nawet jeżeli coś było to Nowak to drobny złodziejaszek

Data: 2014-06-18 20:52:28
Autor: Fritz
nawet jeżeli coś było to Nowak to drobny złodziejaszek
~Alik 1 godzinę i 34 minuty temu

A jaki dentysta wystawia paragony ? Akurat dzisiaj byłem i nie dostałem, nawet kasy fiskalnej nie ma. Poza tym nawet jeżeli coś było to Nowak to drobny złodziejaszek a co z OFE lub mafią węglową itd ?

nawet jeżeli coś było to Nowak to drobny złodziejaszek