nauka jazdy

Data: 2010-03-01 21:25:20
Autor: peter
nauka jazdy
Data: 2010-03-01 18:26:35
Autor: neelix
nauka jazdy

Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hmh7rq$ko2$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=related

Dawno pokazywali w tv i to chyba na żądnym dętej sensacji tvnie. Akurat kursant miał kamerę... .  Tania sensacja czyli pełna reżyserka. Nie wierzę w istnienie takich instruktorów. Praca jest stresująca, ale nie aż tak. Przecież on nie miałby pracy, bo nikt nie chciałby z nim jeździć, a jak jest właścicielem ośrodka to nikt już by nogi w nim nie postawił. Tylko samobójca nie zastanawia się co będzie robił po nagłośnieniu takiego zachowania. Tego nie da się ukryć. Teraz warto zapytać o dalszy los owego instruktora. Oczywiście nie ma już tematu.
neelix

Data: 2010-03-03 11:39:10
Autor: Zbylut
nauka jazdy
neelix napisal(a):

Dawno pokazywali w tv i to chyba na żądnym dętej sensacji tvnie. Akurat kursant miał kamerę... .  Tania sensacja czyli pełna reĹźyserka. Nie wierzę w

no popatrz, ja zawsze mam ze sobą kamerę, bo mam ją w telefonie A filmujący to pewnie inny kursant, który czeka na swoją kolej. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-03-03 18:33:08
Autor: neelix
nauka jazdy

Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrnhosii2.8tl.ZbylutNoWhere.zzz...
neelix napisal(a):
[...]

Co z tym nibyinstruktorem? Nie zasdtanawia cisza?
neelix

Data: 2010-03-04 14:25:51
Autor: Zbylut
nauka jazdy
neelix napisal(a):

no popatrz, ja zawsze mam ze sobą kamerę, bo mam ją w telefonie
A filmujący to pewnie inny kursant, który czeka na swoją kolej.

Co z tym nibyinstruktorem? Nie zasdtanawia cisza?
neelix

niestety powyższe zdanie jest niezrozumiałe.

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-03-04 17:13:12
Autor: neelix
nauka jazdy

Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrnhovgfb.8lc.ZbylutNoWhere.zzz...
neelix napisal(a):

[...]

Co z tym niby-instruktorem? Nie zastanawia cisza?
Teraz lepiej?
neelix

Data: 2010-03-09 14:36:39
Autor: omega_fan
nauka jazdy
neelix wrote:

[...]

Zapewniam Cie, ze nie jest to rezyserka.

http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090325/POWIAT17/836245138

Data: 2010-03-09 18:57:16
Autor: neelix
nauka jazdy

Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:hn5it7$35f$1news.onet.pl...
neelix wrote:

[...]

No to dziękuję za info.
neelix

Data: 2010-03-02 11:14:27
Autor: K
nauka jazdy
W dniu 01-03-2010 21:25, peter pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=related

aaaalle urwał. aaaalle to było, dobre!

Data: 2010-03-02 11:32:28
Autor: Krzysztof 45
nauka jazdy
peter napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=7PJ3_YKp0QM&feature=related
A tak sie skończyło
http://www.youtube.com/watch?v=0Yy-zIMwMh8&NR=1

Ja sie im nie dziwie, po roku takiej pracy też bym sfiksował. Ale ja bym zmienił zawód.
--
Krzysiek

nauka jazdy