nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!

Data: 2009-07-09 23:22:30
Autor: Joachim
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!

Koniec z wysokimi marżami?

Minister rolnictwa Marek Sawicki ma zamiar wystąpić do premiera o powołanie międzyresortowego zespołu monitorującego ceny, tak by było wiadomo, w których sektorach rynku żywnościowego powstają największe zyski
(....)

http://beta.biznes.onet.pl/sawicki-chce-powolac-zespol-monitorujacy-ceny-zywn,18565,3019740,1,news-detal

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Będą tanie jabłuszka!

Pozdrowionka
J.

Data: 2009-07-10 08:49:31
Autor: skippy
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
Data: 2009-07-10 21:18:45
Autor: Joachim
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd dział a!
skippy pisze:
http://plfoto.com/1898665/zdjecie.html

Skippy nie ma potrzeby, abyś uprawiał samogwałt na forum.

Jeśli chcesz się onanizować, to rób to w domowym zaciszu.

J.

Data: 2009-07-10 12:49:59
Autor: macieks
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
On 10 Lip, 21:18, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:

Czy Ty nie byłeś tym gościem, który tu się rozpisywał o ataku bojówek
PO na 'Panią'  Cugier-Kotkę ???
Tak dla przypomnienia.

Data: 2009-07-10 22:05:00
Autor: Joachim
macieks pisze:
On 10 Lip, 21:18, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:

Czy Ty nie byłeś tym gościem, który tu się rozpisywał o ataku bojówek
PO na 'Panią'  Cugier-Kotkę ???
Tak dla przypomnienia.
A co to ma wspólnego z onanizmem skippy-ego?

J.

Data: 2009-07-10 14:11:13
Autor: macieks
On 10 Lip, 22:05, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
macieks pisze:> On 10 Lip, 21:18, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:

> [...]
> PO na 'Panią'  Cugier-Kotkę ???
> Tak dla przypomnienia.

A co to ma wspólnego z onanizmem skippy-ego?

Odpowiedzi kolegi Skippy-ego tymi fotkami, to jest taki protest-song,
albo ośmieszenie (przynajmniej jak tak to odbieram), na to polityczne
gówno serwowane przez paru typów na grupie poświęconej GIEŁDZIE.
A pytanie o Cugier-Kotkę powie mi coś o Tobie. Czy powiesz, że byłeś w
błędzie czy będziesz kontynuował ten wątek???

Data: 2009-07-11 11:33:03
Autor: Joachim
macieks pisze:
[...]

Ta kotka spotkała na swojej drodze zwykłych dresiarzy - wyznawców PO

Achhh, ochhhh, jacy wy wrażliwiii (zwłaszcza ten skippy onanista). Tak strasznie wasz rażą posty na temat gospodarki w Polsce (a polityka jest z tym ściśle związana).

Chyba wynika to z tego, że popierany przez was rząd jest całkowicie do niczego.

Kolejny przykład, jacy to nieudacznicy: http://beta.biznes.onet.pl/gaz-za-stocznie,18490,3020056,1,news-detal

PO traci setki milionów na potęgę, a elektorat ogląda gołe dupy w internecie.

J.

Data: 2009-07-11 12:21:32
Autor: skippy
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!

Użytkownik "Joachim"

PO traci setki milionów na potęgę, a elektorat ogląda gołe dupy w internecie.

Nieudacznicy życiowi toczą pianę, a spokojni gracze ogladaja dupencje i widoczki.

http://plfoto.com/popup/full.php?photo=1899043&color=000000

Data: 2009-07-11 14:21:13
Autor: mow mi kondonek
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h39p7g$n9n$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Joachim"

[...]

Dawaj swoją starą

Data: 2009-07-11 12:34:54
Autor: skippy
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!

Użytkownik "Joachim"

BTW czujesz sie easy i bezkarnie z tym obrażaniem mnie?

Data: 2009-07-11 14:09:48
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h39q0j$oqj$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Joachim"

BTW czujesz sie easy i bezkarnie z tym obrażaniem mnie?

nic mu nie zrobisz to jakas płatna wtyka z wsb

Data: 2009-07-11 14:40:08
Autor: Joachim
skippy pisze:

BTW czujesz sie easy i bezkarnie z tym obrażaniem mnie?

nic mu nie zrobisz to jakas płatna wtyka z wsb

Skippy jak już odpowiadasz na swoje posty, to pamiętaj o tym, żeby zmienić nicka, np. zaloguj się na inne konto.

Żeby nie wyglądało to tak, że gadasz sam ze sobą, bo to straszny obciach i żenada :).

J.

Data: 2009-07-11 15:23:50
Autor: Joachim

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h3a176$qvf$1news.onet.pl...
skippy pisze:

[...]

Nie rób tego więcej Joachimku albo inny maniaku.

Data: 2009-07-11 15:59:17
Autor: Joachim
skippy pisze:
[...]

Skippy, cieszę się, że skorzystałeś z mojej rady i zmieniłeś nick. Choć nie rozumiem, dlaczego akurat na mój. Chyba masz jakiś kompleks.

Nie zapominaj jednak o tym, ze w sieci nie jesteś anonimowy i zdradza cię twój adres IP, który jest zapisany w polu protokołu NNTP - X-Trace, NNTP-Posting-Host.

W twoim przypadku jest to rodzina dynamicznie przydzielanych adresów NEOSTRADA-ADSL - Warszawa (83.24.0.0 - 83.24.255.255) dokładniej 83.24.162.197, 83.24.159.221, 83.24.151.160  itp.

Mój IP jest zupełnie inny, bo to adres IP-masquerade mojego osiedla w Krakowie :). Więc żeby się w pełni pode mnie podszyć, musiałbyś przyjechać do Krakowa i podłączyć się pod jeden z komputerów na moim osiedlu.

W ten sposób łatwo wykryć, kim jesteś.

Tu sobie możesz poczytać, jak to działa:
http://tools.ietf.org/html/rfc3977
http://www.w3.org/Protocols/rfc977/rfc977
Choć znając twoją inteligencję, to raczej wątpię, czy coś z tego zrozumiesz.

Proszę, nie podpisuj się moim mailem i imieniem.

Samogwałt Ci lepiej wychodzi.

Pozdrowionka
Prawdziwy Joachim

Data: 2009-07-11 16:55:38
Autor: skippy
nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!
przecwaniakowałeś

Data: 2009-07-11 14:20:09
Autor: mow mi kondonek
[...]

Przecież Cię nie obraża, to Ty pętaku jego próbujesz obrażać - za tych parę słów prawdy na swój temat - a że lubisz kapować to wiemy, inaczej nie był byś fanem ryżej parówy i jego ubeckiej ferajny ...i nie dygał byś przed lustracją.

Data: 2009-07-10 21:37:23
Autor: skippy

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h3846o$4ml$1news.onet.pl...
skippy pisze:
http://plfoto.com/1898665/zdjecie.html

Skippy nie ma potrzeby, abyś uprawiał samogwałt na forum.

Jeśli chcesz się onanizować, to rób to w domowym zaciszu.

Napisz coś o giełdzie idioto.

nasz liberalny, wolnorynkowy rząd działa!