następny odważny skończył w Hańczy

Data: 2010-06-27 17:14:35
Autor: PAweł
następny odważny skończył w Hańczy
Data: 2010-06-27 19:01:37
Autor: 666
Nastepny odwazny skonczyl w Hanczy.
Z obawy, że instruktorzy nurkujacy w Hańczy mogliby po wej¶ciu do wody już nie dać rady odebrać nagrody Darwina, proponuję przyznawać im "promesę Darwina" już po przybyciu na nadhańczański kemping.

-- -- -

http://wiadomosci.onet.pl/2190180,11,w_hanczy_utonal_nurek__drugi_w_stanie_cie
zkim,item.html

Data: 2010-06-28 04:00:20
Autor: rybens
Nastepny odwazny skonczyl w Hanczy.
On 27 Cze, 21:01, " 666" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Z obawy, e instruktorzy nurkujacy w Ha czy mogliby po wej ciu do wody ju
nie da rady odebra nagrody Darwina, proponuj przyznawa im "promes
Darwina" ju po przybyciu na nadha cza ski kemping.

-- -- -

http://wiadomosci.onet.pl/2190180,11,w_hanczy_utonal_nurek__drugi_w_s...
zkim,item.html

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Byłem z chlopakami od pocz±tku do pierwszego przystanku deco.

Bardzo porszę by każdy rozmawiał sam ze sob± a nie publicznie
przyjdzie czas na odpowiedzi.

Z całym sercem jestem z Grze¶kiem i Leszkiem

Data: 2010-06-28 09:03:29
Autor: Pszemol
"rybens" <rybarczyk.piotr@gmail.com> wrote in message news:9120deff-f380-4d40-adaa-32dfcae42feab35g2000yqi.googlegroups.com...
Byłem z chlopakami od pocz±tku do pierwszego przystanku deco.

Bardzo porszę by każdy rozmawiał sam ze sob± a nie publicznie
przyjdzie czas na odpowiedzi.

Z całym sercem jestem z Grze¶kiem i Leszkiem

To może opowiesz z pierwszej ręki jak było i co było przyczyn±
wypadku? Schodzili na powietrzu? Napisz ku przestrodze innych nurków...

Data: 2010-06-29 15:32:37
Autor: nuras
> [...]

To może opowiesz z pierwszej ręki jak było i co było przyczyn±
wypadku? Schodzili na powietrzu? Napisz ku przestrodze innych nurków...
Pytanie czym sobie chłopaki pooddychali, że pierwszy zmarł ok (może choroba,
itd), ale drugi? Dziwne. Ciekawe kto robił im gazy.Jak znam życie i tak prawdy
się nie dowiemy. A na marginesie - najpierw trzeba trochę wyobraĽni, żeby
kozaczyć głęboko. A po drugie - po jak± cholerę? Klepn±ć dna i jazda w górę? Ale
wynik na wykresie jest :-) Sk±d¶ to znam. Ale opamiętanie przychodzi z czasem.

Pozdro.

Wyrazy szacunku tym co odeszli :-( --

Data: 2010-06-29 15:57:37
Autor: WW
W dniu 2010-06-29 15:32, nuras pisze:

. Ale opamiętanie przychodzi z czasem.

Opamiętanie przychodzi z wiekiem !!!
Niestety często jest to wieko od trumny.

WW

Data: 2010-06-29 19:18:28
Autor: uwaga_NAIP
Nastepny odwazny skonczyl w Hanczy.
kozaczyć głęboko. A po drugie - po jaką cholerę? Klepnąć dna i jazda w górę? Ale

wiesz, ktos tam robił kasę (kurs, patent itp)

jk

Data: 2010-06-29 10:50:33
Autor: kusza
On 29 Cze, 19:18, "uwaga_NAIP" <marta.serde...@yahoo.com> wrote:
>kozaczyć głęboko. A po drugie - po jak± cholerę? Klepn±ć dna i jazda w
>górę? Ale

wiesz, ktos tam robił kasę (kurs, patent itp)

jk

Nie jestem z tego forum, ale znałem Grzesia, w sobotę go żegnamy...
prosiłbym, żeby¶cie się powstrzymali od rozpowszechniania głupich,
niesprawdzonych informacji...
Zginęli Ludzie i niech to Was powstrzyma od rozpowszechniania
plotek...
Już lepiej pomódlcie się.
Kusza

Data: 2010-06-29 23:47:17
Autor: PAweł
> [...]

niesprawdzonych informacji...
Zginęli Ludzie i niech to Was powstrzyma od rozpowszechniania

A dla niewierz±cych masz jak±¶ propozycję?

Data: 2010-06-30 00:23:05
Autor: szufla
Nastepny odwazny skonczyl w Hanczy.

A dla niewierz±cych masz jak±¶ propozycję?
Tak, skoncz pierdolic !
MSPANC
sz.

Data: 2010-06-28 13:44:25
Autor: Daniel Kowalski
  666 pisze:
Z obawy, że instruktorzy nurkujacy w Hańczy mogliby po wej¶ciu do wody już nie dać rady odebrać nagrody Darwina, proponuję przyznawać im "promesę Darwina" już po przybyciu na nadhańczański kemping.

Szkoda słów... ;-( 666 Chcesz się wylansować, zadzwoń do mnie 668 016 570, pogadamy o twoich kompleksach. EOT
PS. Piotrek  - dobrze, że jeste¶ cały. Pozdrawiam KOWI

następny odważny skończył w Hańczy