nasze deża wiu z Olejnik Moniku czyli kropki pod znakiem zapytań

Data: 2010-01-21 13:45:29
Autor: zurnalysta
nasze deża wiu z Olejnik Moniku czyli kropki pod znakiem zapytań
Nie czesto przytrafia sie labializowanie na lamach pras,
a tu chyba prosze jest...
oto fragment pewnego napisanego i opublikowanego artykulu :
"
Jeszcze rok temu jak pewnie wiekszosc komentatorow i obserwatorow sceny politycznej , bylam przekonana ,ze Donald Tusk bedzie kandydatem Platformy Obywatelskiej w tegorocznych wyborach prezydenckich . Splot roznych okolicznosci sprawil jednak , ze nabieram co do tego coraz wiekszych watpliwosci
"

i pytanie takie mam - zeby bylo jasniej;

Co sadzicie , czy tekst ten , ktory oficjalnie nalezy czytac dwa razy wedlug wydawnictwa, to raz wymawiać tlusciej i wyrazniej zeby nie przytrafil sie lapsus myslowy i zrozumienia tekstu, czy moze drugi raz pominac mozna jak zorientujemy sie .. (??)

Data: 2010-01-21 13:53:25
Autor: zziko
nasze deża wiu z Olejnik Moniku czyli kropki pod znakiem zapytań
 Jak brakowało mi tego pytania. A wystarczyło poprostu spytać

Data: 2010-01-21 13:54:41
Autor: zico

Data: 2010-01-21 14:54:43
Autor: Prawusek
" zurnalysta" <zurnalysta@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
[...]

Co z ciebie za żurnalist jak zwykłej pani zootechnik nie rozumiesz, a ona
jak małolatowi tłumoczy - "nie dla psa kiełbasa"...

Data: 2010-01-21 16:12:44
Autor: Dirko

Użytkownik " zurnalysta" <zurnalysta@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj9lpp$2re$1inews.gazeta.pl...

Nie czesto przytrafia sie labializowanie na lamach pras,
a tu chyba prosze jest...

    A jak to zaokrąglanie warg objawia się w prasie?

Data: 2010-01-22 10:03:37
Autor: pax
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> Nie czesto przytrafia sie labializowanie na lamach pras,
> a tu chyba prosze jest...

    A jak to zaokrąglanie warg objawia się w prasie?
jakby ktos DEMONstrował to nie na przykładzie typu
pata daj pata daj pata daj pata daj pata daj pata daj pata daj pata daj pata daj....

--

nasze deża wiu z Olejnik Moniku czyli kropki pod znakiem zapytań