"nasz" Jarek zawsze dziewica - mo?e spa? spokojnie

Data: 2011-02-15 19:12:03
Autor: Grzegorz Z.
"nasz" Jarek zawsze dziewica - mo?e spa? spokojnie
Data: 2011-02-15 13:45:21
Autor: Bruner
"nasz" Jarek zawsze dziewica - mo?e spa? spokojnie
tylko dlatego ze koty nie umia mowic glosem ludzkim

http://pussycatlovers.com/cat_sex.jpg

Data: 2011-02-15 18:25:19
Autor: obserwator
Voila ; Halo ! Marek Czplicki

Czekam na twoja reakcje na to chamstwo Grzegorza.Z, ktory tendencyjnie zmienia
tytul wklejanego tekstu. A robi to tylko po to, aby naublizac bezpodstawnie Panu Jaroslawowi
Kaczynskiemu i siac nienawisc do przywodcy partii opozycyjnej.

Data: 2011-02-15 19:27:17
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Czekam na twoja reakcje na to chamstwo Grzegorza.Z, ktory tendencyjnie zmienia
tytul wklejanego tekstu.

A ty nie zmieniaj tematów nie swoich wątków!

Data: 2011-02-15 18:38:38
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
obserwator napisał:

> Czekam na twoja reakcje na to chamstwo Grzegorza.Z, ktory tendencyjnie zmieni
> tytul wklejanego tekstu.

A ty nie zmieniaj tematów nie swoich wątków!

to ty nie zmieniaj tendencyjnie i oszczerczo pierwotnych tytulow tekstow ktore
wklejasza,a ktorych autorem nie jestes, bo to chamstwo.

Data: 2011-02-15 19:46:33
Autor: u2
Voila ; Halo ! Marek Czplicki
W dniu 2011-02-15 19:25,  obserwator pisze:

[...]

Bo taki jest jego zawód obrzucać GWnem porządne osoby.

Data: 2011-02-15 18:54:36
Autor: obserwator
Voila ; Halo ! Marek Czplicki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Bo taki jest jego zawód obrzucać GWnem porządne osoby.

mnie jednak najbardziej ciekawi co napisze na ten temat czlowiek, ktory
dzisiaj pisal o kulturze wypowiedzi i mnie pouczal: Marek Czaplicki.

Ciekaw rowniez jestem, czy odwage bedzie mial wypowiedziec sie pit kowalski
albo nowak, ktory rowniez mial wiele do powiedzenia na temat kultury
wypowiedzi oraz o pokorze, ale jakos dziwnie siedzi cicho kiedy tego typu
teksty zalewaja ta grupe.

Jestem cierpliwy. Poczekam:))

Data: 2011-02-16 10:52:50
Autor: Dobromir
"nasz" Jarek zawsze dziewica - mo?e spa? spokojnie

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:dnhovivz55hw.nm3k81pysrs8$.dlg40tude.net...
http://wyborcza.pl/1,76842,9108901,Kobiety_osadza_premiera_Wloch.html

Chłop potrafi się zabawić! Zdaje mi się, że w imprezce uczestniczył jakiś VIP z Czech! Jego też wykastrują?

PD

"nasz" Jarek zawsze dziewica - mo?e spa? spokojnie