navi "blow" "peyling" itp z kamerÄ… cofania

Data: 2010-11-04 14:09:08
Autor: BartekK
navi "blow" "peyling" itp z kamerÄ… cofania
Witam
Mam pytanko do użytkowników takich nawigacji typu "chińskie importowane" Blow, Peyling itp, np GPS60RBT BLOW z kamerą cofania.
W danych katalogowych ani w wygooglowanych zdjęciach nigdzie nie widzę tej obsługi kamerki, poza np http://www.hurtgps.pl/_var/gfx/1e85a6adcf19db3b6775db93f857bd4b.jpg co jest ewidentnym fotoszopem do celów reklamowych, a nie realną fotką.
1. Jak wygląda przełączenie się na kamerę cofania? Da się to jakoś zautomatyzować (jak w zintegrowanych systemach, wrzucam wsteczny i wyświetla się obraz z kamerki), czy może jakiś durny soft za to odpowiada (i trzeba zminimalizować Automape, sięgnąć do menu, znaleźć ikonkę-kamerkę, włączyć, czekać 3s aż się aplikacja uruchomi.... ?

2. Jak wygląda jakość obrazu z takiej kamerki (tej dodawanej w komplecie, i/lub innej), bo podłączenie przez jack2.5 oznacza raczej system PAL czyli niewielką rozdzielczość...

Pomysł mój jest taki, by zamontować navi 6-7" w osłonce przeciwsłonecznej kierowcy, zamiast ołtarzyka-lusterka... Wtedy niech robi już za wszystko na raz...

Data: 2010-11-04 14:20:12
Autor: bratPit[pr]
[...]

kolega z pracy ma coś takiego jak w linku który podałeś, przełączanie na kamerę działa automatycznie z małą zwłoką po włączeniu wstecznego, z tego co mówił to jest transmisja bezprzewodowa obrazu więc wnioskuję, że gdy toto wyłapie włączoną kamerę przełącza się na obraz z niej,

2. Jak wygląda jakość obrazu z takiej kamerki (tej dodawanej w komplecie, i/lub innej),

na fabrycznym wyświetlaczu (bodaj trochę > 5") jest OK, jak będzie na większym nie wiem,
teraz więcej nic Ci nie powiem bo kolega złamał rękę i pewnie jakąś dłuższą chwilę nie będzie go w pracy :/

brat

Data: 2010-11-04 14:23:22
Autor: BartekK
W dniu 2010-11-04 14:20, bratPit[pr] pisze:
Mam pytanko do użytkowników takich nawigacji typu "chińskie
importowane" Blow, Peyling itp, np GPS60RBT BLOW z kamerÄ… cofania.
[...]

AA sprytne, kamerka podłączana zasilaniem pod światła cofania, i jak się włączy to da sygnał, a navi jak zobaczy sygnał to przełącza na nią. Pasuje mi to, co prawda u mnie kamerka chodzi cały czas (rejestrator), ale zrobiłbym najwyżej załączanie sygnału przekaźnikiem,

[...]

Szkoda, najwyżej poczekam, najfajniej jakby się jakieś fotki dało zrobić...

Data: 2010-11-04 14:35:05
Autor: Agent

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:iaubko$cce$1mx1.internetia.pl...
[...]

musisz mieć navi z dodatkoweym wejściem AV - może taką
http://allegro.pl/gps-goclever-5066-fmbt-hd-kamera-cofania-etui-i1292215980.html

Data: 2010-11-04 14:59:00
Autor: BartekK
W dniu 2010-11-04 14:35, Agent pisze:
[...]
To że musi mieć wejście AV (albo przynajmniej V) to ja wiem.
A ta konkretna navi to dziadostwo, 64MB ramu zdecydowanie jest za mało na nowe Automapy, zwłaszcza z dodatkowymi POI, i ekranem 800x480 (przy 320x240 już jest ciężko)

Data: 2010-11-04 16:34:21
Autor: radekp@konto.pl
navi "blow" "peyling" itp z kamer± cofania
Thu, 04 Nov 2010 14:59:00 +0100, w <iauei9$ri5$1@mx1.internetia.pl>, BartekK
<sibi@NOSPAMdrut.org> napisa³(-a):

> musisz mieæ navi z dodatkoweym wej¶ciem AV - mo¿e tak±
> http://allegro.pl/gps-goclever-5066-fmbt-hd-kamera-cofania-etui-i1292215980.html
To ¿e musi mieæ wej¶cie AV (albo przynajmniej V) to ja wiem.
A ta konkretna navi to dziadostwo, 64MB ramu zdecydowanie jest za ma³o na nowe Automapy, zw³aszcza z dodatkowymi POI, i ekranem 800x480 (przy 320x240 ju¿ jest ciê¿ko)

Do AM spokojnie 64MB wystarczy, a nawet s± (lub by³y) problemy przy wiêkszej
ilo¶ci pamiêci. A tanie navi nie maj± 800x480. Zreszt± AM nawet na PC muli siê,
tak jest zoptymalizowana :).

Data: 2010-11-04 21:54:48
Autor: WOJO
navi "blow" "peyling" itp z kamerÄ… cofania
A ta konkretna navi to dziadostwo, 64MB ramu zdecydowanie jest za mało na nowe Automapy, zwłaszcza z dodatkowymi POI, i ekranem 800x480 (przy 320x240 już jest ciężko)
Wiesz, bo masz czy tylko powielasz "urban legend" ? :)
WOJO

Data: 2010-11-04 23:26:32
Autor: BartekK
W dniu 2010-11-04 21:54, WOJO pisze:
[...]
Tej konkretnej - nie posiadam. Ale w rękach (znajomi przynoszący do upgrade bo wyszła nowsza wersja AM, i może zacznie to lepiej działać w końcu) i użytkowaniu (własnym) miałem kilkanaście modeli navii, HTC, mio, navroad, itd, z przeróżnymi konfigami sprzętowymi, i wiem że choć może się wydawać że "przecież działa", to realnie użytkowanie nie jest wygodne. Choćby spróbuj wybrać "prowadź do>adres>" i spróbuj wpisywać adres, na 64MB i wolnej karcie zamula dobrą chwilę, na 128MB daje radę jakoś wpisać nie tracąc nerwów, a na 256MB działa "normalnie" tzn tak jak by się człowiek spodziewał.

Data: 2010-11-05 12:50:00
Autor: Axel
navi "blow" "peyling" itp z kamera cofania
"BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> wrote in message
news:iavca4$1ln$1mx1.internetia.pl... W dniu 2010-11-04 21:54, WOJO pisze:

Wiesz, bo masz czy tylko powielasz "urban legend" ? :)
Tej konkretnej - nie posiadam. Ale w rekach (znajomi przynoszacy do upgrade bo wyszla nowsza wersja AM, i moze zacznie to lepiej dzialac w koncu) i uzytkowaniu (wlasnym) mialem kilkanascie modeli navii, HTC, mio, navroad, itd, z przeróznymi konfigami sprzetowymi, i wiem ze choc moze sie wydawac ze "przeciez dziala", to realnie uzytkowanie nie jest wygodne. Chocby spróbuj wybrac "prowadz do>adres>" i spróbuj wpisywac adres, na 64MB i wolnej karcie zamula dobra chwile, na 128MB daje rade jakos wpisac nie tracac nerwów, a na 256MB dziala "normalnie" tzn tak jak by sie czlowiek spodziewal.

Mam kilkuletniego Navroada 430 z 64MB RAM i nie ma wcale takich objawow jak opisujesz. Po kazdym znaku wpisanym w adres od razu pokazuje podpowiedzi.

--
Axel

Data: 2010-11-05 08:42:29
Autor: atman
navi "blow" "peyling" itp z kamerÄ… cofania
Mam pytanie.
Gdzie w necie poczytać o jakości nawigacji,
jest bardzo dużo modeli więc trudno wybrać.
Zastanawiam siÄ™ nad GoClever z kamerÄ… ale ktoÅ›
pisał że to badziew. Czyli jaki sprzęt poleci grupa
do komfortowego uzytkowania? I jak to jest z pamieciÄ… ?

navi "blow" "peyling" itp z kamerÄ… cofania