czytelniej zrobić, ale to głupstwo już

może teraz ci przypasuję ;p

brakuje mi bardzo innego paramtetru niż standardowe "size" dla "input"
na różnych przeglądarkach interpretowany jest inaczej :/

Data: 2009-05-19 16:00:37
Autor: aneczka.jedna
narzędzie do liczenia lokat
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
może teraz ci przypasuję ;p

chciałbyś ;)
Chodzi mi o 2 paski boldem: jeden z zielonymi liczbami, drugi z czarnymi
czarne: rzeczywisty %, odsetki, 19% z odsetek, okres
(co to jest podatek właściwy nie mam pojęcia)
zielone: suma
zielone: bez podatku (Belki) 19% min, max (jeśli dobrze zrozumiałam)

Data: 2009-05-19 18:52:13
Autor: zlotowinfo
Użytkownik " aneczka.jedna" <aneczka.jedna@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:guul35$sac$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie chcę dodatkowych podpisów, żadnych dodatkowych treści
sądzę że ten kto wie o co chodzi się domyśli

narzędzie do liczenia lokat