navi drogowa na symbiana?

Data: 2010-04-25 16:58:05
Autor: Błażej
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:03:10 +0200, jerry napisał(a):

Ktoś jeszcze to robi?
TomTom zaniechał 3 lata temu.
Na stronie Garmina też nic nie słychać.

Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz
problem z Garminem.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-04-25 19:02:42
Autor: jerry
navi drogowa na symbiana?
Użytkownik "Błażej" napisał w wiadomości news:bym0b3z9m04y.uf3rw5h9fdoe$.dlg40tude.net...
Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz
problem z Garminem.

Właśnie nic nie widać, ani na polskiej stronie, ani w sklepie online.
Ichnia szukajka wywala na pierwszym miejscu link do błędnej strony.
Dopiero po dłuższym przeglądaniu znalazłem wreszcie właściwy link.
Teraz googluję za optymalizacją pamięci, bo garmin twierdzi,
że jej za mało. Co będzie jak jeszcze mapę do ręki dostanie...

Data: 2010-04-26 12:44:58
Autor: Błażej
navi drogowa na symbiana?
Dnia Sun, 25 Apr 2010 19:02:42 +0200, jerry napisał(a):

[...]

Znajomy używa Garmina na E50, nie wiem tylko w jakiej wersji ale nie jest
to chyba najnowsza wersja. Jeśli się z nim spotkam to sprawdzę i podam.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-04-26 13:08:14
Autor: robert1
navi drogowa na symbiana?
> [...]

> TomTom zaniechał 3 lata temu.
> Na stronie Garmina też nic nie słychać.

Garmin działa i mapy pojawiają się co kwartał. Nie wiem gdzie widzisz

Problem z Garminem (przynajmniej w wersji na s60v3) jest taki że strasznie muli telefon, nie wiem czy ma coś podobnego do DRM, czy jak, ale po włączeniu i wyłączenniu garmina telefon chodzi zdecydowanie wolniej, i wolnego ramu zostaje mniej (az do restartu)
Z tom-tomem takich problemów nie zaobserwowałem.

--

navi drogowa na symbiana?