nawigacja

Data: 2013-12-11 22:23:39
Autor: Uncle Pete
nawigacja
Z Automapy (na winCE) w zasadzie jestem zadowolony i chetnie bym zostawil.

W starej navi mnie wkurzalo ze ma tylko uspienie, prad zre nadal, po
dwoch dniach akumulator wyladowany.
W mniej starej ... jak ma tylko wylaczenie jest jeszcze gorzej :-P
Uspienie/blyskawiczny start musi byc obowiazkowo.

Pozostaje fundamentalne pytanie: co kupic ?
Moze ktos polecic jakas sredniej wielkosci (4-5") z WinCE, mozliwa do
odblokowania ?

Modecom FreeWay MX2 (WinCE, 4"). Kiedy wyłączona, akumulator praktycznie nie rozładowuje się. W trybie uśpienia ile trzyma, nie sprawdzałem. Odblokowana fabrycznie. Bardzo silne podświetlenie, nie ma problemu z czytelnością w dzień.

TMC/GSM mile widziane, ale nie niezbedne.
Jest w ogole jakis zysk z TMC u nas ?

Ma bluetooth, więc można podpiąć się pod komórkę.

Piotr

Data: 2013-12-11 22:24:59
Autor: Uncle Pete
nawigacja
Modecom FreeWay MX2 (WinCE, 4"). Kiedy wyłączona, akumulator praktycznie

Aha, jeszcze z zalet: bardzo szybko łapie fixa.

nawigacja