nauczyciele - na bruk, na pysk!

Data: 2017-03-31 17:58:53
Autor: Tomasz Chmielewski
nauczyciele - na bruk, na pysk!
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170339860-Stanislaw-Pieta-wyrzucilby-protestujacych-nauczycieli-z-pracy.html

Stanisław Pięta wyrzuciłby protestujących nauczycieli z pracy

- Jeśliby to ode mnie zależało, wyrzuciłbym tę czerwoną
lumpeninteligencję na pysk! - mówił ostro o proteście
nauczycieli Pięta na łamach "Super Expressu".

- ZNP to postkomunistyczna, progenderowa i prorosyjska
organizacja - podsumował pięta.

Konstytucja RP, Art 59.3:

"Związkom zawodowym przysługuje prawo do organizowania strajków pracowniczych i innych form protestu w granicach określonych w ustawie. Ze względu na dobro publiczne ustawa może ograniczyć prowadzenie strajku lub zakazać go w odniesieniu do określonych kategorii pracowników lub w określonych dziedzinach."

Po wypowiedzi posła Pięty widać jak głęboko PiS schował konstytucję. I w jakim poważaniu ma wolność obywateli jaką ona daje.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-31 02:49:01
Autor: Zenek Kapelinder
nauczyciele - na bruk, na pysk!
Nie wiedzialem ze jakis Pieta istnieje. Ale jak twierdzisz ze powiedzial jak powiedzial to lubie tego goscia.

Data: 2017-04-01 08:31:40
Autor: Ciemny Lud
nauczyciele - na bruk, na pysk!
psychol "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8a190f5-2d05-4918-b5db-b7dddfd483b6googlegroups.com...
Nie wiedzialem ze jakis Pieta istnieje. Ale jak twierdzisz ze powiedzial jak powiedzial to lubie tego goscia.

Ty Kapelusznik jak wszyscy z PiS: nie wiem, nie słyszałem, nie widziałem. Nie rznij głupa pajacu!

CL

Data: 2017-04-01 03:40:24
Autor: Zenek Kapelinder
nauczyciele - na bruk, na pysk!
Nie boj, nie przelece ci dziewczyny.

Data: 2017-03-31 02:51:47
Autor: V.L. Pinkley
nauczyciele - na bruk, na pysk!
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170339860-Stanislaw-Pieta-wyrzucilby-protestujacych-nauczycieli-z-pracy.html

Stanisław Pięta wyrzuciłby protestujących nauczycieli z pracy

Niestety realia są nieciekawe, liczba uczniów spada szybciej niż liczba
nauczycieli.

http://orka2.sejm.gov.pl/INT7.nsf/klucz/7259B299/$FILE/oi1896rys2.jpg

Wcześniej czy później trza będzie ciąć.

Data: 2017-03-31 06:14:26
Autor: Marek Cz.
nauczyciele - na bruk, na pysk!
W dniu piątek, 31 marca 2017 10:58:56 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

Pięta, Pięta... czy to ten sam kmiot, który coś gadał o WOŚP, a potem jak mu jeden żołnierz wskazał miejsce gdzie ma złożyć swój cmok, to zaczął gadać jak Kuklinowski do Kmicica na wałach jasnogórskich?

Data: 2017-03-31 08:36:44
Autor: Zenek Kapelinder
nauczyciele - na bruk, na pysk!
Nie pisz tak bo wystraszysz pizdziaka. On w szkole specjalnej mial klase na trzecim pietrze.

Data: 2017-03-31 08:46:13
Autor: Marek Cz.
nauczyciele - na bruk, na pysk!
W dniu piątek, 31 marca 2017 17:33:36 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 03/31/2017 10:14 PM, Marek Cz. wrote:

> Pięta, Pięta... czy to ten sam kmiot, który coś gadał o WOŚP, a potem
> jak mu jeden żołnierz wskazał miejsce gdzie ma złożyć swój cmok, to
> zaczął gadać jak Kuklinowski do Kmicica na wałach jasnogórskich?

Teraz twierdzi, że nauczyciele to homoseksualiści i komuniści:

http://www.rp.pl/Edukacja/170339782-Pieta-ZNP-przylacza-sie-do-propagandy-homoseksualnej.html

Gdyby choć można jego słowa brać choć trochę na poważnie? Jak mu ktoś odpali to zaraz twierdzi, że nie gada jako poseł, osoba publiczna czy cokolwiek innego ale jako "prywatny". Może więc trzeba z nim postępować tak samo jak Kmicic do "prywatnego" Kuklinowskiego? Kopa w rzyć i po schodach na dół. :-)

Data: 2017-04-01 08:30:49
Autor: Ciemny Lud
nauczyciele - na bruk, na pysk!
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w wiadomości news:obl5oe$1iir$1gioia.aioe.org...
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170339860-Stanislaw-Pieta-wyrzucilby-protestujacych-nauczycieli-z-pracy.html

Stanisław Pięta wyrzuciłby protestujących nauczycieli z pracy

Czas by któs Pięte wziął za ryj mu go obił.

CL

nauczyciele - na bruk, na pysk!