nauka jazdy pod okiem kogo z rodziny...

Data: 2012-09-30 20:13:26
Autor: tο
nauka jazdy pod okiem kogo z rodziny...
Albercik wrote:

Ostatnio w serialu rodzinka.pl można było zauważyć iż rodzic uczył
dziecko prowadzić samochód. Wiem że film jest raczej kiepskim źródłem
informacji, ale w tym przypadku można się spodziewać przemycenia właśnie
jakiejś treści.. Jak to jest.. bo czytam sobie jakieś posty z 2007 roku
że niby coś takie ma(miało) wejść w życie, że ktoś z bliskich będzie
mógł uczyć jeździć. Macie jakąś podstawę prawną? Działa to?

Ja z powodzeniem uczę mojego syna Cypriana prowadzić mojego Poloneza Trucka Roya więc bez dwóch zdań mogę powiedzieć -- tak, to działa!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-02 11:47:16
Autor: MarcinJM
nauka jazdy pod okiem kogoś z rodziny...
W dniu 2012-09-30 22:13, tο pisze:
Ja z powodzeniem uczę mojego syna Cypriana prowadzić mojego Poloneza
Trucka Roya więc bez dwóch zdań mogę powiedzieć -- tak, to działa!

Strasznie nudny jestes. Ile ty masz lat? 15?
Bo jesli wiecej, to wskazuje na jakies uposledzenie.

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2012-10-02 11:24:04
Autor: tο
MarcinJM wrote:

[...]

Jestem upośledzonym 40-latkiem, ale to nie znaczy, że nie mogłem spłodzić syna Cypriana, a teraz go uczyć prowadzić moim Polonezem Truckiem Royem! Powiem Ci w tajemnicy, że za rok planuję start na paraolimpiadzie szachowej.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-02 15:34:03
Autor: tο
MarcinJM wrote:

Powiem Ci w tajemnicy, że za rok planuję start na paraolimpiadzie
szachowej.

Zycze sukcesow.

Dzięki chłopcze, zadedykuję Ci mojego konika szachowego!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

nauka jazdy pod okiem kogo z rodziny...