następca Cannona A510?

Data: 2009-10-19 22:12:42
Autor: Nod
następca Cannona A510?
Od lat jestem zadowolony z Canona A510, niestety nadszedł jego czas i musze zmienić na nowy model. Nie mam pojęcia o obecnych modelach canona, co polecacie jako zamiennik poczciwego A510?

--
Pozdrawiam,
Nod

Data: 2009-10-20 00:03:24
Autor: JA
następca Cannona A510?
On 2009-10-19 22:12:42 +0200, "Nod" <pancerz.wytnij.to.@gmail.com> said:

Od lat jestem zadowolony z Canona A510, niestety nadszedł jego czas i musze zmienić na nowy model. Nie mam pojęcia o obecnych modelach canona, co polecacie jako zamiennik poczciwego A510?

A-1

ntg
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

następca Cannona A510?