narzekającym na zimę....

Data: 2010-01-06 22:33:59
Autor: Grzegorz Z.
narzekającym na zimę....
http://www.youtube.com/watch?v=t7u6g7xHZj8

W wolnej Polsce to dopiero były zimy... ale wspólnymi siłami daliśmy radę -
"ja dziś tobie - ty jutro mnie"

Data: 2010-01-06 23:21:13
Autor: Polok_prawdziwy
narzekającym na zimę....
Grzegorz Z. wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=t7u6g7xHZj8

W wolnej Polsce to dopiero były zimy... ale wspólnymi siłami daliśmy radę
- "ja dziś tobie - ty jutro mnie"

Achjaa...
- pikne casy to były...

Modzikiem wuwcas byłem i łokrutnie długo mi stoł...

- fakt, zei łokrutnie sybko koń0cyłem - pińć, abo dziesińć pchnińć i gotowy
byłem, ale zato mogłem i dziesińć razy podzond...!!!

A jakie Maryny wuwcac miołem...!!!

- właściwie, to Maryśki jesce były...

Chmmmm...
- piknie tobyło wtom zimem stulecio - wskole wolne, a u Marysiek
ciepluśko...

Data: 2010-01-06 23:21:51
Autor: Adam
narzekającym na zimę....

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1q08t82d3jp8v.i26080ji4r2c$.dlg40tude.net...
http://www.youtube.com/watch?v=t7u6g7xHZj8

W wolnej Polsce to dopiero były zimy... ale wspólnymi siłami daliśmy radę -
"ja dziś tobie - ty jutro mnie"

Co Ty tam wiesz! W naprawdę wolnej Polsce - w II RP - to dopiero były zimy: po 1 metr śniegu od grudnia do lutego i mrozy min. -5 stopni C.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4749 (20100106) __________

Data: 2010-01-07 00:52:29
Autor: sofu
narzekającym na zimę....

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
zimy:
po 1 metr śniegu od grudnia do lutego i mrozy min. -5 stopni C.

-- -- -- -- -- -- --

Bo nikt nie odśniezał z braku sprzetu, to bylo na metr albo i dwa.

sofu

Data: 2010-01-07 21:59:16
Autor: Adam
narzekającym na zimę....
Bo nikt nie odśniezał z braku sprzetu, to bylo na metr albo i dwa.

Nie - bo tylo go spadło. Czy widziałeś w ciągu ostatnich 60 lat jeden metr śniegu w lesie lub na łące?
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4751 (20100107) __________

Data: 2010-01-07 22:20:55
Autor: Polok_prawdziwy
narzekającym na zimę....
Adam wrote:

Bo nikt nie odśniezał z braku sprzetu, to bylo na metr albo i dwa.

Nie - bo tylo go spadło. Czy widziałeś w ciągu ostatnich 60 lat jeden metr
śniegu w lesie lub na łące?

Pocytej sem ty CIMNIOKU, jakie wuwcas łopady były

- do aftobusuw TUNELE wśniegu kopać tsa było...!!!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zima_stulecia

PS - ale jakosik syćkie my psezyły - ciekawy jezem, wiela procentuw Narodu
pozamorzałoby naśmierć w swojich chałupach...

Data: 2010-01-07 22:59:44
Autor: Polok_prawdziwy
narzekającym na zimę....
Polok_prawdziwy wrote:

PS - ale jakosik syćkie my psezyły - ciekawy jezem, wiela procentuw Narodu
pozamorzałoby naśmierć w swojich chałupach...

Łocywistałocywistość zapomniołem dopisać

TEROSKI...!!!

Data: 2010-01-07 11:45:11
Autor: % =heÂŽsk=
narzekającym na zimę....
On Wed, 6 Jan 2010 22:33:59 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=t7u6g7xHZj8

W wolnej Polsce to dopiero były zimy...

 PRL nazywasz "wolna Polska" ? ty komuchu !

ale wspólnymi siłami daliśmy radę -
"ja dziś tobie - ty jutro mnie"

 tak, tak. dzialacze PZPR nowiutkimi szpadlami
 odsniezali ulice w miescie... rzygac sie chce.
 komu chcesz wciskac kit, komuchu ?!

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!