nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim

Data: 2010-06-26 05:13:13
Autor: Charlie delta
nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim
Szanowni Państwo,
Mam przyjemność zaprosić Państwa na wiec wyborczy z udziałem Kandydata
na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Jarosława Kaczyńskiego, który
odbędzie się w najbliższy wtorek (29 czerwca 2010r.) o godzinie 16:00
obok pomnika Bolesława Chrobrego przy ul. Świdnickiej we Wrocławiu.
Wszystkich Państwa serdecznie zapraszam i zachęcam do udziału
w spotkaniu.

Z poważaniem,
Dawid Jackiewicz
Prezes Wrocławskiego Zarządu Okręgowego
Prawa i Sprawiedliwości

ja będę, przyjdź i Ty, spotkajmy się z prawym i dobrym człowiekiem,
Jarosławem Kaczyńskim

Data: 2010-06-26 15:06:34
Autor:
nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
Szanowni Pa=F1stwo,
Mam przyjemno=B6=E6 zaprosi=E6 Pa=F1stwa na wiec wyborczy z udzia=B3em Kand=
ydata
na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

Heh, o ile Cię rozumiem i popieram w kwestii strzelania z kałach niusami dot.
zdarzenia pod Smoleńskiem na grupie o zupełnie innej tematyce... o tyle
wrzucanie na listę WGPW informacji o spotkaniach wyborczych to już definitywny
spam ;p Zjedzą Cię żywcem na tej liście ;)

Ludzie mając 10 kandydatów do wyboru głosowali w większości tylko na 2. Bo
niby głosowanie na kogoś innego BARDZIEJ groziło wygraną nie tego faworyta.

To tak jakby interesować się na GPW tylko debiutami ;p

Oczywiście myślenie takie jest bzdurą, ale cóż począć. Do tego połowa nie
poszła do urn. Dla mnie to największe zaskoczenie.
Mądry Naród dał nam marny wybór w II turze.
Pragnę zauważyć, że nawet w PIS bracia K. cieszyli się zupełnie odmiennym
zrozumieniem/poszanowaniem. Z czegoś to wynikało. Może i w Jarka wstąpił duch
Lecha i faktycznie będzie bardziej rozumiany i szanowany (bez partyjnego
przymusu)? I bardziej opanowany? Kto to może wiedzieć...

Z mojej strony EOT

Data: 2010-06-26 17:33:33
Autor: marfi
Użytkownik <newsroomy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0551q$2cl$1inews.gazeta.pl...
Zjedzą Cię żywcem na tej liście ;)

  Gdyby nie Twoje cytaty wielu by nie zauważyło taj agitki...

--
marfi

Data: 2010-06-26 15:17:39
Autor: zenek
Charlie delta pisze:
[...]

Zgnile jajka i pomidory obowiazkowe ?

Data: 2010-06-26 15:33:38
Autor: radekp@konto.pl
nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim
Sat, 26 Jun 2010 15:17:39 +0200, w <i04uli$e8p$2@news.onet.pl>, zenek
<zenek@op.pl> napisał(-a):

> Z poważaniem,
> [...]

To już przywiezie kandydat.

nasz WROCŁAW - 29 czerwca 2010 godzina 16.00 spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim