nauka jazdy

Data: 2009-06-30 18:32:50
Autor: Tristan
nauka jazdy
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 29 czerwiec 2009 21:40 (autor Bear publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h2b5u0$rm$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

mam problem następujący. Regularnie, średnio raz w tygodniu przy mojej
tzw. posesji (domek jednorodzinny) trenuje "nauka jazdy", a dokładnie pan
instruktor uczy swoich podopiecznych  manewrów typu zawracanie, koperta,
cofanie itd, przyjmując za punkt odniesienia mój samochód zaparkowany
przed domem, a stojący na ulicy.

Więc parkuj na swoim terenie.
Już dwa razy zwróciłem mu uwagę, żeby nie "trenował" przy moim samochodzie, bo zwyczajnie obawiam się, że któryś
z jego uczniów stuknie w końcu moje auto.

No to wtedy zapłaci z OC.
Facet jest beszczelny i z uporem maniaka twierdzi, że ma do tego pełne prawo.

A czemu mówisz, że nie ma?

Powiedziałem mu żeby uczył jazdy na placu manewrowym, który służy właśnie do takich czynności, ale
nic do niego nie dociera.

i słusznie. od paru lat parkowanie się trenuje na mieście. Przepisy się
zmieniły i placu już praktycznie nie ma.
Co robić ? Czy jest jakiś sposób ?

parkować na swoim terenie i nie bronić innym korzystania z publicznego
terenu zgodnie z jego przeznaczeniem. --
Tristan

nauka jazdy