nastepna wojewucka kupa

Data: 2010-03-04 12:10:52
Autor: apr...
nastepna wojewucka kupa
...Jeśli Woody Allen mawia o sobie, że jest "samonienawidzącym się Żydem", to ja bywam samonienawidzącym się Polakiem. Nie jestem specjalnie dumny z tego, że jestem Polakiem. Niespecjalnie miałem na to wpływ...
http://gala.onet.pl/0,1601616,3,1,kuba_wojewodzki,tematy.html
takie tam żydoskie POgaduszki.

Data: 2010-03-04 09:26:19
Autor: zbig
nastepna wojewucka kupa
On 4 Mar, 13:10, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

A  z czego tu być dumnym? mamy jakieś szczególne osiągnięcia w jakiejś
dziedzinie?

Data: 2010-03-04 09:55:44
Autor: Woland
nastepna wojewucka kupa
zbig napisał(a):

A  z czego tu być dumnym? mamy jakieś szczególne osiągnięcia w jakiejś
dziedzinie?

A to nie wystarczy być patriotą i kochać swój kraj?... Trzeba jeszcze
legitymować się osiągnięciami?...

Data: 2010-03-04 10:54:36
Autor: zbig
nastepna wojewucka kupa
On 4 Mar, 18:55, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
zbig napisał(a):

> A  z czego tu być dumnym? mamy jakieś szczególne osiągnięcia w jakiejś
> dziedzinie?

A to nie wystarczy być patriotą i kochać swój kraj?... Trzeba jeszcze
legitymować się osiągnięciami?...

To są dwie różne rzeczy. Można kochać swój kraj i nie być z niego
dumnym. Ale czy ja kocham swój kraj? Czy oddałbym za niego życie? Np.
na wezwanie Lecha Kaczyńskiego, czy Aleksandra Kwaśniewskiego? Co to,
to nie.
Najbardziej bawią mnie ci "patrioci" zza granicy.

Data: 2010-03-04 19:10:28
Autor: awe
nastepna wojewucka kupa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3ce231fa-4b5a-4a58-a3ff-cf2b5f4c674cq16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

no zbig ty to nam sie nie udales to fakt
awe

nastepna wojewucka kupa