nawiew działa tylko na IV stopniu

Data: 2015-01-14 17:15:39
Autor: yabba
nawiew działa tylko na IV stopniu
Użytkownik "zhbick" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:54b68b81$0$2644$65785112news.neostrada.pl...
Czy usterka polegająca na tym, że nawiew (wentylacja kabiny) działa tylko na IV biegu to kwestia wadliwego pokrętła/przełącznika, czy raczej jakiś grubszy temat dla samochodowego elektryka? Pacjent to 8-letni Fiat Bravo.

Regulację masz przełącznikiem elektromechanicznym czy z elektronicznego panela klimatyzacji?
Na przykładzie mojego Stilo, to IV bieg idzie bezpośrednio z przełącznika do silnika, niższe biegi przechodzą przez rezystor dmuchawy. Awaria rezystora to brak jakiegoś niższego biegu lub nawet wszystkich. Część do dostania na znanym portalu aukcyjnym. :) Do wymiany u mnie potrzebny klucz rozmiaru 5,5.
Jak jest przy sterowaniu elektronicznym to nie wiem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-14 21:43:55
Autor: zhbick
Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54b6958a$0$2650$65785112@news.neostrada.pl...

Regulację masz przełącznikiem elektromechanicznym czy z elektronicznego panela klimatyzacji?

zwykłe pokrętło

nawiew działa tylko na IV stopniu