nasza niedaleka przyszłość

Data: 2015-07-04 06:22:52
Autor: ruski szpieg
nasza niedaleka przyszłość
W dniu 03.07.2015 o 23:20, Chiron pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=aanYr_Zf7Hw

--

Chiron
To co on przepowiada jest codziennością od 1989. Spóźnił się o 26 lat:)

Data: 2015-07-04 09:13:26
Autor: Chiron

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@yandex.ru> napisał w wiadomości news:mn7n2t$flj$1speranza.aioe.org...
[...]

No ale teraz nabrało szczególnego rozpędu. Zauważ- to ciekawe: śmierć Jana Pawła II- rozpoczynają się oficjalne ataki na Polskę. Polska spychana coraz bardziej na margines państw świata. 10 kwietnia 2010r.- staczaniu się Polski w niebyt został nadany nowy, potężny impuls. Teraz już wszystko dzieje się jak w kalejdoskopie

--

Chiron

Data: 2015-07-04 11:07:46
Autor: Stokrotka
[...]
Z naszego punktu widzenia papież Polak miał duży wpływ na nasze stosunki z Niemcami. A co i kto był po tem to wiemy. Na szczęscie nie za długo.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-07-04 14:09:34
Autor: ruski szpieg
W dniu 04.07.2015 o 09:13, Chiron pisze:

[...]

Jeśli to prawda to tylko jej część bo świat złożonym jest:) Nie wiem jaką realną władzą rozporządza Papież ale trochę wiem na temat jak się robi polowania na czarownice. Takie kampanie propagandowe w "demokratycznym" świecie mogą mieć wiele celów ale najczęstsze to - albo kogoś chce się udupić (Samoobrona i Lepper) albo się chce okraść i podporządkować. Myślę, że ostatnia akcja ma na celu wyprowadzenie pieniędzy pod pretekstem odszkodowań za Holokaust, któremu podobno jesteśmy współwinni, oraz zdyskredytowanie Polskiego Rządu bo okazał się za mało posłuszny. Wydaje mi się, że ten ostatni cel jest priorytetowy w obliczu odgrzanego ostatnio konfliktu zachód - Rosja a kontekst żydowski to tylko po to żeby temat był smakowitszy dla międzynarodowej opinii publicznej.
Rządy PO to nie były złe rządy. W złych czasach nie da się dobrze rządzić. Kto tak naprawdę rządzi w Polsce widać po tym jak media jednym głosem zaczynają prowadzić kampanię antyrządową i anty-PO.
Jak mawia mój przyjaciel - obyśmy tylko zdrowi byli:)

nasza niedaleka przyszłość