nasze morze machowskie

Data: 2009-08-22 16:32:21
Autor: info
nasze morze machowskie
zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku nakręconego podczas nurkowania na nowym zalewie w tarnobrzegu.
widocznośc wtedy była kiepska tylko jakies 8-9m

http://www.youtube.com/watch?v=vw8CGdHPZFI

mariusz

Data: 2009-08-22 09:40:40
Autor: Pszemol
nasze morze machowskie
<info@ida-octopus.pl> wrote in message news:7b4d.000000b8.4a900175newsgate.onet.pl...
zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku nakręconego podczas
nurkowania na nowym zalewie w tarnobrzegu.
widocznośc wtedy była kiepska tylko jakies 8-9m

http://www.youtube.com/watch?v=vw8CGdHPZFI

Oglądnąłem film i trochę, muszę przyznać, jestem zaskoczony.
Filmy zwykle publikuje się wybierając z całego nurkowania
najciekawsze parę minut... Na Twoim filmie widać tylko zieloną
wodę, jasny muł na dnie wzbijany płetwami nurka no i Was...
Nic więcej nie widać!  Czy widzieliście coś tam pod wodą?
Cały nur tak wyglądał jak na filmie??

Data: 2009-08-22 08:15:20
Autor: pnk
nasze morze machowskie
On 22 Sie, 16:40, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
<i...@ida-octopus.pl> wrote in message

> [...]

wodę, jasny muł na dnie wzbijany płetwami nurka no i Was...
Nic więcej nie widać!  Czy widzieliście coś tam pod wodą?

Wyluzuj,

to wyrobisko, całkowicie zalane i udostępnione w tym roku , na ryby i
roślinność trzeba trochę poczekać.
Tak czy inaczej to pierwszy film z tego akwenu jaki widziałem, chyba
się wybiorę.

pnk

Data: 2009-08-22 10:26:02
Autor: Pszemol
nasze morze machowskie
"pnk" <pnowinow@wp.pl> wrote in message news:6b38f774-ad0d-47e9-a608-67f8b218426824g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

wodę, jasny muł na dnie wzbijany płetwami nurka no i Was...
Nic więcej nie widać!  Czy widzieliście coś tam pod wodą?

Pełny luzik - zastanawiam się tylko czy coś widzieli poza
glonami kolorującymi wodę na zielono...

to wyrobisko, całkowicie zalane i udostępnione w tym roku ,
na ryby i roślinność trzeba trochę poczekać.

Acha. No jasne... Ktoś ma w planach jakieś celowe zarybianie
czy jeszcze nie? Kto jest właścicielem areałów? :)
A jakies formacje skalne, dziury w tym wyrobisku są?
Duże kamienie czy jakieś grotki zrobiono przed zalaniem,
coś takiego ciekawszego?

Tak czy inaczej to pierwszy film z tego akwenu jaki widziałem,
chyba się wybiorę.

I film Cię do tego przekonał ? :-))

Data: 2009-08-22 08:36:55
Autor: pnk
nasze morze machowskie

I film Cię do tego przekonał ? :-))- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Raczej przesłanie tego filmu, "powstał ciekawy akwen, niedaleko
Warszawy - warto sprawdzić"

pnk

Data: 2009-08-22 18:26:49
Autor: info
nasze morze machowskie

> [...]

coś takiego ciekawszego?

> Tak czy inaczej to pierwszy film z tego akwenu jaki widziałem,

I film Cię do tego przekonał ? :-))

panowie! spokojnie!
nie jestem zawodowym filmowcem, filmik był zrobiony ot przy okazji.
co do roślinności to jest pozostała "rośłiność szuwarowa".  co do atrakcji, to tylko ciekawie ukształtowane dno oraz pozstałości po drzewach i krzakach. żadnych jaskiń czy cos  wtym stylu niema. jest tam mnóstwo ryb, i sam widziłałem kilkukilogramowe karpie i szczupaki. postaram się do jutra umieścić parę fotek, roślinności i jakis tam rybek oraz dna na 43metrach. na ten zalew przylatuje dwie pary orłów bielików na ryby,a to znaczy że jest to naprawdę czysta woda.
widocznośc jest naprawde bardzo dobra tak około 12-stu metrów. na głebokości 43m nie używałem latarki. przydałaby się ale partnera było widać.
a teraz najlepsze.
jest zakaz nurkowania i wędkowania. jest to teren górniczy i nadzór sprawuje urząd dozoru górniczego. ale udaje się załatwić zezwolenie. jezeli są chetni. to jest to o tyle do załatwienia że trzeba tylko przedstawić liste ośób które chca wziąc udział w zajęciach i załatwimy zezwolenie. jak wystarczająco wcześnie bede wiedział wtedy możliwe jest załatwienie szybkich motorówek tak aby zrobic nurkowania w kilku mjescach.
dojazd jest do samej wody. zakaz palenia grila i kąpania się ;)
jest jeszcze kilka innych absurdów ale w pzryszłym roku powinno to byc oddane dla ludziów. chociaż słyszę o tym od 3 lat ;)
w razie cuś na priv.
mariusz

Data: 2009-08-22 09:37:54
Autor: pnk
nasze morze machowskie
On 22 Sie, 18:26, i...@ida-octopus.pl wrote:
> [...]

dojazd jest do samej wody. zakaz palenia grila i kąpania się ;)
jest jeszcze kilka innych absurdów ale w pzryszłym roku powinno to byc oddane

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jakto jest, wikipedia pisze że jest to akwen do uzytku rekreacyjnego,
czyli wszelka aktywność wodna/podwodna jest dozwolona.

pnk

Data: 2009-08-22 18:47:42
Autor: info
nasze morze machowskie
nie wiem co pisze wikipedia. wiem jak to wyglada w realu. po aferze politycznej w tarnobrzegu, został zmieniony zarząd kopalni i aby nurkować lub pływać trzeba sie neiźle nachodzić. udało nam się załatwic formalne zezwolenie i dlatego korzystamy z tego akwenu. pomimo tego i tak za kadym razem treba przedstawić sterte makulatury. niestety nie jest udostępniony dla wszystkich a do celów rekreacyjnych ma być udostępniony w przyszłym roku. jakby cuś kontakt na priv, bedzie kilku chetnych zrobimy nura, pogadamy, moze poznamy się w realu i wymienimy doswidczenia. nawet te zerowe.
mariusz

Data: 2009-08-22 18:51:34
Autor: info
nasze morze machowskie
aha. widocznośc jest kiepska ponieważ zatapialiśmy auto na ćwiczenia i osad jeszcze nie opadł.
jaby był ktos kto ma dobry sprzet do filmowania pod wodą o ochotę zrobic filmik to dlaczego nie :)
mariusz

--

nasze morze machowskie