nawiew dzia³a tylko na IV stopniu

Data: 2015-01-15 10:56:44
Autor: Myjk
nawiew dzia³a tylko na IV stopniu
Wed, 14 Jan 2015 16:30:08 +0100, zhbick
Czy usterka polegająca na tym, że nawiew (wentylacja kabiny) działa tylko na IV biegu to kwestia wadliwego pokrętła/przełącznika,

O, w "trupku" żony, niejakim Seacie Ibiza '97, też ostatnio wentyl kręci
tylko na 4 biegu. Też oczywiście brak klimy i zwykłe pokrętło jest. Ktoś
może się orientuje w którym miejscu się za to zabrać?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-01-23 01:04:38
Autor: AZ
nawiew działa tylko na IV stopniu
On 2015-01-15, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Opornica przy wentylatorze. Nie wiem jak w Ibizie z wentylatorem ale szukaj
go od dolu za schowkiem, w Toledo wyjmowalo sie go przekrecajac a opornica
byla jednoczesnie gniazdem, byla na zatrzask, wyjmowalo sie ja a z niej
wychodzil jeden kabel na wsuwke do silnika. Do dostania na szrocie za 20 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

nawiew dzia³a tylko na IV stopniu