navi drogowa na symbiana?

Data: 2010-04-25 12:03:10
Autor: jerry
navi drogowa na symbiana?
Ktoś jeszcze to robi?
TomTom zaniechał 3 lata temu.
Na stronie Garmina też nic nie słychać.
O Ovi na starą E50 można zapomnieć.

Jakieś inne rozwiązania?

Wiem, zmienić słuchawkę. Ale proszę bez jaj.

Data: 2010-04-25 11:14:28
Autor: Waldek Godel
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:03:10 +0200, jerry napisał(a):

Ktoś jeszcze to robi?
TomTom zaniechał 3 lata temu.
Na stronie Garmina też nic nie słychać.
O Ovi na starą E50 można zapomnieć.

Nokia Maps powinno działać, nie ma na liście zgodności, bo przecież nie ma
wbudowanego odbiornika GPS, ale powinno działać, tak samo Garmin Mobile XT.
Do tego jeszcze Sygic

"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-04-25 13:10:37
Autor: Wojciech Nawara
navi drogowa na symbiana?
W dniu 2010-04-25 12:14, Waldek Godel pisze:

Nokia Maps powinno działać, nie ma na liście zgodności, bo przecież nie ma
wbudowanego odbiornika GPS, ale powinno działać, tak samo Garmin Mobile XT.
Do tego jeszcze Sygic

Możesz być w mylnym błędzie. E51 GPSa też nie ma, a na liście kompatybilności z Nokia Maps 2.0 jest.

Data: 2010-04-25 15:48:59
Autor: =radek=
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 13:10:37 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

[...]

Skoro w "mylnym błędzie", to musi mieć rację :)
Kompatybilność dotyczy chyba raczej OS'a, a nie urzadzeń peryferyjnych. A
system jest zgodny.

Data: 2010-04-25 16:13:11
Autor: Wojciech Nawara
navi drogowa na symbiana?
W dniu 2010-04-25 15:48, =radek= pisze:

[...]

Jakiś powód pewnie jest, dla którego Nokia nie supportuje oficjalnie Nokia Maps na E50, a supportuje na innych telefonach bez wbudowanego GPSa. Ale nie mówię, że na pewno nie pójdzie, bo nie sprawdzałem.

Data: 2010-04-25 15:24:19
Autor: Waldek Godel
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 16:13:11 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

Jakiś powód pewnie jest, dla którego Nokia nie supportuje oficjalnie Nokia Maps na E50, a supportuje na innych telefonach bez wbudowanego GPSa. Ale nie mówię, że na pewno nie pójdzie, bo nie sprawdzałem.

"supported models" znaczy, że są na tej liście telefony które ktoś wziął i
sprawdził, że działają. Być może nikomu nie chciało się bawić z tak starym
telefonem.
W tym przypadku "nikomu" zapewne znaczy "żaden pracownik Nokii nie dostał
polecenia sprawdzenia zgodności dla telefonu który tak dawno wyszedł ze
sprzedaży"

". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-08 11:55:51
Autor: niusy.pl
navi drogowa na symbiana?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

[...]

Nie tylko sprawdził, ale zadeklarował wsparcie czyli jakby komuś nie zadziałało to może zwrócić się do producenta, który zrobi co się da by zadziałało gdy w przypadku niewspieranych podziękuje za zainteresowanie.

Data: 2010-04-25 17:16:45
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
navi drogowa na symbiana?
On 2010-04-25 16:13, Wojciech Nawara wrote:

Jakiś powód pewnie jest, dla którego Nokia nie supportuje oficjalnie
Nokia Maps na E50, a supportuje na innych telefonach bez wbudowanego
GPSa. Ale nie mówię, że na pewno nie pójdzie, bo nie sprawdzałem.

E50 to był supereksperymentalny telefon - taka wczesna beta. Bardzo szybkoi zniknął z produkcji, pewnie były jakieś konkretne powody.

Data: 2010-05-08 11:56:31
Autor: niusy.pl
navi drogowa na symbiana?

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

[...]

Większość telefonów bardzo szybko znika z produkcji :-)

Data: 2010-05-08 12:06:30
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
navi drogowa na symbiana?
On 2010-05-08 11:56, niusy.pl wrote:

E50 to był supereksperymentalny telefon - taka wczesna beta. Bardzo
szybkoi zniknął z produkcji, pewnie były jakieś konkretne powody.

Większość telefonów bardzo szybko znika z produkcji :-)

Ten był wyjątkową efemerydą

Data: 2010-04-25 19:03:35
Autor: jerry
navi drogowa na symbiana?
Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości news:t1572jf48rjk$.dlglepper.institute.com...

Nokia Maps powinno działać, nie ma na liście zgodności, bo przecież nie ma
Nie działa. Zassałem Maps 2.0 i słuchawka odmówiła instalacji.

wbudowanego odbiornika GPS, ale powinno działać, tak samo Garmin Mobile XT.

Do tego jeszcze Sygic

Garmina wreszcie znalazłem. Ciekawi mnie ten Sygic.

Data: 2010-04-25 12:09:17
Autor: ToMasz
navi drogowa na symbiana?
jerry pisze:
Ktoś jeszcze to robi?
TomTom zaniechał 3 lata temu.
Na stronie Garmina też nic nie słychać.
O Ovi na starą E50 można zapomnieć.

Jakieś inne rozwiązania?
Być moze znajdziesz coś co przyjmie mapy garmina, naprzykład mape z ump.
 Pod windowsa program nazywa sie garmin que, moze też jest na symbiana.
tyle ze nawet jak sie uda, to nie bedzie to konkurencja dla automapy
Z drugiej strony, jak Ci słuchawka "leży" to jej nie zmieniaj tylko kup
nawigacje drogową z legalnym softem za <200zł

ToMasz

Data: 2010-04-26 10:00:09
Autor: robert1
navi drogowa na symbiana?

Z drugiej strony, jak Ci słuchawka "leży" to jej nie zmieniaj tylko kup
nawigacje drogową z legalnym softem za <200zł

nic nowego w tej cenie z legalnym softem raczej nie kupi, chyba ze używane (i zapewne uszkodzone, lub z wygasnietą licencją)
najtansza nowa nawigacja z AM to jakies 300 zł, no i taka nawigacja na jednym ładowaniu baterii trzyma mniej niż godzinę (telefon duuużo dłużej)

Data: 2010-04-25 12:17:19
Autor: owp
navi drogowa na symbiana?
Data: 2010-04-25 15:57:51
Autor: AL
navi drogowa na symbiana?
jerry pisze:
[...]

uzywam na symbianie (e51) Garmin XT z mapami 2010 i topo 2009,
Sygic oraz NokiaMaps   (TomToma wywalilem ze wzgledu na nieaktulnosc map).  Ostatnim odkryciem i jest Sygic - szybki, przyjemny - nieco mniej doklady od Garmina, ale ma ladniejsze GUI (no i POI dla SYgic'a mozna sciagnac z automapy jak i TomToma).
W tym gronie NokiaMaps wypada najgorzej (pod wzgledem POI jak i dokladnosci map)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-25 16:58:05
Autor: Błażej
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:03:10 +0200, jerry napisał(a):

Ktoś jeszcze to robi?
TomTom zaniechał 3 lata temu.
Na stronie Garmina też nic nie słychać.

Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz
problem z Garminem.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-04-25 19:02:42
Autor: jerry
navi drogowa na symbiana?
Użytkownik "Błażej" napisał w wiadomości news:bym0b3z9m04y.uf3rw5h9fdoe$.dlg40tude.net...
Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz
problem z Garminem.

Właśnie nic nie widać, ani na polskiej stronie, ani w sklepie online.
Ichnia szukajka wywala na pierwszym miejscu link do błędnej strony.
Dopiero po dłuższym przeglądaniu znalazłem wreszcie właściwy link.
Teraz googluję za optymalizacją pamięci, bo garmin twierdzi,
że jej za mało. Co będzie jak jeszcze mapę do ręki dostanie...

Data: 2010-04-26 12:44:58
Autor: Błażej
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 19:02:42 +0200, jerry napisał(a):

[...]

Znajomy używa Garmina na E50, nie wiem tylko w jakiej wersji ale nie jest
to chyba najnowsza wersja. Jeśli się z nim spotkam to sprawdzę i podam.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-04-26 13:08:14
Autor: robert1
navi drogowa na symbiana?
> [...]

> TomTom zaniechał 3 lata temu.
> Na stronie Garmina też nic nie słychać.

Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz

Problem z Garminem (przynajmniej w wersji na s60v3) jest taki że strasznie muli telefon, nie wiem czy ma coś podobnego do DRM, czy jak, ale po włączeniu i wyłączenniu garmina telefon chodzi zdecydowanie wolniej, i wolnego ramu zostaje mniej (az do restartu)
Z tom-tomem takich problemów nie zaobserwowałem.

--

navi drogowa na symbiana?