narzędzie do liczenia lokat

Data: 2009-05-17 05:35:57
Autor: Bungiel
narzędzie do liczenia lokat
On May 17, 2:21 pm, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

A script on this page may be busy, or it may have stopped responding.
You can stop the script now, or you can continue to see if the script
will complete.
Script: http://panel.comze.com/lokaty/:17

Gratulacje - po niespełna 10 sekundach.

Data: 2009-05-17 14:46:27
Autor: Valdi.Pavlack
narzędzie do liczenia lokat
"Bungiel"

[ciach]

Może miałeś pecha? - u mnie wszystko śmiga jak należy :)

PS. IMHO fajny kalkulatorek :)

Data: 2009-05-17 15:56:33
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:89ed6397-29f6-4aa6-9368-77f64e9ca2b0r3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

może znalazłeś buga? cały czas tak jest? w jakiej sytuacji (paramterach)

ja już buga znalazłem powyżej 1 roku, mota mi się ilosc dni
jak ktoś coś jeszcze zauważy to pisać

serwer jest troche dupowaty dość czesto ma zwisy

narzędzie do liczenia lokat