nasza 1 liga Buzzer beater

Data: 2009-02-26 11:04:28
Autor: Kurian
nasza 1 liga Buzzer beater
Zapis video ostatnich sekund spotkania w Pruszkowie. Ostatni rzut oddany został przy stanie 71:71. Zawodnik rzucający to Artur Grygiel (Sudety Jelenia Góra). No i niech mi ktoś powie, że w I lidze jest nudno ;)

  Link:  http://www.youtube.com/watch?v=ii4FMQ8OChA

pozdrawiam
Kurian

Data: 2009-02-26 02:32:00
Autor: L'e-szczur
nasza 1 liga Buzzer beater
On 26 Lut, 11:04, Kurian <kur...@promarcos.com.pl> wrote:
Zapis video ostatnich sekund spotkania w Pruszkowie. Ostatni rzut oddany
został przy stanie 71:71. Zawodnik rzucający to Artur Grygiel (Sudety
Jelenia Góra). No i niech mi ktoś powie, że w I lidze jest nudno ;)

A widziales tego buzzer beatera w wykonaniu Harrisa? W 1,8 sekundy
przebiegl pol boiska, stracil pilke, odzyskal pilke i oddal rzut z
polowy boiska :-)

http://www.youtube.com/watch?v=0afz7lz7KGM

Pozdro

L'e-szczur