narzędzie do naprawy dysku.

Data: 2012-06-27 13:23:32
Autor: marek.newsgroups
narzędzie do naprawy dysku.
Mam HDD SEAGATE (SATA) podzielony na dwie partycje. Jedna jest uwalona= po podpięciu do innego kompa jest, ale nie daje się z niej nic czytać. Instalator windows widzi że jest partycja, system plików; nieznany. EasyRecovery się wiesza. Czym potraktować ten dysk ?

PS. Pisże 2 raz, grupy gogle mi wywaliły pierwszy post :(

Data: 2012-06-28 17:15:49
Autor: Feromon
narzędzie do naprawy dysku.

Użytkownik <marek.newsgroups@gmail.com> napisał w wiadomości news:3264792a-8a36-47be-9108-accfe416142cgooglegroups.com...
[...]