narzynki i gwintowniki rowerowe

Data: 2013-03-22 15:56:18
Autor: ToMasz
narzynki i gwintowniki rowerowe
Witam
Chciałbym w warsztacie mieć wszystkie możliwe narzynki i gwintowniki rowerowe. Niestety, np "gwintownik do widelca" kosztuje między 280zł a 1200. natomiast "narzynka 1 cal 1.5 zw.." od 36zł. Czy moglibyście mi powiedzieć gdzie "po znajomości" kupić tanio narzynkę do widelca, gwintowniki do muf suportu... albo jakie tam są dokładne wielkośći gwintów, żeby z kimś rozmawiać w hurtowniach narzędzi?
ToMasz
PS chcę poprawiać gwinty, przedłuzyć o 10mm, a nie produkować rowery więc super jakości nie wymagam

Data: 2013-03-22 18:36:27
Autor: p0li
T->Dnia 2013-03-22 15:56:18 niejaki ToMasz napisał:

PS chcę poprawiać gwinty, przedłuzyć o 10mm, a nie produkować rowery więc super jakości nie wymagam

chłooopie - ja nie mogę nigdzie dostać głupich śrub M7 do kierownicy a ty
się o gwintowniki pytasz??

;)

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2013-03-22 11:23:33
Autor: rmikke
W dniu piątek, 22 marca 2013 18:36:27 UTC+1 użytkownik p0li napisał:
> [...]

chłooopie - ja nie mogę nigdzie dostać głupich śrub M7 do kierownicy a ty

A gdzie szukasz? W DC mogę Ci podać dwa warte sprawdzenia adresy...

Data: 2013-03-22 19:50:53
Autor: szufela
> [...]

się o gwintowniki pytasz??

A gdzie szukasz? W DC mogę Ci podać dwa warte sprawdzenia adresy...

Do asmetu bym go skierował :)

sz.

Data: 2013-03-22 11:58:26
Autor: rmikke
W dniu piątek, 22 marca 2013 19:50:53 UTC+1 użytkownik szufela napisał:

> chłooopie - ja nie mogę nigdzie dostać głupich śrub M7 do kierownicy a ty
> się o gwintowniki pytasz??

>A gdzie szukasz? W DC mogę Ci podać dwa warte sprawdzenia adresy...

Do asmetu bym go skierował :)

Tak, to drugi z tych adresów :D

Data: 2013-03-22 20:55:14
Autor: p0li
T->Dnia 2013-03-22 19:23:33 niejaki rmikke napisał:
[...]

a podaj proszę - będę w waw za miesiąc to jak będę mial czas podjadę i
kupię z pół kilo na zapas

Data: 2013-03-22 17:10:08
Autor: rmikke
narzynki i gwintowniki rowerowe
W dniu piątek, 22 marca 2013 20:55:14 UTC+1 użytkownik p0li napisał:

a podaj prosz� - b�d� w waw za miesi�c to jak b�d� mial czas podjad� i

kupiďż˝ z pďż˝ kilo na zapas

MetalMax przy Surowieckiego 4 i wspomniany wcześniej Asmet w Alejach
Jerozolimskich 280. Jak oni nie będą mieć, to chyba faktyczne
łatwiej będzie te śruby zrobić samemu, niż kupić...

Data: 2013-03-23 03:08:06
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:67f5769c-cfa2-4256-83f7-2c20d12430c1@googlegroups.com...
[...]

Może Google? Np. tu: http://www.sunmet.pl/%C5%9Aruba-m7x50-1op10szt-p-2508.html

Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-23 06:47:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Jarosław Augustyniak vel Kot Bury" <kot_bury@o2.pl> napisał w wiadomości news:kij2q6$g2p$1node2.news.atman.pl...

[...]

Może kwestia jaka to jest śruba czyli, że nie jest imbusowa w związku z czym pasuje "idealnie" do mostka.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-23 12:19:47
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kijflj$ghk$1@news.task.gda.pl...
[...]

To był tylko przykład :), ale jak się poszuka to pewnie się znajdzie i imbus .. M7 występują w rowerach, motocyklach i czasem w samochodach. Może giełda motocyklowa? Tak przy okazji to nietypówkę w Asmecie najlepiej zamawiać internetowo, jeden wyjazd mniej a i poinformują, że towar już jest na półce i czeka :). O ile się nie mylę to wszelkie "wynalazki" mają na I piętrze.

p.s.
A tak przy okazji może ktoś wie skąd taki wynalazek jak M7. Typowa wredność producentów, czy jakieś "umetrycznienie" gwintu calowego?
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-23 13:06:11
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Jarosław Augustyniak vel Kot Bury" <kot_bury@o2.pl> napisał w wiadomości news:kik34j$dlh$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jeżeli kiedykolwiek fizycznie kupisz m7 na imbus to bardzo proszę o namiar na sklep. Mi od kilku lat ta sztuka się nie udała poza jedną propozycją z fabryki, ale minimalna ilość to 50kg :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-23 13:11:26
Autor: geos
On 2013-03-23 13:06, kamil/Endurorider.pl wrote:
Jeżeli kiedykolwiek fizycznie kupisz m7 na imbus to bardzo proszę o
namiar na sklep. Mi od kilku lat ta sztuka się nie udała poza jedną
propozycją z fabryki, ale minimalna ilość to 50kg :)

i ile chcieli grosiwa za 50kg?

pozdrawiam,
geos

Data: 2013-03-23 13:57:23
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "geos" <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> napisał w wiadomości news:kik65c$85v$1news.task.gda.pl...
On 2013-03-23 13:06, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

Nie pytałem :D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-23 23:00:13
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "geos" <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kik65c$85v$1@news.task.gda.pl...
On 2013-03-23 13:06, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

To podaj jeszcze dwie rzeczy:
- długość mierzoną pod łbem do końca śruby
- łeb normalny czy obniżony
Może coś Ci z Niemiec załatwię od motocykla. Znajomy jeździ tam co miesiąc, po części do motocykli, tyle, że może się to okazać oksydowane.
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-24 07:52:13
Autor: p0li
narzynki i gwintowniki rowerowe
T->Dnia 2013-03-23 23:00:13 niejaki Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
napisał:
Może coś Ci z Niemiec załatwię od motocykla. Znajomy jeździ tam co miesiąc, po części do motocykli, tyle, że może się to okazać oksydowane.

jakby ci to powiedziec - w niemczech to ja siedze od 4 lat i nie jest tu wcale lepiej pod tym kątem
w sklepach rowerowych robią oczy jakbym o różową krowę pytał
w sklepach ze śrubkami - podobnie

Data: 2013-03-24 12:05:49
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

napisał:
[...]

Mój znajomy obraca się w motocyklach i ma dostęp do części nowych i używanych w oficjalnych warsztatach. Nawet nie liczyłem na większy zakres jego działania niż zapytanie u dostawców pt. "Nie masz tam takiej M7x ....". W niemieckich serwisach rowerowych jak nawet mają to raczej na własne potrzeby i dla swoich, a nie dla ludzi z ulicy. Z relacji wiem, że tam też "swoich" traktuje się inaczej. Uszkodzone kierunkowskazy motocyklowe nie lądują na złomie a w kartonie, który się sprzedaje komuś kto złoży z tego "złomu" kilka sprawnych i nie poobijanych. U nas za 2 Euro na godzinę to ktoś poskłada do kupy i jeszcze na tym zarobi, tam za tę stawkę lepiej być bezrobotnym na socjalu.
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-24 00:44:46
Autor: odziu
W dniu 2013-03-23 12:19, Jarosław Augustyniak vel Kot Bury pisze:
A tak przy okazji może ktoś wie skąd taki wynalazek jak M7. Typowa
wredność producentów, czy jakieś "umetrycznienie" gwintu calowego?

Gwint M 7 jest _znormalizowanym gwintem metrycznym_, ale należy do szeregu (3) gwintów niezalecanych (co by to nie znaczyło) razem z M 9, M 11, M 15, M 17 itd.  Dlatego tych śrub nie kupi się w zwykłych sklepach, które najczęściej mają gwinty z szeregu (1) gwintów normalnych i nie jest to "umetrycznienie" gwintu calowego, a tylko i wyłącznie wredność producentów.
Dlatego też w normalnym zestawie do gwintowania nie ma takich gwintowników i narzynki.

--
Piotr Ratyński

Data: 2013-03-24 16:39:51
Autor: __Maciek
narzynki i gwintowniki rowerowe
Sat, 23 Mar 2013 12:19:47 +0100 Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
<kot_bury@o2.pl> napisał:

A tak przy okazji może ktoś wie skąd taki wynalazek jak M7. Typowa wredność producentów, czy jakieś "umetrycznienie" gwintu calowego?

Obstawiałbym to pierwsze - nietypowe śruby - zgłosisz się do nich jak
będziesz potrzebował, albo kupisz nową całą część ze śrubami.

Co do śrub M7 to może naprościej będzie komuś zlecić wykonanie. Ja
niestety nie pomogę bo moja tokarka nie ma śruby pociągowej. Kłopot
będzie tylko z łbem imbusowym, bo jest on wykonywany za pomocą kucia.
Bez problemu za to można wykonać śrubę z łbem sześciokątnym - po
prostu z pręta sześciokątnego.

W inną stronę - jak materiału dookoła jest wystarczająco dużo to może
by tak rozwiercić nieco otwór i nagwintować na M8 lub nawet M10?
M8 wyjdzie trochę luźne, bo średnica rdzenia gwintu wewnętrznego dla
normalnego M8 (M8x1,25) to 6,647mm i pasowałoby usunąć gwint M7 żeby
nie połamać gwintownika M8 - trzeba rozwiercić na fi7.

Data: 2013-03-24 15:36:45
Autor: Piotr Ratyński
W dniu niedziela, 24 marca 2013 16:39:51 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:
[...]

Moja tokarka ma śrubę pociągową, ale tez nie pomogę ze względów, które już tu ktoś wspominał - nie chcę brać na siebie odpowiedzialności, za ewentualny wypadek związany z nieodpowiednią wytrzymałością śruby znajdującej się w kierownicy roweru. Nie mam możliwości tego zapewnić.
[...]

Taa... "Trochę luźny" gwint... w kierownicy. :-D

Data: 2013-03-25 00:18:52
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
narzynki i gwintowniki rowerowe

Użytkownik "Piotr Ratyński" <odziu@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d2ecc0b7-2d6e-4770-a123-0dedb887dab6@googlegroups.com...

Piotrze, Ty to potrafisz zaskoczyć nawet Kota ;)

[...]

To nawet warsztatowo kiepsko wychodzi bo otw. pod gwintownik to nadal 6,80mm. O luz to może mniej bym się martwił bo można spróbować dać średni klej do gwintów, ale osłabi się materiał. Z resztą i tak nie znamy tolerancji wykonania oryginału. Skok gwintu jest różny o 0,25mm więc zostanie nacięty ślad po M7 przecięty nowym M8. Jak to pewien Rumun powiedział: "dodupescu". Jeżeli już to drobnozwojny M8x1 i liczyć na wejście gwintownikiem w ślad po M7. Tu "saper" myli się tylko raz :).
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-25 14:33:37
Autor: live_evil
On 25.03.2013 00:18, Jarosław Augustyniak vel Kot Bury wrote:
Jeżeli już to drobnozwojny M8x1 i liczyć na
wejście gwintownikiem w ślad po M7. Tu "saper" myli się tylko raz :).
Faktycznie idealnie w tą sytuację wpasowuje się śruba M8x1. Średnica otworu pod gwintownik 6,92-7,00mm. No i skok ten sam.

--
live_evil

Data: 2013-03-25 00:01:07
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

<kot_bury@o2.pl> napisał:

[...]

To mi pierwsze przyszło na myśl, ale pewny nie jestem :). Dla czego? Z jednej strony często zbyt błahe zastosowania tych "siódemek", a z drugiej strony większość oferty producentów to śruby z tytanu., przecież dostępność tytanowych M8 jest tak samo słaba jak M7. Może to M7 ma uniemożliwiać zastosowanie byle jakiej śruby w miejscu mocno przeciążonym konstrukcyjnie? Ale po co w misce olejowej w VW, którą można przykręcić na dowolnie dużą ilość śrub nawet M4??!

[...]

Właśnie, właśnie - imbus kładzie sprawę dotoczenia :(.

[...]

Oj! Otw. pod M8 to fi 6,80mm, czyli mniej niż nominalne fi 7mm a dochodzi jeszcze zarys narzędzia 2xH/8. M7 ma skok 1mm zaś M8 1,25mm - wyjdzie niefajnie :(. Dodatkowym problemem może okazać się gniazdo pod łeb śruby, który przy M8 pewnie będzie większy (niestety nie mam tabel wymiarowych dla M7 z łbem imbusowym).

p.s.
Różnica otworu pod gwint między 6,80 a 6,647mm wynika z zastosowania przez nas różnych tabel - warsztatowej i zarysu nominalnego.

Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-27 00:05:34
Autor: __Maciek
narzynki i gwintowniki rowerowe
Mon, 25 Mar 2013 00:01:07 +0100 Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
<kot_bury@o2.pl> napisał:

Właśnie, właśnie - imbus kładzie sprawę dotoczenia :(.

Ew. jeżeli nie bedzie przeszkadzało że coś wystaje to można zrobić na
śrubie część walcową która wejdzie w otwór przeznaczony dla łba
imbusowego, a na zewnątrz może sobie być (większy) sześciokąt (nie
wiem gdzie dokładnie pytający chce te śruby zastosować, ja mam
18-letniego MTB i nie kojarzę dokładnie jak wykonane jest mocowanie
kiery w nowszych rowerach)

Data: 2013-03-25 15:02:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-03-23 01:10, rmikke pisze:
[...]

Pewnie będą mieli z właściwym gwintem. Sęk w tym, że te śruby w mostku mają wąskie łby, wpuszczane w gniazdo. A łby śrub w sklepach metalowych będą do tych gniazd za szerokie. Wiem, bo próbowałem dobrać. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-03-22 19:13:12
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "p0li" <p0li@triger.net> napisał w wiadomości news:q4tnchib5tlk.dlgp0li.z.dialoga...
[...]

Nie dostaniesz nigdzie M7. Jedyna droga to wykręcenie z innego mostka.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-24 00:06:44
Autor: m4rkiz
"p0li" <p0li@triger.net> wrote in message news:q4tnchib5tlk.dlgp0li.z.dialoga...
[...]

imbus to to nie jest i pewnie przyciac by bylo trzeba, ale...

http://www.ebay.pl/itm/251176652015

http://www.ebay.pl/itm/251202552189

Data: 2013-03-24 00:12:25
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kilfv3$3gj$1dont-email.me...
[...]

a jezeli 28mm wystarczy to:

http://allegro.pl/sruba-7-mm-m7-misy-oleju-miski-vw-golf-iv-octavia-i3119985139.html

Data: 2013-03-24 06:21:55
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:kilg9o$4us$1dont-email.me...
a jezeli 28mm wystarczy to:

http://allegro.pl/sruba-7-mm-m7-misy-oleju-miski-vw-golf-iv-octavia-i3119985139.html

Mam pewne obawy czy łeb śruby nie będzie wymagał obrobienia zintegrowanej podkładki. Jak komuś zależy na czasie to kupno _jakiegokolwiek_ mostka a-head natychmiast rozwiązuje sprawę.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-24 07:55:06
Autor: p0li
T->Dnia 2013-03-24 06:21:55 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
[...]

będzie potrzebował
tego sześciokąta też

Jak komuś zależy na czasie to kupno _jakiegokolwiek_ mostka a-head natychmiast rozwiązuje sprawę.

można od razu i cały rower - no ale nie oto chodzi w tym ćwiczeniu

Data: 2013-03-24 09:40:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "p0li" <p0li@triger.net> napisał w wiadomości news:1732n7nmumhsd.dlgp0li.z.dialoga...

Jak komuś zależy na czasie to kupno _jakiegokolwiek_ mostka a-head
natychmiast rozwiązuje sprawę.

można od razu i cały rower - no ale nie oto chodzi w tym ćwiczeniu

To ćwiczenie usiłuje na nowo wynaleźć koło.

Sam przerabiałem dokładnie taką samą akcję i nie było ani jednego większego oraz mniejszego sklepu ze śrubami w którym bym nie pytał o M7. Nie było NIGDZIE. Jedyna podpowiedź dotyczyła tego, że podobno Skoda używa takich śrub co w żaden sposób nie zmieniało faktu, że były nie do kupienia.

Tak jak wspomniałem wcześniej jakiś producent twierdził, że może zrobić wszystko wedle uznania, ale nie mniej niż 50kg w jednej partii.

Kontynuując to "ćwiczenie" policz swoje roboczo-godziny, które poświęciłeś na szukanie czegoś co _powinno_ pasować, następnie zsumuj koszt zakupu oraz dostawy po czym dolicz kolejny czas na autenczyne wszystkiego razem.

Ja w tym czasie wejdę na alledrogo i kupię najtańszy mostek za 19 PLN po czym dopłacę 10 PLN za wysyłkę bo jestem leniwy i nie chce mi się szukać lokalnie. W ciągu dwóch dni będę miał wszystko dostarczone do domu. Za 30 PLN i 7 minut przy kompie dostanę kompletny mostek, który jest dawcą co najmniej 4 śrub w odpowiednim rozmiarze, pasujących do innych mostków. Ponadto będę spokojny o ich wytrzymałość.

Gdybyś chciał udowodnić mi, że można inaczej i odeślesz mnie do tokarza to uprzejmie informuję, że w chwili kiedy powiesz mu gdzie ta śruba ma być to natychmiast odmówi ze względu na swoją odpowiedzialność gdyby taka śruba pękła.

Dla mnie szukanie samych M7 pasujących do mostków rowerowych to strata czasu skoro można za grosze kupić całego dawcę i mieć sprawe załatwioną od ręki, ale co kto lubi.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-24 09:52:57
Autor: p0li
narzynki i gwintowniki rowerowe
T->Dnia 2013-03-24 09:40:43 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
Dla mnie szukanie samych M7 pasuj˘cych do mostków rowerowych to strata czasu skoro można za grosze kupiĺ całego dawcý i mieĺ sprawe załatwion˘ od rýki, ale co kto lubi.

no generalnie masz racjý - z tym że mi siý nie spieszy - mam cał˘ zimý na
zrobienie roweru
sprawý rozwi˘załem podobnie jak ty - ale z drobn˘ różnica - dawcý kupiłem
na niedzielnym bazarku (przy okazji) za 1¤

--
http://42.pl/u/y68
PójdŽże kiń tý chmurno÷ĺ w gł˘b flaszy.

Data: 2013-03-24 10:00:11
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "p0li" <p0li@triger.net> napisał w wiadomości news:1117pah1jwogy.dlgp0li.z.dialoga...
[...]

W pełni popieram nietypowe i autorskie rozwiązania takie jak szukanie zamienników chemii etc. ale w przypadku M7 naprawdę szkoda czasu.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-24 11:46:31
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kime6b$ak5$1@news.task.gda.pl...

[...]

I tu masz 100% racji. Co prawda M7 występuje w VW, Oplu, Volvo.... iluś tam markach motocykli i rowerach to biorąc pod uwagę dobór długości i wykonanie łba to nie łatwa sprawa. Chinole oferują różne M7, zazwyczaj tytanowe, w cenie od kilkunastu centów do 20 dolarów za sztukę w hurcie, loco Chiny. Jak doliczymy przesyłkę, cło do EU, podatki, marżę i czas pracy handlowca, oraz uwzględnimy minimum zamówieniowe to zamówienie 50kg w Polsce wyjdzie bardzo tanio. Rozsądne jest tylko znalezienie "dawcy" lub zakup nowego mostka.
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-03-24 15:01:15
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

Tym bardziej, że nowe mostki są naprawdę tanie i zazwyczaj łatwo dostępne :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-22 19:37:51
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "ToMasz" <Nieczytam@orange.pl> napisał w wiadomości news:514c70e2$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Idź do serwisu będzie TANIEJ i prościej. Narzynki rowerowe są dedykowane czyli nietypowe i nie kupisz tego tanio po znajomości. Do domowych zastosowań bez celów komerycjnych jest to kompletnie nie opłacalne.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-25 08:58:48
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-22 19:37, kamil/Endurorider.pl pisze:

Idź do serwisu będzie TANIEJ i prościej. Narzynki rowerowe są dedykowane
czyli nietypowe i nie kupisz tego tanio po znajomości. Do domowych
zastosowań bez celów komerycjnych jest to kompletnie nie opłacalne.

Dokładnie tak. Druga sprawa to potrzeba przegwintowywania czegokolwiek. Serwisuję rowery prawie 30 lat i może jeden raz miałem potrzebę przeczyszczenia gwintu w mufie suportowej. Skuteczna była miska pocięta gumówką. Znacznie częściej korzystam z usług tokarza.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-25 18:23:57
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy_adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:kiovvd$g7p$1news.mm.pl...
[...]

Amen.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-25 20:55:04
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-25 08:58, PeJot pisze:
[...]

Kiedyś chciałem wykonać korby 152 mm dla dziecka. Szukałem dostępu do gwintowników 9/16", ale szybciej znalazłem *gotowe* korby 152 mm. Dzieci powyrastały, korby pozostały - może ktoś szuka takowych ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-25 22:03:33
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:kiqa2q$gm9$1node2.news.atman.pl...

Kiedyś chciałem wykonać korby 152 mm dla dziecka. Szukałem dostępu do gwintowników 9/16", ale szybciej znalazłem *gotowe* korby 152 mm. Dzieci powyrastały, korby pozostały - może ktoś szuka takowych ?

Pamiętam ten wątek :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-03-26 00:18:46
Autor: live_evil
On 25.03.2013 20:55, PeJot wrote:
Kiedyś chciałem wykonać korby 152 mm dla dziecka. Szukałem dostępu do
gwintowników 9/16", ale szybciej znalazłem *gotowe* korby 152 mm. Dzieci
powyrastały, korby pozostały - może ktoś szuka takowych ?

A ja kupiłem miesiąc temu gwintowniki 9/16" 20tpi komplet za 60zł. 20 minut szukania w internecie. Ale największe zdziwienie było, jak kilka dni temu przeglądałem gwintowniki po moim dziadku, który był ślusarzem i znalazłem w skrzynce mnóstwo calowych gwintowników i narzynek, w tym... 9/16x20 :-)
Btw ile za te korby?

--
live_evil

Data: 2013-03-26 08:40:51
Autor: PeJot
narzynki i gwintowniki rowerowe
W dniu 2013-03-26 00:18, live_evil pisze:

Btw ile za te korby?

Poszło na priv, ale odbiło.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-26 18:36:20
Autor: live_evil
narzynki i gwintowniki rowerowe
On 26.03.2013 08:40, PeJot wrote:

Poszło na priv, ale odbiło.

Wytnij "_niechcespamu" z mojego adresu e-mail :-)
live_evil

Data: 2013-03-26 21:01:32
Autor: PeJot
W dniu 2013-03-26 18:36, live_evil pisze:
On 26.03.2013 08:40, PeJot wrote:

Poszło na priv, ale odbiło.

Wytnij "_niechcespamu" z mojego adresu e-mail :-)

Pisałem, bez odpowiedzi.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-03-26 23:43:52
Autor: live_evil
On 26.03.2013 21:01, PeJot wrote:
W dniu 2013-03-26 18:36, live_evil pisze:
On 26.03.2013 08:40, PeJot wrote:

Poszło na priv, ale odbiło.

Wytnij "_niechcespamu" z mojego adresu e-mail :-)

Pisałem, bez odpowiedzi.

Odpowiedziałem, ale trochę się naszukałem adresu do odpowiedzi.
Poszło na pejot na o2 pl.

--
live_evil

Data: 2013-03-27 06:47:47