nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc

Data: 2010-11-04 03:33:20
Autor: muto2100
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc
klamia  w  zywe   oczy      przeciez    w  normalnym  kraju     to
Niesiolowski    powinien    stanac   przed  sadem    i
zdyskfalikowany    za   okrutne   klamstwa, na   ale   przeciez
on  sam   tego  niewymyslil      ale    jego   bosowie        a
szczekanie   psow      idzie   nadal!

http://wpolityce.pl/view/3487/Mielismy_racje__To_sie_nie_kleilo_od_poczatku__Ryszard_C__nie_byl_w_biurze_Niesiolowskiego_.html

Data: 2010-11-04 04:29:22
Autor: zbig
On 4 Lis, 11:33, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Można, można. Na przykład wykorzystywac cynicznie śmierć swojego brata
dla zdobycia poklasku tłuszczy. Nie rozumiem pretensji do
Niesiołowskiego. On tylko skomentował podana informację. Poza tym,
jeżeli prokuratura nie ma dowodów na zaistnienie takiego zdarzenia to
wcale nie znaczy, ze nie miało ono miejsca.

Data: 2010-11-04 13:58:01
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6ea5fb34-4905-4534-a6ea-eee2db9592baj25g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

O czym ty człowieku bredzisz?

d.

Data: 2010-11-04 14:16:56
Autor: dK
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:6ea5fb34-4905-4534-a6ea-eee2db9592baj25g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Ale na  podstawie rzekomej wizyty Ryszarda C. w biurze PO ND-cja zasugerowala nieomal wspóludzial Niesiolowskiego w zabójstwie
Cycat... http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101027&typ=po&id=po51.txt
"Co Ryszard C. mógl w takim razie robic w biurze Stefana Niesiolowskiego? Byc moze chcial sie podzielic "radosna" nowina, ze za chwile unicestwi Jaroslawa Kaczynskiego? Wicemarszalka w biurze nie zastal, wiec moze dlatego zapytal tylko o droge."

Wiec jesli Niesiolowski mialby byc zdyskwalifikowany w sumie to nawet  nie wiem za co (brak paragrafu), to co nalezaloby zrobic z takim pomówieniem w stosunku do pracowników biura poselskiego PO???? (tu juz sa konkretne paragrafy)

dK

Data: 2010-11-04 06:22:02
Autor: muto2100
On 4 Lis, 14:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:6ea5fb34-4905-4534-a6ea-eee2db9592baj25g2000yqa.googlegroups.com...

> [...]

wiem za co (brak paragrafu), to co nalezaloby zrobic z takim pomówieniem w
stosunku do pracowników biura poselskiego PO???? (tu juz sa konkretne

pomowienie    -zatruwanie,podkrety      czy  wy   wielbiciele    PO
naprawde     wierzycie     w  te   brednie     co  tu
smarujecie       czy     tez    prochy    graja    role!    bo
trudno     w  to  uwierzyc     ze    ktos   moze     jeszcze
wierzyc   w   wyjasnienia      PO   i   ich    klakierow!

Data: 2010-11-04 14:24:33
Autor: dK
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:0dce92a7-9851-45e6-a27f-b620f47a1d1ec20g2000yqj.googlegroups.com...
On 4 Lis, 14:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
> [...]

pomowienie    -zatruwanie,podkrety      czy  wy   wielbiciele    PO
naprawde     wierzycie     w  te   brednie     co  tu
====================
To wysmarowal Nasz Dziennik - o ile wiem, to nie maja wiele wspólnego z PO....

dK

Data: 2010-11-04 06:31:55
Autor: muto2100
On 4 Lis, 14:24, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:0dce92a7-9851-45e6-a27f-b620f47a1d1ec20g2000yqj.googlegroups.com...
On 4 Lis, 14:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

> [...]

pomowienie    -zatruwanie,podkrety      czy  wy   wielbiciele    PO
naprawde     wierzycie     w  te   brednie     co  tu
===================> To wysmarowal Nasz Dziennik - o ile wiem, to nie maja wiele wsp lnego z
PO....

dK

z  data  27  pazdziernika   2010     a  wczoraj     wyszlo
oficialnie     ze    Niesiolowski  klamal!Jak     widziales     Ja
odrazu     zapytalem   po   tym   morderstwie    i   przechwalkach
Niesiolowskiego    gdzie   ma   video     a  ze   nigdy  niemial
i    to  jak     ostatni    duren     wiedzac     ze  wpadnie      bo
klamac      ale   madrze     swiadczy    o   intyligencji
czlowieka      ze   jest  na    tyle   intyligentny     ze   wie
jak    innych    obajuzyc      -  a  ta     wpadka     tylko
pokazala    jak     prymitywny     musi   byc     Niesiolowski     i
jego   klakierzy     ze    tak  wpadli
no     ale      przeciez  sam     tego  niewydumal      a   ci   co
mu  to     posuneli     musza   byc     jeszcze    prymitywniejsi
od  niego!

Data: 2010-11-04 16:43:17
Autor: dK
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:dbc1cec4-da92-41df-8b6f-3bd5f0ea42abd8g2000yqf.googlegroups.com...
On 4 Lis, 14:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

> [...]

dK

z  data  27  pazdziernika   2010     a  wczoraj     wyszlo
oficialnie     ze    Niesiolowski  klamal!
=======================

Czy klamal, czy nie to zostawmy prokuraturze, która walkuje Ryszarda C.  To ktos z pracowników zeznal, ze podobno widzial podejrzanego o zabójstwo.
Chodzi o to, ze ND jak sep podchwcil ta ... "informacje",
a nastepnie tak ja spreparowal i zdeformowal, zeby wyszlo, ze Niesiolowski jest nieomal wspólwinny.
ND wpadl glupio, zeby nie powiedziec debilnie, ale ile klamst temu "nieliberalnemu" dziennikowi uchodzi na sucho!?
Niesiolowski to tylko fragmencik góry lodowej

dK

Data: 2010-11-04 16:02:41
Autor: cirrus
On 4 Lis, 14:16, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
[...]

A ty te brednie co wypisujesz to po prochach?

--
stevep

Data: 2010-11-04 17:41:53
Autor: Jarek nie obronił kżyża
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał

zdyskfalikowany

Kup sobie słownik.

Przemysław Warzywny

--

"Partia (PiS), która swoich przeciwników politycznych prześwietla do drugiego pokolenia wstecz, wystawiła w wyborach samorządowych kandydatów w przeszłości współpracujących z organami bezpieczeństwa PRL."

Data: 2010-11-04 17:45:19
Autor: u2
nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc
W dniu 2010-11-04 17:41, Jarek nie obronił kżyża pisze:
zdyskfalikowany

Kup sobie słownik.

Wystarczy zainstalować i uruchomić moduł sprawdzania pisowni.

nastepna hanba w PO juz nizej niemozna zejsc