narzędzie do liczenia lokat

Data: 2009-05-17 07:32:38
Autor: plusz
narzędzie do liczenia lokat
On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

u mnie zawiesiło firefoxa
chyba jakiś bug jest

lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:

http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

--
plusz

Data: 2009-05-17 18:29:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com> napisał w wiadomości news:596f7f57-42d3-4609-857d-57ec721fc656l32g2000vba.googlegroups.com...
On 17 Maj, 14:21, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
http://zlokaty.prv.pl- kalkulatorek lokat

u mnie zawiesiło firefoxa
chyba jakiś bug jest

FF 3.0.8 32bit - bezproblemu, napisz w jakiej sytuacji
na tę chwilę widziałem problemy przy wpisywaniu wartości z klawiatury
po wyłączeniu pokazywania błędów jest OK, trza oblukać...

lepiej używać tego z opcją odnawiania, kapitalizacji i kilkoma innymi:

http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

dlatego zrobiłem swój bo widziałem że ten jest niepraktyczny
1. każda zmiana odświeżenie strony, zatem dobranie dobrych wartości to męczarnia
2. wszystko trzeba się bawić wklepywać
3. jak się przyjrzysz to jest dużo zbytków: Kapitalizacja, Ilość odnowień
4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

Data: 2009-05-17 10:05:56
Autor: plusz
On 17 Maj, 18:29, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "plusz" <pluszpica...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:596f7f57-42d3-4609-857d-57ec721fc656l32g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

4. ma trochę zbytecznych kolumn w wynikach
5. w wynikach brak kolumny ile faktycznie mamy kasy po zadanym czasie

jak będę miał chwile to potestuję

a tak w ogóle to polecam www.jquery.com
poszłoby ci znacznie znacznie znacznie :) szybciej i łatwiej

--
plusz

narzędzie do liczenia lokat